Mä olen vain vähän vanhempia nuoria
Hieman vanhempia Antti-faneja?
10
858
Vastaukset
- Stel1a
Antti on ERITTÄIN NAMI POIKA, joten löytyiskö muita hieman vanhempia jotka tuntis samalla tavalla?
- Pirkko
Niin musta Antti on ihan ok laulaja mutta ulkonäöltään syötävä ja mä nyt vaan satun tykkäämään nuoremmista.. vois vähän opettaa..
- Pirkko
Minua ainakin kiinnostaisi.
Antti on parikymppinen sinkku ja minä olen aina kiinnostunu vanhemmasta. - Pirkko
Pirkko kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaisi.
Antti on parikymppinen sinkku ja minä olen aina kiinnostunu vanhemmasta.Siis korjaus eli olen aina kiinnostunut nuoremmasta.
- Irina-
Antti on oikeasti aikas helvetin namu.(huomannun vast nyt) Se on harmillista ettei Antin lauluja soiteta baareissa missä mä käyn=(.(Viime la kysyin Åbossa muttei ne soita ku lauluja josta tulee hyvä mieli. Voin muuten tässä myöntää sen, etteivät kaikki Antin fanit ole niin nuoria. Miä olen 24 ja kaveri 25..(miespuolinen)
- Irina_
Niin, liityn samaan mielipiteeseen, että nameja nuoria poikia on kivoa katsoja, koskas Anttia nähdään baarissa Turussa? Mielummin k-24 (turha toivo..)
- Irina_
Niin, liityn samaan mielipiteeseen, että nameja nuoria poikia on kivaa katsoa, koskas Anttia nähdään baarissa Turussa? Mielummin k-24 (turha toivo..)
- kauniimpi
Sanotan että kauneus on katsojan silmissä vai?Mutta teillä raukoilla ei ees ole silmiä jne.
- 1r1na
Tiedätkö, että jotkut tykkää nuorista ihan sen takia, että ne on ihan helvetin hyvän näköisiä. Minä itte tykkään hänestä siksi, koska hän on haluttavan näköinen.
- Paavo L
1r1na kirjoitti:
Tiedätkö, että jotkut tykkää nuorista ihan sen takia, että ne on ihan helvetin hyvän näköisiä. Minä itte tykkään hänestä siksi, koska hän on haluttavan näköinen.
On se potra poika. Nimim Paavo 56
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916