Isä shettistamman varsalle

Inkkariponi

Moi kaikki shettisorin omistajat!
Jäi astutus tältä kesältä ohi eli löytyiskö sulhasta kesälle 07? tamma on paperiton eli astutuksesta ei kauheasti pystytä maksamaan.

3

612

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Sanna~

Täältä löytyis shettisori jolla on paperit. kysyisin tamman tietoja jos sopii? :D

Nimi: ?
      Ikä: ?
      Asuu: ?

Orin tiedot voin luetella myöhemmin...

Onko mahdollista käydä katsomassa varsaa tai antaa sille nimi? (jos varsa syntyy... :D)

• Inkkariponi

Moi!

Kiitokset viestistäsi. Elikkä kyseessä on paperiton settistamma Iita (Iida) ensikesänä 5 vuotias. Virkeä typykkä, veikkaisin säkäkorkeudeksi n.100 senttiä. Iita on ollut ihan harrasteponina jolla ollaan ajettu, kerran käynyt "tilausajossa" poniajelutuksessa ja muutaman kerran poikani on sillä ratsastanut.

Itse en ole ponin varsinainen omistaja. olen ollut tällä tallilla usean vuoden töissä ja kun työsuhde loppui, olen käynyt "harrastelemassa" lähes joka viikonloppu.
        Ajatus ponin varsan saamisesta sai jo viimekesänä mutta se jäi siihen kun ei tahtonut löytyä sopivaa oria joka ei maksaisi kovin paljon ja mieluiten sen pitäisi olla lähellä että ei tarvitsisi maailmanääriin kuskata.

Jos edelleen kiinnostaa niin voin laittaa sähköpostiisi Iitasta kuvia. Jos astutukseen päädytään niin eiköhän sitä yhteistuumin nimikin keksitä ja varsaa toki saa varmasti käydä katsomassa. Tamma asuu Ylöjärvellä.

Osoitteeni on: [email protected]

T: Anita

• hmph
        Inkkariponi kirjoitti:

Moi!

Kiitokset viestistäsi. Elikkä kyseessä on paperiton settistamma Iita (Iida) ensikesänä 5 vuotias. Virkeä typykkä, veikkaisin säkäkorkeudeksi n.100 senttiä. Iita on ollut ihan harrasteponina jolla ollaan ajettu, kerran käynyt "tilausajossa" poniajelutuksessa ja muutaman kerran poikani on sillä ratsastanut.

Itse en ole ponin varsinainen omistaja. olen ollut tällä tallilla usean vuoden töissä ja kun työsuhde loppui, olen käynyt "harrastelemassa" lähes joka viikonloppu.
        Ajatus ponin varsan saamisesta sai jo viimekesänä mutta se jäi siihen kun ei tahtonut löytyä sopivaa oria joka ei maksaisi kovin paljon ja mieluiten sen pitäisi olla lähellä että ei tarvitsisi maailmanääriin kuskata.

Jos edelleen kiinnostaa niin voin laittaa sähköpostiisi Iitasta kuvia. Jos astutukseen päädytään niin eiköhän sitä yhteistuumin nimikin keksitä ja varsaa toki saa varmasti käydä katsomassa. Tamma asuu Ylöjärvellä.

Osoitteeni on: [email protected]

T: Anita

Minkä takia pitää tehdä paperittomalla varsa?Edullisesti saa myös paperillisia poneja.Mikä perustelu se on että kun ei ole papereita niin ei astutuskaan saa olla kallis?Kotisiitosta saa käyttää suokeilla ja lämppäreillä,shettiksillä se ei ole sallittua.Sellaisen varsan tulevaisuus on aika surkea jolla ei ole papereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1069
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      784
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      648
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      492
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      443
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      435
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      409
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      44
      399
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe