neitsyt ja neitsyt..

miten toimii?

Olen itse neitsyt nainen ja aika tyypillinen sellainen. Tapailin kesän neitsytmiestä ja ihastuin. Hän lähti työkomennukselle puoleksi vuodeksi. Hänen puoleltaan kesä oli aika ristiriitaista menoa, mutta hän väittää kokeneensa samaa minun kanssani-siis ristiriitaisuutta.
No hän ei ole sanonut ihastuneensa tms. sillä omien sanojensa mukaan ei voinut kesällä antaa mennä täysillä, ku kuitenkaan ei voi antaa tunteiden viedä hänen lähtönsä vuoksi. Voiko hän olla näin laskelmoiva tunteissaan? vai eikö hän välittänyt minusta. Nyt pidämme yhteyttä lähes päivittäin jotenkin, mutta jutut pysyvät yleispätevinä ja viattomana flirtinä (seksi oli suht sujuvaa hänen kanssaan, vaikka itseolenkin tottunut kiihkeämpään meininkiin...) ... otappa edes selvää itsestään ja sit vielä toisesta...onko tämä tyypillistä meille neitsyt neitsyt jutuille?
Ja toisaalta tässä vaan vahvistuu tunne,e ttä haluan hänet omaksi (hullu kun olen :)) mutta mitä pitäis tehdä, että saisin.

8

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt (N)

      Hei! Tätä Neitsyen Neitsyen sopivuutta ja tunteiden laskelmoivuutta olen itsekin pidemmän aikaa tuumaillut. Seurustelin Neitsyt miehen kanssa reilut puoli vuotta kunnes hän sanoi ettei jutusta taida enää olla tälläisenään jatkoon sillä hänellä ei ollut kuulemma yhtä voimakkaita tunteita minua kohtaan. Keväällä jäimmekin sitten tauolle "erosimme" ja minä jäin lähes selityksettä täysin tyhjän päälle, sillä mies ei tunteistaan juuri pukahtanut ja asia tuli yllätyksenä vaikka jotenkin sen aavistin. Onhan meissä Neitsyt miehessä ja naisessa niin paljon samoja luonteenpiirteitä vaikka toisinaan (lähes jatkuvasti) on vaikeuksia lukea itseä saati sitten toisen ajatuksenjuoksua.

      Noh, kaipaus toisen lähelle on edelleen kova, olihan hän ns. suuri rakkauteni joka ei vain kuole vaan elää mielessäni päivittäin vaikka olen jon jonkun aikaa Kauris miestä tapaillutkin. No, alku kesä oli vielä hiljaista Neitsyt miehen puolelta. Olin menettänyt siis täysin jo toivoni kunnes heinäkuun lopussa alkoi viestejä tippua, nekin tosin asiallisen hillittyjä. Mutta joissakin oli selvää kaipuuta ja ei niin peiteltyjä vihjailuja makuukamarin puolelle.. Olin jo jossain vaiheessa valmis jättämään Kauris miehen hänen vuokseen, kun näytti siltä että meistä voisi ollakin vielä johonkin. Mutta miksi, tunteiden tuominen julki voi olla niin vaikeaa vaikka valokuvista ja osista viesteistä huokuu se kaipaus. Tuntuu vaan että hänen mielensä muuttuu päivittäin sen verran paljon etten enää voi luottaa häneen. Muutenkin uudelleen herätellyt suhteet voivat olla sen verran vaikeita ja riskialttiita etten taida enää siihen pystyä vaikka tunteet ovat erittäin palavat häntä kohtaan. Tullut mieleen etten taida olla hänelle kuin varalla, jota pitää silloin tällöin muistaa..

      Tänäänkin tuli viesti ja kyseli kuulumisiani. Tosin en minä tätä ihmistä tahdo menettääkään. Ties mitä vielä uhkarohkeuksissani teen, hullu kun olen ja tietysti Neitsyt jonka mieli muuttuu myös salaman tavoin..

      • alkuperäinen Neitsyt

        Luin teidän kaikkien vastaukset...ja ihan mieletöntä, että tunnistan meidät noista!!! Ja erityisesti tästä sinun kirjoituksestasi... hänkin ehdottelee nyt varovaisesti tai siis ei oikeastaan ehdota, toteaa ja odottaa tartunko siihe...ja jos tartun, niin joko dissaa sen täysin tai sitten hommaa jatkuu huumorin siivittämänä.
        Hmmm... kunpa vaan tosiaan pystyisi unohtamaan hänet :( sillä se olisi varmasti kaikkein paras ratkaisu... mullakin aivan sama tunne jo kesästä, että olen varalla ... ahdistavaa. Kunpa minäkin tapaisin oman Kauriini...pitäisin kiinni (sillä menetin Kaurismiehen näillä Neitsyen tempuilla eli en tiennyt ja tiesin ja en tiennyt..ees taas jne.) ... voihan paska!
        Ku toisaalta nyt ku vähän niinku odotellen häntä kuitenkin tosiaan epäilen mahtaisko siitä suhteesta tulla kuitenkaan mitään, vaikka hän lopulta siihen haluasikin...sillä sitä analysointia ei ehkä jaksaisi kokoaikaa ittekkä :)

        No katellaan mitä talvi tuo mukanaan... nyt heitettiin ehdotusta yhteisestä lomasta .. mut odotan vaan hetkeä kun se perutaan tai todetaan vaan läpäksi.


      • Neitsyt (N)
        alkuperäinen Neitsyt kirjoitti:

        Luin teidän kaikkien vastaukset...ja ihan mieletöntä, että tunnistan meidät noista!!! Ja erityisesti tästä sinun kirjoituksestasi... hänkin ehdottelee nyt varovaisesti tai siis ei oikeastaan ehdota, toteaa ja odottaa tartunko siihe...ja jos tartun, niin joko dissaa sen täysin tai sitten hommaa jatkuu huumorin siivittämänä.
        Hmmm... kunpa vaan tosiaan pystyisi unohtamaan hänet :( sillä se olisi varmasti kaikkein paras ratkaisu... mullakin aivan sama tunne jo kesästä, että olen varalla ... ahdistavaa. Kunpa minäkin tapaisin oman Kauriini...pitäisin kiinni (sillä menetin Kaurismiehen näillä Neitsyen tempuilla eli en tiennyt ja tiesin ja en tiennyt..ees taas jne.) ... voihan paska!
        Ku toisaalta nyt ku vähän niinku odotellen häntä kuitenkin tosiaan epäilen mahtaisko siitä suhteesta tulla kuitenkaan mitään, vaikka hän lopulta siihen haluasikin...sillä sitä analysointia ei ehkä jaksaisi kokoaikaa ittekkä :)

        No katellaan mitä talvi tuo mukanaan... nyt heitettiin ehdotusta yhteisestä lomasta .. mut odotan vaan hetkeä kun se perutaan tai todetaan vaan läpäksi.

        Lueskelin taas sinun vastauksesi ja kyllä voikin olla samanlaista..mieletöntä! Mieleen tulikin kysyä, jos sattuisit alkuperäinen kirjoittaja vielä täällä lueskelemaan viestejä, että kuinka se sinun talvesi meni? Kerroit syksyllä että saattaisi olla tulevaisuudessa yhteistä lomaakin Neitsyt miehen kanssa tiedossa, oliko?

        Minä itse en ole voinut Neitsyt miestä unohtaa ja näin ollen elo kauriini kanssa on riitaisaa vaikka valtavasti hänestä välitänkin. Neitsyt mies ottaa myös toisinaan yhteyttä, mutta ystävällisyyteen hänkin jää ymmärrettävistä syistä. Eihän hän halua pilata suhdettani, enkä minäkään omaani.. vaikka toisinaan tulee mieleen että olisinko onnellinen. Mutta silti, en voi luottaa Neitsyen tunteisiin. En tiedä koska ne on aidot ja kuinka kauan yhteinen aika tälläkertaa kestäsi, mies kun on kertonut olevansa sitoutumiskammoinenkin.. En tiedä jaksaisinko enää yrittää ja uskaltaisinko riskeerata kaiken.Tätä analysointia ei kyllä jaksaisi kokoaikaa ittekkää :)

        "hänkin ehdottelee nyt varovaisesti tai siis ei oikeastaan ehdota, toteaa ja odottaa tartunko siihe...ja jos tartun, niin joko dissaa sen täysin tai sitten hommaa jatkuu huumorin siivittämänä."
        -Niin kovin totta tuo. Ja nimitys Neitsyen tempuilla... sehän se on, elämä on peliä hänelle.


    • verran

      Olen tapaillut lyhykäisesti paria neitsyt-miestä. En ole voinut kuvitella heidän kanssaan pitempää suhdetta, koska olemme olleet liian samanlaisia; intohimoa on kyllä riittänyt, mutta kriittisinä ihmisinä muu aika onkin mennyt asioiden jatkuvaksi analysoimiseksi :) On aivan hullu tunne tavata mies, joka on samanlainen kuin itse on!

      Olen huomannut senkin, että tunnistan neitsyt-miehen välittömästi, kun sellaiseen törmään; tulee sellainen molemminpuolinen 'tunnistus' - "sinähän olet kuin minä" - mutta samalla toteaa, että ei voisi kuvitella rakkaussuhdetta kyseisen henkilön kanssa.

    • T oimi

      kälä kälä kä lä k ä l ä käääääää..... En jaksa enää sua!
      Viheliäinen yhdistelmä. Miten edes voi toista haukkua.

    • analysaattori

      Samanlaisia asioita on tullut pohdittua (ehkä liikaakin), kuten neitsyille kai tyypillistä on, että miten tämä yhdistelmä neitsyt-neitsyt voisi toimia. Olen nimittäin kuukauden verran seurustellut neitsytmiehen kanssa. Itse huomaan pohdiskelevani suhdekuvioita ihan liikaakin sen sijaan, että keskittyisin nauttimaan siitä, mitä on. Nyt kaipaisin erityisesti kokemuksia siitä, onko jollakulla tällainen yhdistelmä toiminut myös pidemmän päälle.

      • Nauttikaa siitä että teillä on toisenne, hyväksykää toinen omana itsenään, älkää odotelko liikoja, päivä kerrallaan niin siitä ne vuosikymmenet karttuvat.


    • otava

      Itse olen neitsyt nainen ja olen seurustellut neitsyt miehen kanssa yli 8 vuotta. Hyvin meillä on mennyt, mutta onhan se neitsyt-neitsyt suhde vähän tylsä. Täydellinen pari, muttei tunnekuohuja suuntaan tai toiseen. Luotettava ja turvallinen suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe