Isä shettistamman varsalle

Inkkariponi

Moi kaikki shettisorin omistajat!
Jäi astutus tältä kesältä ohi eli löytyiskö sulhasta kesälle 07? tamma on paperiton eli astutuksesta ei kauheasti pystytä maksamaan.

3

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Sanna~

      Täältä löytyis shettisori jolla on paperit. kysyisin tamman tietoja jos sopii? :D

      Nimi: ?
      Ikä: ?
      Asuu: ?

      Orin tiedot voin luetella myöhemmin...

      Onko mahdollista käydä katsomassa varsaa tai antaa sille nimi? (jos varsa syntyy... :D)

      • Inkkariponi

        Moi!

        Kiitokset viestistäsi. Elikkä kyseessä on paperiton settistamma Iita (Iida) ensikesänä 5 vuotias. Virkeä typykkä, veikkaisin säkäkorkeudeksi n.100 senttiä. Iita on ollut ihan harrasteponina jolla ollaan ajettu, kerran käynyt "tilausajossa" poniajelutuksessa ja muutaman kerran poikani on sillä ratsastanut.

        Itse en ole ponin varsinainen omistaja. olen ollut tällä tallilla usean vuoden töissä ja kun työsuhde loppui, olen käynyt "harrastelemassa" lähes joka viikonloppu.
        Ajatus ponin varsan saamisesta sai jo viimekesänä mutta se jäi siihen kun ei tahtonut löytyä sopivaa oria joka ei maksaisi kovin paljon ja mieluiten sen pitäisi olla lähellä että ei tarvitsisi maailmanääriin kuskata.

        Jos edelleen kiinnostaa niin voin laittaa sähköpostiisi Iitasta kuvia. Jos astutukseen päädytään niin eiköhän sitä yhteistuumin nimikin keksitä ja varsaa toki saa varmasti käydä katsomassa. Tamma asuu Ylöjärvellä.

        Osoitteeni on: [email protected]

        T: Anita


      • hmph
        Inkkariponi kirjoitti:

        Moi!

        Kiitokset viestistäsi. Elikkä kyseessä on paperiton settistamma Iita (Iida) ensikesänä 5 vuotias. Virkeä typykkä, veikkaisin säkäkorkeudeksi n.100 senttiä. Iita on ollut ihan harrasteponina jolla ollaan ajettu, kerran käynyt "tilausajossa" poniajelutuksessa ja muutaman kerran poikani on sillä ratsastanut.

        Itse en ole ponin varsinainen omistaja. olen ollut tällä tallilla usean vuoden töissä ja kun työsuhde loppui, olen käynyt "harrastelemassa" lähes joka viikonloppu.
        Ajatus ponin varsan saamisesta sai jo viimekesänä mutta se jäi siihen kun ei tahtonut löytyä sopivaa oria joka ei maksaisi kovin paljon ja mieluiten sen pitäisi olla lähellä että ei tarvitsisi maailmanääriin kuskata.

        Jos edelleen kiinnostaa niin voin laittaa sähköpostiisi Iitasta kuvia. Jos astutukseen päädytään niin eiköhän sitä yhteistuumin nimikin keksitä ja varsaa toki saa varmasti käydä katsomassa. Tamma asuu Ylöjärvellä.

        Osoitteeni on: [email protected]

        T: Anita

        Minkä takia pitää tehdä paperittomalla varsa?Edullisesti saa myös paperillisia poneja.Mikä perustelu se on että kun ei ole papereita niin ei astutuskaan saa olla kallis?Kotisiitosta saa käyttää suokeilla ja lämppäreillä,shettiksillä se ei ole sallittua.Sellaisen varsan tulevaisuus on aika surkea jolla ei ole papereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe