Saamiemme tietojan mukaan suomi24:n palstoilla on meneillään lähes sotatila. Lähinnä kuitenkin on seurattu tilannetta huuhaalla. On ollut lakkoilua, ja kaikennäköistä muuta draamatiikkaa. Reportterimme ovat parhaillaan selvittämässä mistä oikein on kysymys,joten päivän mittaan saamme varmaan enemmän tietoja tilanteesta.
Meillä onkin nyt huuhaastudiossa kaksi asiantuntijaa.
Yhdistämmekin nyt studioon jossa ovat paikalla Matti Näsäviisas ja Toivo Nerokas.
"Miten on Matti Näsäviisas. Mistä nyt vois olla kysymys"
"Köhöm... jaa... tuskin tästä kuitenkaan mitään sotatilannetta tulee. Tällainen ilmiö tulee yleensä esiin syksyisin ja keväisin. Syksyllä päivänvalon vähetessä ihmismieli mustenee ja keväällä taas kun aurinko alkaa kirkkaasti paistamaan, ihmismieli säikähtää tuota kirkasta mollukkaa taivaalla, ja menee vähän sekaisin."
Toivo Nerokas: Köhöm.. "Tämä Matin kommentti on varmaan aivan totta.
Huuhaalla tuntuu olevan tällä hetkellä aika voimakkaita naisia, jotka ovat pelotelleet huuhaamiehet palstalta pois. Harva mies enää uskaltaa kommunikoimaan palstan naisten kanssa. Ja niistä harvoista miehistä, jotka uskaltautuvat tämän ison naislauman keskelle on naisten kesken hurja kilpailu.
Siinä on väliin leikki kaukana.
Muutamista hurjista naisista, joita miesten ehkä tulisikin varoa nimeäisin seuraavat: Iso-Iita, Aliisa, a-v, Er,Kipparinoma,(jolla kuitenkin on melkein se oma jo löydetty) sola, yksitypy(pahin kaikista)Danskuu. Orvokki-ooo,vlk, Kyllikyllä ja lisää uusia ilmaantunut. Hurjahilda,Sinisiivetär ja pari enkeliäkin joukossa. Niin ja Ilottu yrittää runoillaan hurmata miesten päät, Brunetesta puhumattakaan. Tää Brunette se vasta epeli siellä joukossa on. Vaihtaa ehkä nikkiä yhtä monta kertaa kun miestäkin."
Toimittaja: "Kiitos kommenteistanne, mutta vielä eräs kysymys. Miten tämä kriittiseksi muodostunut tilanne saatais rauhoittumaan?"
Matti Näsäviisas: "Köhöm... joo.. Luulisin tilanteen rauhoittuvan jos palstalle saatais miehiä lisää. Eli jokaiselle naiselle oma heppu.
Näistä täällä tällähetekellä olevista miehistä puuttuu vähän potkua, kun eivät saa naisia aisoihin. En tiedä ovatko jo niin vanhoja ja väsyneitä kaikkeen etteivät jaksa taistella vaan perääntyvät kriisin tulessa. Muutamia mainitakseni:
Jeffjeff, joka kertoi lähtevänäsä kohta palstalta kun on kyllästynyt sotimaan. Nyyperi lähtikin jo, mutta hänet on nähty ainakin kerran lähtemisensä jälkeen palstalla. Hän tuntuu olevan näiden naisten saalistuksen suurin kohde. Taitaa olla oikea auervaara miehiään. Tuskinpa malttaa palstan naisia jättää.
Perskuti koittaa väliin kehua naisia ja tällä tavoin päästä heidän sydämmiinsä.
Pervokki nostaa väliin päätään, mutta aika hillitysti ja harvakseltaan. Ykköskolli on hävinnyt melkein kokonaan. Hän on ehkä löytänyt livestä paremman naisen. Laardibonantzaa ei naiset paljon tunnu kiinnostavan. Luulen että hän on saanut palstan naisista ihan tarpeekseen ja heittää vain väliin jonkun älykkään kommentin.
Alienilla on jo nainen SY, jota hän rakastaa, eikä sivuilleen edes vilkaise. Väliin käy lohduttamassa jotain pahoin haavoitettua onnetonta naista. Maltti toimii taas kuten hänen nikkinsäkin kertoo.
Mutta... köhöm.. tilanteeseen ollaan ehkä saamassa muutos parempaan suuntaan. Uusia miehiä on muutama palstalle ilmaantunut. G-P-a, jonka suosiota naiset nyt alkaneet kerjäämään. Kova kundi tuntuu olevan, joten toivottavasti miehen kunto kestää jatkossakin. Sitten Galileoo, joka tuntuu olevan myös aika maltillinen mies, ja eilen ilmaantui joku Mihailovitsi suurin äänin. Kaikkien naisten Gary Grandina. Tarkkaa tietoa emme ole hänestä vielä saaneet, mutta toivottavasti vielä kuulemme miehestä jotain".
Toimittaja: " Kiitos Matti. Ja vielä viimeinen huuhaalaisten mieliä kovasti askarruttanut kysymys Toivolle. Onko perää, että yksitypyllä ja sefulla on suhde myös livessä?
Toivo: " Heh, heh. Tämän asian tutkiminen on meillä kesken. Muunmuassa huuhaalehden paparazzit ovat vaanineet kohta 3 vuotta typyn talon edustalla ja seuranneet hänen jokaista liikettään.
Ei mitään merkkejä ole sefusta nähty ainakaan tähän mennessä. On tarkkailtu myös hänen makuuhuoneensa ikkunaa aika tiiviisti. Tämä sefu taitaa olla aika lailla nimensä veroinen, eli mystinen mies"
Toimittaja: "Kiitos asiantuntijoillemme. Jäämme seuraamaan tilannetta, Ja toivomme tilanteen rauhoittuvan."
ylimääräinen uutislähetys
30
2921
Vastaukset
- nyyperi
LAPINSODA AIKANA TULI ERÄÄSEEN TALOON SAKSALAISIA SOTILAITA JA HE SANOIVAT:TALOT POLTETAAN JA NAISET RAISKATAAN.
NOH ERÄÄN TALON MINIÄ SANOI MUUTEN KYLLÄ KÄY MUTTA 80 V MUMMO PITÄÄ SÄÄSTÄÄ.
MUMMO HUUSI KAMARISTA "TURPA KIINNI NYT ON SOTATILA"- yksitypy
voi peeveli, kun vielä tuossakin iässä tuollainen onni kohtais :=)))
No.. en kuitenkaan sotaa haluais. - .
yksitypy kirjoitti:
voi peeveli, kun vielä tuossakin iässä tuollainen onni kohtais :=)))
No.. en kuitenkaan sotaa haluais..
- OLET IDIOOTTI!!!!!!!
. kirjoitti:
.
papanapoju kakattaa?
- Alien-8
huumorilla sopivasti höystettynä:)Ainakin mun kohdallani.SY on mulle kaikki kaikessa,enkä muita naisia ole vilkuillut.Jokaista haluan lohduttaa sukupuoleen katsomatta,koska sydämeni sanoo,että masentunutta pitää auttaa parhaan kykynsä mukaan.
Jospa toimitusneuvosto vaikkapa soittaisi SY:lle ja sanoisi pari lohdutuksen sanaa hänelle,joka itkee kotonaan syvässä depiksessä.Itse en voi.
Kiitti etukäteen:)- yksitypy
laittaa asian korvan taa :=))
- bag_gie
se olikin, miesten puutetta...
Tytöt jättäkää ne poikaparat rauhaan, mies on herkkä eläin joka pitää säilyttää pullossa eikä julkisesti repiä naisten välissä. Säikähtää ressu siitä vielä mitääntekemättömäksi :\
Helpoitenhan selviäisi asia jos naisetkin häviäis palstalta, joutuisivat miehet välillä tappelemaan akoista, sehän se normaali järjestys on =D
*istuu nurkkaan odottelemaan*
Itse asiassa miusta täällä on niin paljon avauksia ettei kerkiä millään edes lukea kaikkia saati heihin puuttua. Ja joka paikassa näky kyllä riidan puolelle saahaan aihe kääntymään mutta siitä nyt ei pidä välittää :)- yksitypy
mietin, miksi miehet palstalla niin harvoin keskenään innostuvat jutteleen. Keskusteleehan ne keskenään livessäkin.
Me naiset ollaan täällä aina suuna päänä. Olis kiva väliin tosiaan lukea miestenkin keskeisiä juttuja, mut onkohan asia niin, että me ollaan heti sekaannutaan niiden juttuihin, niin ovat jo luopuneet yrityksestä :=))))
Joutasivat kyllä nekin tappeleen väliin edes jostain ettei meidän naisten tarvi aina olla pääosassa :=))) - bag_gie
yksitypy kirjoitti:
mietin, miksi miehet palstalla niin harvoin keskenään innostuvat jutteleen. Keskusteleehan ne keskenään livessäkin.
Me naiset ollaan täällä aina suuna päänä. Olis kiva väliin tosiaan lukea miestenkin keskeisiä juttuja, mut onkohan asia niin, että me ollaan heti sekaannutaan niiden juttuihin, niin ovat jo luopuneet yrityksestä :=))))
Joutasivat kyllä nekin tappeleen väliin edes jostain ettei meidän naisten tarvi aina olla pääosassa :=)))tappelu asiasta ko asiasta ja sukupuolesta riippumatta on aika hurjaa kaheltavaa joten paras vaan pitäytyä näissä positiivisissa tunnelmissa =D
Kyllä ne miehetkin osaa sanailla keskenään ainakin tuolla toisaalla :) joten kehityskelpoisia luulis näihen teijänkin ukkojen olevan
>Muunmuassa huuhaalehden paparazzit ovat vaanineet kohta 3 vuotta typyn talon edustalla ja seuranneet hänen jokaista liikettään.
Ei mitään merkkejä ole sefusta nähty ainakaan tähän mennessä. On tarkkailtu myös hänen makuuhuoneensa ikkunaa aika tiiviisti. Tämä sefu taitaa olla aika lailla nimensä veroinen, eli mystinen mies<
- olen olen, sen lisäksi vielä näkymätönkin......
T. MM.- nyyperi
KÄYNYT JOKA NAISEN LUONA MUTTA EIPÄ MINUA OLE KUKAAN NÄHNYT EI EDES NAISET JOIDEN LUONA OLEN KÄYNYT.EN MUUTEN OLE ITSEKÄÄN NÄHNYT NAISIA JOIDEN LUONA OLEN KÄYNYT.
- olen
nyyperi kirjoitti:
KÄYNYT JOKA NAISEN LUONA MUTTA EIPÄ MINUA OLE KUKAAN NÄHNYT EI EDES NAISET JOIDEN LUONA OLEN KÄYNYT.EN MUUTEN OLE ITSEKÄÄN NÄHNYT NAISIA JOIDEN LUONA OLEN KÄYNYT.
käynyt,eikä ole tarvinnu piilotella ja pelätä toisten miehiä
- yksitypy
nyyperi kirjoitti:
mielikuvitus köyhän ainut huvitus :=)))
Mä olen kans ollut sängyssä jokaisen huuhaamiehen kans, mutta en kerro kuka oli paras :=)))
Yks melkein raiskas mut ja yks katsoi kuin halpaa makkaraa, enkä kelvannut sille :=(( nyyperi kirjoitti:
Olo on ku olis jyrän alle jääny, mutta ketään en oo nähäny... siekse olit, Nyyperi?!
- nyyperi
a-v kirjoitti:
Olo on ku olis jyrän alle jääny, mutta ketään en oo nähäny... siekse olit, Nyyperi?!
NIIN KYLLÄ SE MINÄ OLIN.
- yksitypy
olevan. Näkymätönki vielä.
Jos et asuis niin kaukana, niin melkein treffit pitäis järkätä, että paparazzit sai ees yhden kuvan meistä.
Mutta toisaalta halvemmaks tulis, (ei tuu matkakustannuksia) jos molemmat lähettäis huuhistoimittajalle oman valokuvan, niin siitähän voidaan nykyään tehdä trikkikuva jossa näyttäis et ollaan samassa kuvassa :=)))) - bag_gie
nyyperi kirjoitti:
sie kirjoitat vain isoja kirjaimia :O
Onko capslock juuttunut vai etkö muuten ääntäsi saa kuuluville :)
*kyselee mielellään typeriä asioita* - kissanpotkija
Pelkäät saavas turpaas ja tuut saamaankin kun olinpaikka vaan selviää.
- Iso-Iita
nainen, mää oon niin ujo että en uskalla miehiin päin vilastakaan kihihi, ihan totta..!:)
Se taitaakin olla toi mysteri näkymätön mies kun ei kerta paparazzitkaan ole onnistunu sitä kuvaamaan..:)))- nyyperi
MELEKONEN PAKKAUS SINÄHÄN LUPASIT TELJETÄ MINUT KELLARIISI UJON MAALASÍSPOJAN.
- yksitypy
Iita vähän ujonlainen, kuten minäkin :=)))
Me tundran tytöt ollaan sellasia, mutta joskus kun otetaan pari kaljaa, niin jo alkaa kieli laulamaan :=)))
Näkymätön se on. Kerran kävelin ulkona, niin tuntui kuin mun kättä olis joku hipaissut. Luulin ensin et se oli mun kaulaliina joka roikkui kaulassa, mut ei se tainnu ollakaan, vaan olikin toi mystery :=)))))
- Uppis
...ai himputti et osaski olla hemmetin hyvä juttu tossa. Ihan ku joskus pari vuotta sitten näit olikin. Tääl saa vatta kippurassa naureskella, kun uskaltautuu vaan tänne huuhikselle....heh heh heee...hyvä "yksitypy"
- yksitypy
Uppis näkynytkään aikoihin. Täällä nykyään enemmän itketään ja purraan hampaita yhteen, mutta väliin on hyvä muistaa hymyilläkin :=))))
- Uppis
yksitypy kirjoitti:
Uppis näkynytkään aikoihin. Täällä nykyään enemmän itketään ja purraan hampaita yhteen, mutta väliin on hyvä muistaa hymyilläkin :=))))
...iloa pintaan, vaik sydän märkenis...
Pitäny oon paussia näis kirjuutuksis. - ?????????
Uppis kirjoitti:
...iloa pintaan, vaik sydän märkenis...
Pitäny oon paussia näis kirjuutuksis.nyttekkii
- Kiitos jo etukäteen
Miekö jo luulin, että miut on bannattu täältä.
Tota noin, mie oon hiukam iäkkäänpi immeinen 94-v, viriili ukko kuitenkin :) Sie tuossa jutussa kaipailit miehiä niin, voisitko alkaa frendiksi mun fatsille? Hänen entinen muija kuivas käsiin. Ja, jos siulta löytyis mullekin joku hiukan nuorempi naikkonen, sellanen joka vielä mulle lapsen pyöräyttäis, niin pääsis tuosta omaisuudestakin eroon ??? - pitsinkiii
kyllä
Täällä on aina viiriäiset munissa kiinni ;) Vieläkin..
- kommentoi
pistepirkko
- hummeriheippa
on ollut vipinää ja palstatuttuja keskenään hieman enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.252686Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092616- 2041404
- 1271327
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3081285Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491092Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141034Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211999- 65954