ah sukkahousut

jkh73

kuka muu kiihottuu sukkahousuista mul on norlyn 3d silkyt jalassa ja fuck et vetää punttiin vibaa.p.s. ostan kyl käytettyjäkin.

9

2549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihotun

ihan simona. Jaksan katsella sukkissääriä vaikka kuinka kauan. Enkä voi vastustaa koskettamista. Ne tuntuu aivan mahtavilta. Pakko joskus itsekin kokeilla ja seisokki on valmis.

• stay up

pitemmä aikaa oon halunnu ite kokeilla ! eniten tietenki se kiihottaa ku saa katsella naista jolla jotku kiiltäväpintaset sukkahousut tai stay upit! mistähä vois tilat sellaset?

• ostat
        stay up kirjoitti:

pitemmä aikaa oon halunnu ite kokeilla ! eniten tietenki se kiihottaa ku saa katsella naista jolla jotku kiiltäväpintaset sukkahousut tai stay upit! mistähä vois tilat sellaset?

Meillä kumpikin, vaimo ja minä pidetään sukkahousuja jokapäiväisenä vaatetuksena eikä meillä erotella mitkä on vaimon ja mitkä minun sukkahousut vaa samasta korista otetaan ja vedetään sukkahousut jalkaan. On todella ihanaa kun molemmat käytetään niitä.

• h

MÄ TYKKÄÄN SUKKAHOUSIUSTA käytän niitä yöllä ai että on hyvä nukkua!!käyttääkö kukaan muu niitä yöllä??

• TOVREP

PERVO HYI yäks

• Sukkikset ja stay-upit on ihania.

Pukeudun usein niihin ja lisäksi pikkareihin ja rintsikoihin.

Olisi kiva tavata muita samanlaisia.

• sukkaseppo

Sukkikset ovat tosi sexyt ja kiihottavat. Ovat jopa siinä määrin, että aina välillä on itsekin kokeilta, miltä ne jalassa tuntuvat. Kokeilun lisäksi on mukava ostaa sukkiksia kaupasta. Monta kertaa kassaneiti yrittää peittää hämmästystänsä kun tajuaa että mies ostaa sukkiksia. Ihan pokkana ostan. Sukkisten ostaminen on tosi kiihottava kokemus.

Mutta kaikkein parasta sukkahousut on toki naisten jalassa. Jaksan katsella sukkissääriä tuntikaupalla; sukkissääriä on mukava silitellä, hieroa kevyesti. Kaiken kaikkiaan oivat vempeleet.

• TOVREP

PERVO HYI yäks

• Mariamyy

Moi kaikki ihanat miehet!

Olen opiskelijaneitonen Maria ja kipeästi rahanpuutteessa. Voisitko auttaa minua? Haluatko haistaa ja maistaa mehujani pitsisissä pikkuhousuissa, sukkahousuissa tai imeskellä mehukasta tikkariani? Takuu orkut!!

Olen 18-vuotias vaalea suomalaisneito, kokoni on 85/C, 55, 167. Rakastan seksiä ja niinpä sormeilenkin itseni orgasmiin lähes päivittäin...ja näitä ihania tiukan tytön mehuja olisi Sinulla mahdollisuus päästä kokemaan! Pikkuhousuni ovat kokoa M ja värit vaihtelevat, pidän pitsistä ja lihaani painautuvista stringeistä. Pidän pikkuhousuja jalassa niin kauan kuin Sinä vain tahdot. Jos Sinua kiinnostaa makeat tikkarit, olen myös tyttösi, saamasi pitää! Entäpä käytetyt reilunkokoiset dildot, joilla olen jyystänyt tiukkaa pimpsaani? Olen avoin ehdotuksille, ja kaikesta varmasti päästään sopimukseen, molemminpuolisella kunnioituksella!

Ota minuun rohkeasti yhteyttä ja kerro itsestäsi sekä haluistasi! Kauppaa voimme käydä turvallisesti Poste Restanten avustuksella, jolloin Sinunkin henkilöllisyytesi säilyy täysin salassa ja voit antaumuksella nauttia kupeitteni mehuista...se voi olla yhteinen salaisuutemme!

Lähetän pikkuhousut aina huomaamattomassa paketissa MiniGrip-pussiin suljettuna. Näin tuoksuni pysyvät Sinulle turvassa, eikä paketti aiheuta ihmettelyä. Pikkuhousujen hinta on 18 euroa. Muiden palvelujen hinnasta neuvotellaan erikseen, kysy rohkeasti! Puhelinseksiä tai mitään henkilökohtaista en tarjoa.

Lähetäthän sähköpostia pian, minä odotan Sinua kiimanesteitä valuen!

sähköposti: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30