Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Live bootleg PARAS LIVE!!

ajajajaj

Käsittämätöntä miten vähän Aerosmith herättää keskustelua!!

Aerosmith on yksi parhaista ellei paras pändi kautta aikain, ja Live bootleg uskomaton lätty!!!

Tulisivat vihdoin taas Suomeen!

12

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siks

      että jätkät on kyl väsännyt taas lähivuosina muutaman helvetin huonon levyn. Siitä uusimmasta en kyllä osaa sanoa kun en ole kuullut mut muuten.

      Get a gripin jälkeen ei oo tullut kuunneltavia levyjä.

      Siinä oot kyllä oikeessa et live bootleg on kaikkien aikojen livelevy!
      Omistin sen joskus vinyylinä, mut ilmeisesti joku joka myös arvosti sitä päätti ottaa sen mukaansa lähtiessään.

      Ehkä Bändiä arvostettais enemän jos sillon night on the rutsin aikaan bändi olis hajonnut eikä vaan hankkinut uusia soittajia. ja kaikki uudemmat levyt olis jäänyt tekemättä.
      Niin tai sit jos joku bändistä olis kuollu.
      nykypäivänä sillä saa arvostusta.

      miten vaan. ihan vitun kova bändi.

      • ajajajaj

        Meikäläiselle Nine Lives kyllä maistui varsin mallikkaasti, mutta makuja on joka lähtöön:)..onneksi


    • youuu

      Aerosmith on kautta aikojen paras bändi. Aerosmith julkaisee ensi vuonna uuden albumin.

      • goldenmidas

        Siis Nine Lives (vuodelta 1997) on yksi Aerosmithin parhaita levyjä ikinä, sanoisin noin neljänneksi paras.

        Just Push Play (2001) on albumi, joka mielestäni muutti aika paljon mielipiteitä bändistä, mutta siihen kannattaa asennoitua niin, että Aerosmithin jäsenet halusivat kokeilla aivan uusia tekniikoita kappaleiden tekoon. Suurinta osaa tuo varmaan häiritsee, mutta löytyy levyltä muutama hyväkin kappale, esim; Sunshine, Beyond Beautiful ja Face.

        Vuoden 2004 Honkin' On Bobo on taas aivan erilainen levy: Aerosmith käsiteltyjä vanhoja blues kappaleita, suosittelen ehdottomasti kaikille vähänkään (1970 -luvun) Aerosmithistä pitäville.

        Jos haluaa jutella lisää Aerosmith yhtyeestä, niin minun MSN on goldenmidas(at)hotmail.com

        Ei välttämättä pääse juttu edes kovinkaan heti loppumaan :)


      • Dream On
        goldenmidas kirjoitti:

        Siis Nine Lives (vuodelta 1997) on yksi Aerosmithin parhaita levyjä ikinä, sanoisin noin neljänneksi paras.

        Just Push Play (2001) on albumi, joka mielestäni muutti aika paljon mielipiteitä bändistä, mutta siihen kannattaa asennoitua niin, että Aerosmithin jäsenet halusivat kokeilla aivan uusia tekniikoita kappaleiden tekoon. Suurinta osaa tuo varmaan häiritsee, mutta löytyy levyltä muutama hyväkin kappale, esim; Sunshine, Beyond Beautiful ja Face.

        Vuoden 2004 Honkin' On Bobo on taas aivan erilainen levy: Aerosmith käsiteltyjä vanhoja blues kappaleita, suosittelen ehdottomasti kaikille vähänkään (1970 -luvun) Aerosmithistä pitäville.

        Jos haluaa jutella lisää Aerosmith yhtyeestä, niin minun MSN on goldenmidas(at)hotmail.com

        Ei välttämättä pääse juttu edes kovinkaan heti loppumaan :)

        Totta muriset Honkin' On Bobo on loisto blueslevy ja siten yhtyeen kokoelmien Aerosmiths´s Greatest Hitsin, Gemsin ja Big Onesin tasoa. Itse olen kuitenkin mieltynyt eniten You Gotta Movie DVD-levyyn. Nimittäin yleisössä on aivan käsittämättömän panettavan näköisiä kissoja. Samaa euforiaa voi kokea korkeintaan Kissin Live Nationissa. Kummankaan DVD:n musiikissakaan ei ole valittamista.


      • goldenmidas
        Dream On kirjoitti:

        Totta muriset Honkin' On Bobo on loisto blueslevy ja siten yhtyeen kokoelmien Aerosmiths´s Greatest Hitsin, Gemsin ja Big Onesin tasoa. Itse olen kuitenkin mieltynyt eniten You Gotta Movie DVD-levyyn. Nimittäin yleisössä on aivan käsittämättömän panettavan näköisiä kissoja. Samaa euforiaa voi kokea korkeintaan Kissin Live Nationissa. Kummankaan DVD:n musiikissakaan ei ole valittamista.

        Kyllä You Gotta Move on ihan hyvä dvd, mutta mielestäni se on kuitenkin pilattu sillä että se on "nidottu yhteen" kahdesta eri showsta, ja muutenkin siinä kuvataan jopa liikaa yleisöä.

        Myös mm. Draw The Line kappaleen kohdalla on möhlitty, koska siinä keskelle kappaletta on laitettu se yleensä kappaleitten välissä oleva bändin jäsenen tarinointi pätkä.

        Itse olisin laittanut kaikki nuo tarinoinnit yhteen, ja koko pätkä Bonus osioon. Niin ja show olisi saanut olla täten rauhassa "keskeytyksiltä" :)

        Äänen ja kuvanlaatu on kuitenkin erinomainen, ja Bonus osiossa olevista kappaleista voi todella nauttia: suuri huomio kappaleelle Rats In The Cellar!


      • Dream On
        goldenmidas kirjoitti:

        Kyllä You Gotta Move on ihan hyvä dvd, mutta mielestäni se on kuitenkin pilattu sillä että se on "nidottu yhteen" kahdesta eri showsta, ja muutenkin siinä kuvataan jopa liikaa yleisöä.

        Myös mm. Draw The Line kappaleen kohdalla on möhlitty, koska siinä keskelle kappaletta on laitettu se yleensä kappaleitten välissä oleva bändin jäsenen tarinointi pätkä.

        Itse olisin laittanut kaikki nuo tarinoinnit yhteen, ja koko pätkä Bonus osioon. Niin ja show olisi saanut olla täten rauhassa "keskeytyksiltä" :)

        Äänen ja kuvanlaatu on kuitenkin erinomainen, ja Bonus osiossa olevista kappaleista voi todella nauttia: suuri huomio kappaleelle Rats In The Cellar!

        No nämähän on mielipiteitä, mutta minun mielestäni niitä kissoja olisi voitu näyttää nykyistäkin enemmän eli koko DVD-levyn 168 minuuttia. Aerosmith olisi sitten voinut soittaa taustalla niinkuin muodon vuoksi. Kauniimpia oli katsojat kuin orkesteri, mutta niinkuin jo totesin toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.

        Tuosta tulikin mieleeni, että myös Liv Tyler on tosi kuuma katti. Panta vaan kaulaan ja taluttamaa. Murr..


    • problem child

      Onhan se Live bootleg ihan hyvä veto mutta ei todellakaan kaikkien aikojen paras livelevy eikä missään nimessä paras bändi. Paras livealbumi mitä koskaan on tehty on AC/DC:n If you want blood...you´ve got it! (v.78)

      • lenokas

        Minä taas en kyllä pidä Aerosmithin blues vaikutteista biiseistä,mutta kuten joku jo kirjoitti on hyvä,että ihmisiä on joka lähtöön.


      • oli vielä
        lenokas kirjoitti:

        Minä taas en kyllä pidä Aerosmithin blues vaikutteista biiseistä,mutta kuten joku jo kirjoitti on hyvä,että ihmisiä on joka lähtöön.

        aeroa parhaimmillaan,nykyinen
        tuotanto varjo vain entisestä.
        Eikä se tosiaan mitään bluesia
        ollut, vaan raakaa rokkia !!

        BACK IN THE SADDLE ... !!


    • shallallaa

      aerosmith on paras kautta aikojen. hittejä hitin perään aerosmithin ura. live bootleg uskomaton albumi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe