kalliiksi muuten

tuli pedofiilille

5

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksettava

Ennen maailma oli kova ja laulettiin, että ainahan on maksettava, eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu.

Laulun sanat eivät enää koske nykyistä pullamössösukupolvea.

• Turha sääliä tuollaista. Ties mistä voi saada rahat, vaikka voittaa lotossa. Ilman tuomiota olisi sitten jälkikäteen mahdoton periä mitään.

Kyse ei todellakaan ollut pedofiilistä vaan suurin osa uhreista oli 16-17-vuotiaita.

• gsfgsfg

Vahingonkorvaukset ovat pienet verrattuna oikeudenkäyntikuluihin. Milloin muuten väkivallan uhrit voisivat edes haaveilla moisista vahingonkorvauksista. Sairaalaan hakatut saavat pari sataa korvauksia ja tekijä sakot suunnilleen. Puukosta kun saat ja hengenlähtö lähellä niin eipä taida korvauksia paljon tippua ja tekijälle ehdollista tai vähän istumista.

Tähän tapaukseen liittymättä:

Pedofilian merkitys lienee muuttumassa yleisessä kielenkäytössä tarkoittamaan seksiä alle 18-vuotiaan kanssa, myös vapaaehtoista. Sanan alkuperäinen tarkoitus on siis kärsinyt aika pahan takaiskun.

Nythän oikean pedofilian uhrit voidaan rinnastaa 15-17 -vuotiaaseen joka on harrastanut seksiä vähän yli 20-vuotiaan poikaystävänsä kanssa. Kiitti vaan pirusti lehdistö!

• Speedball
        gsfgsfg kirjoitti:

Vahingonkorvaukset ovat pienet verrattuna oikeudenkäyntikuluihin. Milloin muuten väkivallan uhrit voisivat edes haaveilla moisista vahingonkorvauksista. Sairaalaan hakatut saavat pari sataa korvauksia ja tekijä sakot suunnilleen. Puukosta kun saat ja hengenlähtö lähellä niin eipä taida korvauksia paljon tippua ja tekijälle ehdollista tai vähän istumista.

Tähän tapaukseen liittymättä:

Pedofilian merkitys lienee muuttumassa yleisessä kielenkäytössä tarkoittamaan seksiä alle 18-vuotiaan kanssa, myös vapaaehtoista. Sanan alkuperäinen tarkoitus on siis kärsinyt aika pahan takaiskun.

Nythän oikean pedofilian uhrit voidaan rinnastaa 15-17 -vuotiaaseen joka on harrastanut seksiä vähän yli 20-vuotiaan poikaystävänsä kanssa. Kiitti vaan pirusti lehdistö!

Tuo kyseinen tapaus katsottiin erityisen törkeäksi siksi että kyseessä opettajan ja oppilaan välinen hyväksikäyttösuhde. Rikoslaki pitää sitä erityisen vakavana, koska opettajalla on mahdollisuus käyttää oppilaan luottamusta väärin. Suojaikärajahan on 16v., mutta opettajan ja oppilaan välisessä suhteessa se on edelleen 18v.

Vahingonkorvaukset tuntuvat huimilta, mutta toisaalta tässä on rikos joka on tapahtunut toistuvasti ja pitkän ajan kuluessa.

Samaa mieltä olen kyllä siitä että pedofilia on tässä lehdistön keksimä nimitys. Eikö syytteet olleet tyyliin "nuoren henkilön seksuaalinen hyväksikäyttö", eli tässä ei puhuta lapsista mitään?

• minä minä

ei se hullu pysty ikänä maksamaan tuota summaa! mutta minusta oikein että velkaa rapsahti! :F

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      52
      3981
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      60
      3605
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2931
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2768
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2593
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2560
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2086
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe