Oman tilan tarveko?

Häneen rakastunut

Olen ihmetellyt suunnattomasti miten tuo hurmaava vaaka-mies, joka huomioi naisen täydellisesti, pitää hyvänä, tehden elämästä kaunista, omaa mystisen, jopa kylmän puolen. Tämä synkkä, itseensä vetäytyvä mies aivan kuin "häviää", et merkitse hänelle silloin juuri mitään, hän ei keskustele, ei ota kontaktia. Unohtaa jopa käytöstavat? Onko teillä kokemuksia ja miten tässä toimitaan?

45

5071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastuttavasta

      Tuntuipa tutulta mietinnältä, johon en tosin osaa vastata. Ihan samaa olen nimittäin kohdannut ja miettinyt, että mihin se kaikkihuomavainen, kohtelias ja tunteensa osoittava vaaka-mies yhtäkkiä kadottaa edellämainitut ominaisuutensa. Aivan kuin olisi unohtanut koko olemassaoloni. Itse ihan pyörällä tapahtumista, että missä mennään, onko hällä tunteita kohtaani vai ei.

      • Häneen rakastunut

        Lohduttavaa. Puit asian kauniisti pakettiin. Hänellä on ihmeellinen kyky tehdä arjessa kaikki upeasti, minun ei tarvitse sanoa mitään, toimimme saumattomasti yhteen. Ja kun kylmäkausi tulee, minusta tuntuu, että hän voisi lähteä tyynesti, ilman kuin minua ei olisi ollutkaan. Hän ei anele, ei katso peräänsä. Palaten jälleen tähän maailmaan juuri silloin kun henkisesti haluaa. Ja kas...ihmetellen mikä minulla on.


    • se vaaka

      Tietäisitpä missä se vaaka on? Kun olet kehunut sen ihanaksi, olet samalla sanonut hyvästit sille. Teit virheen, mutta minkä?

      • aikaa

        Vaaka osaa olla sosiaalinen, jopa oman sietokykynsä ylitse, omaa jopa masokistisia piirteitä. Sitten nuppi täyttyy ja henkinen latautuminen onnistuu vain yksin.

        Joskus ei vaan osaa/saa ottaa sitä omaa tilaa, vaikka sitä tarvitsisikin ja silloin saattaa käyttäytyä tosi huonosti.

        Ole itsenäinen ja "pakota" hänet viettämään säännöllisesti aikaa ominpäin, niin saat pidettyä hänet onnellisena. t.vaakaN


      • Kahvikerma
        aikaa kirjoitti:

        Vaaka osaa olla sosiaalinen, jopa oman sietokykynsä ylitse, omaa jopa masokistisia piirteitä. Sitten nuppi täyttyy ja henkinen latautuminen onnistuu vain yksin.

        Joskus ei vaan osaa/saa ottaa sitä omaa tilaa, vaikka sitä tarvitsisikin ja silloin saattaa käyttäytyä tosi huonosti.

        Ole itsenäinen ja "pakota" hänet viettämään säännöllisesti aikaa ominpäin, niin saat pidettyä hänet onnellisena. t.vaakaN

        Kyllä parisuhteessa täytyy kummankin joustaa eikä aina sen toisen, joka ei ole vaaka! Olen huomannut vaakojen omaavan ihan älyttömän kokoisen egon, turhaan, vauvamainen käytös osoittaa että ovat usein miten älyllisesti lyhyt- eli pienikasvuisia.


      • Häneen rakastunut...
        aikaa kirjoitti:

        Vaaka osaa olla sosiaalinen, jopa oman sietokykynsä ylitse, omaa jopa masokistisia piirteitä. Sitten nuppi täyttyy ja henkinen latautuminen onnistuu vain yksin.

        Joskus ei vaan osaa/saa ottaa sitä omaa tilaa, vaikka sitä tarvitsisikin ja silloin saattaa käyttäytyä tosi huonosti.

        Ole itsenäinen ja "pakota" hänet viettämään säännöllisesti aikaa ominpäin, niin saat pidettyä hänet onnellisena. t.vaakaN

        Itse tulimerkkinä vain kummastelen tätä luonteen voimakasta toista puolta. Oinaana sanon asioista suoraan, keskustelen, kerron kyllä jos omaa aikaa tarvitsen tai olen pahalla tuulella ja sen kyllä näkeekin. Ehkä se loukkaa kun ei aina tiedä tosiaan missä mennään. Mutta jos kaikki kunnossa ja se auttaa häntä jaksamaan, suon toki hänelle sen oman ajan.


      • minun mielipiteeni
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Itse tulimerkkinä vain kummastelen tätä luonteen voimakasta toista puolta. Oinaana sanon asioista suoraan, keskustelen, kerron kyllä jos omaa aikaa tarvitsen tai olen pahalla tuulella ja sen kyllä näkeekin. Ehkä se loukkaa kun ei aina tiedä tosiaan missä mennään. Mutta jos kaikki kunnossa ja se auttaa häntä jaksamaan, suon toki hänelle sen oman ajan.

        noi alun kuvaukset sopivat moneen mieheen eivätkä he ole vaakoja....
        naisvaaka taas sanoo ärsyttävänkin suoraan mitä haluaa silloin kun tietää mitä haluaa....
        oinaan kanssa vaaka kyllä tulee toimeen sillä oinas taas osaa sanoa valintatilanteessa mitä haluaa ja vaaka vähän jahkaa joissakin asioissa eli mielestäni oinas antaa vakautta vaaan elämään.


      • Häneen rakastunut...
        minun mielipiteeni kirjoitti:

        noi alun kuvaukset sopivat moneen mieheen eivätkä he ole vaakoja....
        naisvaaka taas sanoo ärsyttävänkin suoraan mitä haluaa silloin kun tietää mitä haluaa....
        oinaan kanssa vaaka kyllä tulee toimeen sillä oinas taas osaa sanoa valintatilanteessa mitä haluaa ja vaaka vähän jahkaa joissakin asioissa eli mielestäni oinas antaa vakautta vaaan elämään.

        En ole luonneanalyytikko tai astrologiaan syvemmin perehtynyt vain sellainen havainnoitsija ja ajattelin näin saada lisätietoa ja kokemuksia jos vaikka suurimmilta karikoilta välttyisi. Vaaka ja oinas tulevatkin erinomaisesti toimeen vaikkaa suhde ei ole merkeistä kiinni, mutta jotain tiettyjä piirteitä merkeillä löytyy. Mukava näin on lueskella ihmisten erilaisia näkökulmia ja avartaa näkemyksiään.


    • Tidityy

      ...kuvittele että elämä pyöri vaan sun ympärillä. Vaikka vaakam. huomioi ennen kaikkea kumppaninsa hän tarvitse myöskin latausaikaa itselleen (onhan hän antanut niin paljon huomiota toisille/sulle) Itseasiassa suosittelen ettet suosi sitä palvomista kovin helposti. Se on vaarallinen leikki mikä saatta päättyä eroon koska vaa'ankin suopeutella on rajansa. Oma kulta on myös vaaka ja rakastan hänen kylmiä kausia, saanpas itse olla välillä hoivaamassa :)

      • Häneen rakastunut...

        Olen elämänkouluni käynyt parisuhteessa ja osaan arvostaa toista ihmistä. Annan kaiken mitä minulla annettavaa, samalla haluan vastinetta. Eihän muuten kyseessä olisi parisuhde. Se on kahdenkauppa. Minua vain kiinnostaa tämä persoonan pimeä puoli, koska itse lähestyn asioita joskus eri tavoin kuin hän.


      • Tidityy
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Olen elämänkouluni käynyt parisuhteessa ja osaan arvostaa toista ihmistä. Annan kaiken mitä minulla annettavaa, samalla haluan vastinetta. Eihän muuten kyseessä olisi parisuhde. Se on kahdenkauppa. Minua vain kiinnostaa tämä persoonan pimeä puoli, koska itse lähestyn asioita joskus eri tavoin kuin hän.

        Se on aika mielenkiintoisa. Itse olen ymmärtänyt että vaa'at vaipuvat usein niitten kylmien kausien aikana syvään masennukseen. Silloin heitä ei varmaankaan jaksaa kiinnosta toisen ihmisen hyvinvointi mikä ei kumminkaan tarkoita etteivät he välittäis. Myös uskoakseni vaaoilla on salaisuuksia mitkä aika ajoin kalvaavat ihmistä. Onhan he puuhailevia että toimeliaita, silloin myös sattuu ja tapahtuu. Kolmanneksi, jos en ole kovin väärässä he ovat melko julmia yksilöitä mitä yrittävät sitten kaiken keinoin piillottaa. Pakko kumminkin sanoa että puhun kyllä vaan ainoastaan sen perusteella mitä olen huomannut mun tutuissa vaaoissa.
        Ps. Osaatko antaa hyvän lahjavinkin? Vaakamurullani kohta synttärit ja itse olen neuvoton.


      • Häneen rakastunut...
        Tidityy kirjoitti:

        Se on aika mielenkiintoisa. Itse olen ymmärtänyt että vaa'at vaipuvat usein niitten kylmien kausien aikana syvään masennukseen. Silloin heitä ei varmaankaan jaksaa kiinnosta toisen ihmisen hyvinvointi mikä ei kumminkaan tarkoita etteivät he välittäis. Myös uskoakseni vaaoilla on salaisuuksia mitkä aika ajoin kalvaavat ihmistä. Onhan he puuhailevia että toimeliaita, silloin myös sattuu ja tapahtuu. Kolmanneksi, jos en ole kovin väärässä he ovat melko julmia yksilöitä mitä yrittävät sitten kaiken keinoin piillottaa. Pakko kumminkin sanoa että puhun kyllä vaan ainoastaan sen perusteella mitä olen huomannut mun tutuissa vaaoissa.
        Ps. Osaatko antaa hyvän lahjavinkin? Vaakamurullani kohta synttärit ja itse olen neuvoton.

        ja mielenkiintoista. Voisi olla jopa jotain kehittämisen paikkaa pimeän puolen suhteen esimerkiksi valaiseva keskustelu tai hikilenkki. Sitten voisi tyytyväisenä jatkaa kun molemmat osapuolet tietävät missä mennään. Siitä lahjasta..hmmm...voisiko olla, että tarjoat hänelle upean päivän? Lemmiskelyä ja taas lemmiskelyä ,maukas ruokailuhetki ravintolassa, myöhäinen iltakävely ja ehkä aistikas, miehinen partavesi suudelmien kera annettuna?


      • Tidityy
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        ja mielenkiintoista. Voisi olla jopa jotain kehittämisen paikkaa pimeän puolen suhteen esimerkiksi valaiseva keskustelu tai hikilenkki. Sitten voisi tyytyväisenä jatkaa kun molemmat osapuolet tietävät missä mennään. Siitä lahjasta..hmmm...voisiko olla, että tarjoat hänelle upean päivän? Lemmiskelyä ja taas lemmiskelyä ,maukas ruokailuhetki ravintolassa, myöhäinen iltakävely ja ehkä aistikas, miehinen partavesi suudelmien kera annettuna?

        Valaiseva keskustelu olisi joka tapauksessa aikuismaista :) Meillä on ongelmana se että vaakamieheni ei ole kovin avolias kun puhutaan hänestä. Noin yleisellä tasolla kyllä voi puhua hänestä, mutta kun mennään henkilökohtaisuuksiin sitten asia ei enää etenee. Epäilen että se on kaikilla vaaoilla yhteinen piirre. Niinpä olen itse pikkuhilja tutkinut ja katsellut ilman kysymyksiä, kun kukaan ei voi ollaa aina varuillaan omissa puheissa ja tekemisissään. Siitä sitten on keräytynytkin infon muruisia mistä voi rakentaa kokonaisen käsityksen. Sitä vielä että vaat ovat itsekin hyvin tarkkoja ja harrastavat toisen ihmisen tietoista tuntemaan oppimista.
        Kiitos lahjavinkistä! Kehittelen vielä ideata ja eiköhän siitä jotain kivaa synny.


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        ja mielenkiintoista. Voisi olla jopa jotain kehittämisen paikkaa pimeän puolen suhteen esimerkiksi valaiseva keskustelu tai hikilenkki. Sitten voisi tyytyväisenä jatkaa kun molemmat osapuolet tietävät missä mennään. Siitä lahjasta..hmmm...voisiko olla, että tarjoat hänelle upean päivän? Lemmiskelyä ja taas lemmiskelyä ,maukas ruokailuhetki ravintolassa, myöhäinen iltakävely ja ehkä aistikas, miehinen partavesi suudelmien kera annettuna?

        ..oli kuin minun toivelistastani ; ))

        Mitä aika-ajoittaiseen "vetäytymiseen" tulee, niin siellä on purkamattomia paineita.. ei semmosia, vaan kun ei halua riitaa kenenkään kanssa, niin jää moni asia sanomatta. Ne pitäs osata härnätä ulos.. saada vaakamies tyhjentämään aina silloin tällöin kertynyt kaunavarastonsa. Sitten, kun hän on saanut naama punaisena rähistä, niin sitten voikin sille hymyillä ja kysyä, että helpottiko. Jos se naama ei silloin sula hymyyn, niin ei sitten millään : ))


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..oli kuin minun toivelistastani ; ))

        Mitä aika-ajoittaiseen "vetäytymiseen" tulee, niin siellä on purkamattomia paineita.. ei semmosia, vaan kun ei halua riitaa kenenkään kanssa, niin jää moni asia sanomatta. Ne pitäs osata härnätä ulos.. saada vaakamies tyhjentämään aina silloin tällöin kertynyt kaunavarastonsa. Sitten, kun hän on saanut naama punaisena rähistä, niin sitten voikin sille hymyillä ja kysyä, että helpottiko. Jos se naama ei silloin sula hymyyn, niin ei sitten millään : ))

        Sainhan edes yhden vaakamiehen kommentin ja mukava kommentti olikin :) Ehkä se on juuri näin. Jospa yritän houkutella "kuonan" sisimmästä pois, opetan räjähtämisen taidon sivistyneesti. Ja sitten pehmittelen hellyydellä. Vaakahan pitää hellyydestä, kehuista ja lemmiskelystä, myös lahjoista, joten lahjalista oli varsin helppo laatia ja naisena nautin siitä myös itse..heh.


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Sainhan edes yhden vaakamiehen kommentin ja mukava kommentti olikin :) Ehkä se on juuri näin. Jospa yritän houkutella "kuonan" sisimmästä pois, opetan räjähtämisen taidon sivistyneesti. Ja sitten pehmittelen hellyydellä. Vaakahan pitää hellyydestä, kehuista ja lemmiskelystä, myös lahjoista, joten lahjalista oli varsin helppo laatia ja naisena nautin siitä myös itse..heh.

        ..tärkein on tunteet.. esineet, tulevat sitten kaukana jäljessä.. Kouros on silti ihan jees.

        Vaan tuumasta toimeen, ainakin minut pehmittäisit ; )


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tärkein on tunteet.. esineet, tulevat sitten kaukana jäljessä.. Kouros on silti ihan jees.

        Vaan tuumasta toimeen, ainakin minut pehmittäisit ; )

        Että osuin oikeaan. Toivottavasti oma kultasi osaa sinua huomioida toivomallasi tavalla :)Kyllähän olen huomannut tuon rakkaani henkisen tunnepuolen ja sitä löytynee minustakin...siksi olemme kai rakastuneetkin. Joten suunnitelma on nyt hyvällä mallilla...mukavaa päivän jatkoa kaikille ja muistakaan suudella riittävästi ja keskustella!


      • lumikukka
        Tidityy kirjoitti:

        Valaiseva keskustelu olisi joka tapauksessa aikuismaista :) Meillä on ongelmana se että vaakamieheni ei ole kovin avolias kun puhutaan hänestä. Noin yleisellä tasolla kyllä voi puhua hänestä, mutta kun mennään henkilökohtaisuuksiin sitten asia ei enää etenee. Epäilen että se on kaikilla vaaoilla yhteinen piirre. Niinpä olen itse pikkuhilja tutkinut ja katsellut ilman kysymyksiä, kun kukaan ei voi ollaa aina varuillaan omissa puheissa ja tekemisissään. Siitä sitten on keräytynytkin infon muruisia mistä voi rakentaa kokonaisen käsityksen. Sitä vielä että vaat ovat itsekin hyvin tarkkoja ja harrastavat toisen ihmisen tietoista tuntemaan oppimista.
        Kiitos lahjavinkistä! Kehittelen vielä ideata ja eiköhän siitä jotain kivaa synny.

        et olisi paremmmin voinut kuvailla tuota luonteenpiirrettä. Suoraan kysymällä harvoin saa vastauksen kysymykseen, joka liittyy häneen ja on jo hieman henkilökohtainen. Mutta olen oppinut opettelemaan ilman kysymyksiä... mitä enemmän itsestäni paljastan, tekemällä siitä mitään suurta numeroa (odottamatta siis häneltä samanmoisia paljastuksia), sitä enemmän selviää myös hänestä.. tosin hieman pienemmällä tempolla ; )
        Mutta ompahan mielenkiintoista...!


      • Kahvikerma

        Parisuhde ei ole hoivaamista, äidit hoivaavaat lastaan...jos vaakamiestä täytyy ymmärtää ylenpalttisesti ja hoivata niin sehän on alistamista. Jos joskus vielä otan harmikseni miehen, hänen täytyy osata elää niinkuin jokainen päivä olisi viimeinen. Rakastettu täytyy huomioida niin kuin muutkin ihmiset. se että on rakastettu, ei tee naista huonoksi tai näkymättömäksi.


      • Häneen rakastunut...
        Kahvikerma kirjoitti:

        Parisuhde ei ole hoivaamista, äidit hoivaavaat lastaan...jos vaakamiestä täytyy ymmärtää ylenpalttisesti ja hoivata niin sehän on alistamista. Jos joskus vielä otan harmikseni miehen, hänen täytyy osata elää niinkuin jokainen päivä olisi viimeinen. Rakastettu täytyy huomioida niin kuin muutkin ihmiset. se että on rakastettu, ei tee naista huonoksi tai näkymättömäksi.

        Onhan se näinkin. Kun aina löytäisikin tasapainon ja luottamuksen, joka pitää perustan yllä. Pystyisi huomioimaan toisensa oli mieliala mikä tahansa. Molemmat osapuolet saisivat tarvitsemansa ja vielä nauttisivat toisistaan. Sitten voi keskenään hurvitella ja keksiä parisuhteeseen piristystä tai ottaa omaa aikaa loukkaamatta toista.


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Onhan se näinkin. Kun aina löytäisikin tasapainon ja luottamuksen, joka pitää perustan yllä. Pystyisi huomioimaan toisensa oli mieliala mikä tahansa. Molemmat osapuolet saisivat tarvitsemansa ja vielä nauttisivat toisistaan. Sitten voi keskenään hurvitella ja keksiä parisuhteeseen piristystä tai ottaa omaa aikaa loukkaamatta toista.

        ..pudottelet viisaita sanoja.


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..pudottelet viisaita sanoja.

        Tuntuipa kehut hyvälle =) Kun kerta halusin tietoa ja vinkkejä ja ihmiset vastaavat, niin miksi en kommentoisi kiitokseksi vaivannäöstä. Tämähän on oivallinen keino käydä keskustelua ja esittää anonyyminä ajatuksiaan ja saada itselleenkin jotain uutta , joka saa joskus muutoksiakin aikaan. Ainakin lisää ymmärrystä kanssaihmistä kohtaan.


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Tuntuipa kehut hyvälle =) Kun kerta halusin tietoa ja vinkkejä ja ihmiset vastaavat, niin miksi en kommentoisi kiitokseksi vaivannäöstä. Tämähän on oivallinen keino käydä keskustelua ja esittää anonyyminä ajatuksiaan ja saada itselleenkin jotain uutta , joka saa joskus muutoksiakin aikaan. Ainakin lisää ymmärrystä kanssaihmistä kohtaan.

        ..paljolti niinkin, että sanoilla kalistelu enemmänkin pysäyttää, kuin vie eteenpäin.. joskus saa tietysti turhaa kaunaa ulos, mutta kyllä hyvät sanat kuljettavat huomattavasti kevyemmin siivin eteenpäin. Kantavat yli murheiden laakson.. tänään.. joskus vielä huomennakin. Uusi sana tai kaksi heti aamusta saa vihmovan räntäsateenkin näyttämään leijailevien ruusunterälehtien matkalta jalkoihisi.. pehmentämään kulkuasi : ))


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..paljolti niinkin, että sanoilla kalistelu enemmänkin pysäyttää, kuin vie eteenpäin.. joskus saa tietysti turhaa kaunaa ulos, mutta kyllä hyvät sanat kuljettavat huomattavasti kevyemmin siivin eteenpäin. Kantavat yli murheiden laakson.. tänään.. joskus vielä huomennakin. Uusi sana tai kaksi heti aamusta saa vihmovan räntäsateenkin näyttämään leijailevien ruusunterälehtien matkalta jalkoihisi.. pehmentämään kulkuasi : ))

        Sieltä taisi tullakin yksi vaakamiehen hurmaavista osa-alueista...runollisuus, kaunosieluisuus. Kylmien kausien vastapainoksi varmasti ;) Kenessäpä ei olisi puolensa kuin puolensa. He kaksi, jotka ymmärtävät toisiaan pysynevät yhdessä.


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Sieltä taisi tullakin yksi vaakamiehen hurmaavista osa-alueista...runollisuus, kaunosieluisuus. Kylmien kausien vastapainoksi varmasti ;) Kenessäpä ei olisi puolensa kuin puolensa. He kaksi, jotka ymmärtävät toisiaan pysynevät yhdessä.

        .. voit käydä vilkaisemassa neitsyiden puolelta.. otin asiakseni ojentaa vaakamiehiä mollaavia neitsyitä : )))

        Mutta muuten... Pysyäkseni täällä ja aiheessa.. on todella ihana nojata toiseen samanmoiseen...


      • täällä ja
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        .. voit käydä vilkaisemassa neitsyiden puolelta.. otin asiakseni ojentaa vaakamiehiä mollaavia neitsyitä : )))

        Mutta muuten... Pysyäkseni täällä ja aiheessa.. on todella ihana nojata toiseen samanmoiseen...

        aiheessa.." :))
        Aiheen otsikko oli: Oman tilan tarveko?


      • Häneen rakastunut...
        täällä ja kirjoitti:

        aiheessa.." :))
        Aiheen otsikko oli: Oman tilan tarveko?

        ...niinhän se kysymys meni, mutta asia poikii mukavasti. Näkökantoja on mielenkiintoista lueskella. Ja täällähän on sananvapaus, tosin kohtuudessa on hyvä pysytellä :)


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        ...niinhän se kysymys meni, mutta asia poikii mukavasti. Näkökantoja on mielenkiintoista lueskella. Ja täällähän on sananvapaus, tosin kohtuudessa on hyvä pysytellä :)

        ..tarkoitin tietysti sinun kanssasi rupattelua sillä aiheella... ikäänkuin ajatuksina minulta sinulle ja päinvastoin. Valitettavsti täällä ei voi välttyä utelialta silmäpareilta : ))


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tarkoitin tietysti sinun kanssasi rupattelua sillä aiheella... ikäänkuin ajatuksina minulta sinulle ja päinvastoin. Valitettavsti täällä ei voi välttyä utelialta silmäpareilta : ))

        Ei kai sinulla ole jotain taka-ajatuksia? ;) Tokihan ymmärrän mitä tarkoitat. Toivottavasti olet löytänyt itsellesi elämän sulostuttajan, ja jos et vielä, niin kokeilepa vaikka törmätä lempeästi oinasnaiseen. Jospa astrologia on jossain määrin tätä elämää pyörittämässä. Nyt kutsuvat työt. Heipparallaa!


      • Vaakamieheltä
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Ei kai sinulla ole jotain taka-ajatuksia? ;) Tokihan ymmärrän mitä tarkoitat. Toivottavasti olet löytänyt itsellesi elämän sulostuttajan, ja jos et vielä, niin kokeilepa vaikka törmätä lempeästi oinasnaiseen. Jospa astrologia on jossain määrin tätä elämää pyörittämässä. Nyt kutsuvat työt. Heipparallaa!

        ..oinaalla tekisin.. en voi kehua, että monesta olis kokemusta, mutta jos toisetkin ovat ihan kivoja kotona ja sosiaalisuus puuttuu ulkona, sekä puskevat sarvillaan löytämättä omasta päästä mitään vikaa, niin ei kyllä hirmusesti innosta.

        Yritin kyllä vilkaista taakseni niitä taka-ajatuksia, mutta en huomannut äkkivilkaisunkaan jälkeen. Ehkä ne ovat silti vikkelämpiä, kuin arvaankaan.


      • Häneen rakastunut...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..oinaalla tekisin.. en voi kehua, että monesta olis kokemusta, mutta jos toisetkin ovat ihan kivoja kotona ja sosiaalisuus puuttuu ulkona, sekä puskevat sarvillaan löytämättä omasta päästä mitään vikaa, niin ei kyllä hirmusesti innosta.

        Yritin kyllä vilkaista taakseni niitä taka-ajatuksia, mutta en huomannut äkkivilkaisunkaan jälkeen. Ehkä ne ovat silti vikkelämpiä, kuin arvaankaan.

        että olet pitänyt kommenteistani...ja minähän olen tuo hurmaava oinas...hih. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen vaakamieheeni, mutta nämä "kylmät kaudet" saivat kyselemään vinkkejä. Oinas ja vaaka ovat oivallinen parivaljakko.


      • +-0
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tarkoitin tietysti sinun kanssasi rupattelua sillä aiheella... ikäänkuin ajatuksina minulta sinulle ja päinvastoin. Valitettavsti täällä ei voi välttyä utelialta silmäpareilta : ))

        ..todella omaperäistä. Etkö pysty muuhun


      • Vaakamieheltä
        +-0 kirjoitti:

        ..todella omaperäistä. Etkö pysty muuhun

        .. se vaikeaa.. joskus mullakin.. ja kyllähän se sellainen kunnon liehittelijä pitää olla vastapelurinakin, että oikein innostuis.. mutta sinäkin tulet, kuin silmiäni raapien :( Ja minäkin olen.. lähdössä reisuun.


      • silmät muka
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        .. se vaikeaa.. joskus mullakin.. ja kyllähän se sellainen kunnon liehittelijä pitää olla vastapelurinakin, että oikein innostuis.. mutta sinäkin tulet, kuin silmiäni raapien :( Ja minäkin olen.. lähdössä reisuun.

        revin, keksi jotain muuta! Vai reissuun? Niin minäkin lähden hurmaavan miehen kanssa joka antaa mitä haluan!


      • Vaakamieheltä
        silmät muka kirjoitti:

        revin, keksi jotain muuta! Vai reissuun? Niin minäkin lähden hurmaavan miehen kanssa joka antaa mitä haluan!

        ..vasta kummalliselta kuulostaakin.. Jos asiat on noin hyvin, niin miksi pitää täällä kiukutella??? Minä menen edelleenkin sinne reisuun.. oikein yhdellä ässällä.. yhden sydämen kanssa.. omani, kun muita ei sattumoisin ole.. mulla on vahvuutta tunnustaa se, eikä kehitellä enää mitään juonia ; )Kehittele sinäkin vaihteeksi jotakin kaunista... sellaista, että onkin se hurmaava mies jonakin päivänä elämässäsi. Suukkoja sulle, nyt meen..


      • ihmeessä
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        .. voit käydä vilkaisemassa neitsyiden puolelta.. otin asiakseni ojentaa vaakamiehiä mollaavia neitsyitä : )))

        Mutta muuten... Pysyäkseni täällä ja aiheessa.. on todella ihana nojata toiseen samanmoiseen...

        isoisäikäinen mies ottaa oikein asiakseen lähteä ilkeilemään jollekin neitsytsivuille??


      • KAIT
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..vasta kummalliselta kuulostaakin.. Jos asiat on noin hyvin, niin miksi pitää täällä kiukutella??? Minä menen edelleenkin sinne reisuun.. oikein yhdellä ässällä.. yhden sydämen kanssa.. omani, kun muita ei sattumoisin ole.. mulla on vahvuutta tunnustaa se, eikä kehitellä enää mitään juonia ; )Kehittele sinäkin vaihteeksi jotakin kaunista... sellaista, että onkin se hurmaava mies jonakin päivänä elämässäsi. Suukkoja sulle, nyt meen..

        sitä saa ihmetellä. Seuralaiseni on täydellinen, tiedäthän mitä haluan!


      • kait
        ihmeessä kirjoitti:

        isoisäikäinen mies ottaa oikein asiakseen lähteä ilkeilemään jollekin neitsytsivuille??

        lääkitys päällä....pystyy sitten ilkelemään ja muutenkin on pystyväinen omasta mielestään.


      • Vaakamieheltä
        kait kirjoitti:

        lääkitys päällä....pystyy sitten ilkelemään ja muutenkin on pystyväinen omasta mielestään.

        .. täällä joskus joku ampuu hiukan yli.

        Eräskin tänne kirjoittelevista naisista sai syyttä suotta ryöpyn niskaansa. Otan osin syyn niskoilleni, sillä minähän se taisin provosoida. En kirjoitellut seksistä hänen kanssaan, vaan samanmoisesta väkivallasta, kuin täällä on muutenkin ollut puhetta. Sain taas lisää sellaista tietoa, mitä tarvitsin.

        Kun tutkiva luonne olen muutenkin, niin menin perjantai-iltana iltakahville vaalean pitkänhuiskean kaksosetnaisen luo. Kerroin hänelle, kuin ruuneberi koko tarinan. Viitisen tuntia selitin minulle tapahtuneista asioista ja näkemistäni jutuista, siitä miten ne liittyvät siihen mitä suunnittelen tekeväni... Ei hän pitänyt minua kilahtaneena tai lääkityksen tarpeessa olevana. Luulis hänen tietävän, kun sillä alalla päivittäin työskentelee.. kuolevienkin lasten ja heidän vanhempiensa parissa. Hän kehotti minua jatkamaan samalla tiellä ja piti ajatuksiani kannatettavana.

        Ehkäpä sama uteliaisuus ajaa myöskin neitsyitä kiusaamaan. On tunnettua, ettei kukaan paljasta itsestään juuri mitään myötäkarvaan silittelemällä, mutta vastakarvaan rapsuttamalla totuus irtoaa yllättävän helposti. Pakko kai niitä (neitsyitä) on oppia jotenkin edes ymmärtämään, sillä onhan heitä kuitenkin aika paljon. Ja minkäpä he itselleen voivat.

        Ehkä sinä ilkimys olet samalla tavalla pimeä, kuin minäkin, joten tarvitsisimme molemmat sen aurinkoisen säteen lävistävän sydämemme.. : )


      • Vaakamieheltä
        KAIT kirjoitti:

        sitä saa ihmetellä. Seuralaiseni on täydellinen, tiedäthän mitä haluan!

        ..en tiedä... kerro mulle.

        Ehkä tuo väitteesi on valhe.. ehkä totta, mutta silloin säälin sitä miestä. Kun itse rakastuin, niin katkoin suhteeni kokonaan entiseen tunteideni kohteeseen, johon olin jollakin tasolla ollut ihastunut. Uudet ennenkokemattomat tunteet täyttivät sisimpäni niin täydellisesti, ettei mielessäni ollut mitään muuta, kuin pieni kaunis nainen. Nainen, jonka syliin tunteineni melkein hukuin. Ei mulla olis tullut mieleenkään silloin tulla tänne vääntämään kättä kenenkään kanssa. Sinä teet sitä! Sinä haluat sanoa jotakin, mitä et kuitenkaan saa suustasi po. näppäimilläsi ulos. Haluat kalistella, sättiä, uhitella, tehdä mustasukkaiseksi..

        ymmärrän.. kosto elää ; ))


    • kaurisvaimo

      että käytöstapoja tahallisesti laiminlyömällä vaakamies ottaa nimenomaan kontaktia.
      Pidän sitä sanattomana konstailuna, jonka tarkoituksena on, että aloittaisin jonkinasteisen "kotiteatterin".
      Vaa´an mielestä sillä on enemmän väliä, kuka rähisemisen aloitti kuin syyllä, joka rähinään johti.
      Onnistumisprosentti, että pystyn pitämään noissa tilanteissa suuni kiinni, on nykyisin noin 60.
      Pyrkimykseni olisi n.80%.

      • Häneen rakastunut...

        ja varmaan jotain perää asiassa on, kun näin alan miettimään tilanteita. Ehkä lauseet: sinähän niin itse sanoit tai aloitit tämän jutun jahkaamisen, tuntuu sitten tutulta...


    • J.D.

      jos halua vetäytyä. Itse olen omalta mieheltäni yleensä kysynyt syytä kummaliseen käyttäytymiseen. Vastaukset on tietysti ollut mitäänsanomattomia niin että olen antanut olla sen rauhassa. Ei siitä mitään haittakaan ole kun ihminen saa vaihteeksi vähän pohtiskella omiakin juttuja.

      • Häneen rakastunut...

        Minusta olisi upean kohteliasta vain sanoa, että minä menen nyt tai haluan olla rauhassa, muistaen kuitenkin, että pitää kohteliaat tavat pysyä. Luonteissa on eroja ja hän ,joka ei noita piirteitä kestä on syytä pysytellä yksin tai vaihtaa kumppania. Alan oppia jo, mutta myös hänkin oppii. Ehkä olemme toisillemme yhtä tärkeitä eikä kumpkaan halua menettää toista. Niitä upeita hetkiä on kokonaisuudessaan paljon.


      • VaakaP
        Häneen rakastunut... kirjoitti:

        Minusta olisi upean kohteliasta vain sanoa, että minä menen nyt tai haluan olla rauhassa, muistaen kuitenkin, että pitää kohteliaat tavat pysyä. Luonteissa on eroja ja hän ,joka ei noita piirteitä kestä on syytä pysytellä yksin tai vaihtaa kumppania. Alan oppia jo, mutta myös hänkin oppii. Ehkä olemme toisillemme yhtä tärkeitä eikä kumpkaan halua menettää toista. Niitä upeita hetkiä on kokonaisuudessaan paljon.

        En enää kiinnosta olla enää kaverini kanssa, koska en saa vastakaikua ystävällisyydelleni. Itsekin olen ruvennut kohtelemaan häntä tylysti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe