Missä oikein vika?Minulla on kaalimatodildo, joka on kyllä aika iso, voisiko johtua siitä että sattuu myöhemmin? Vai voiko olla allergiaa materiaalille?Onko teillä muilla kipuja dildon käytön jälkeen?? Mikä auttaisi?
Dildo sattuu minua jälkeenpäin ja paikat kirvelee sen jälkeen viikon!..
5
6312
Vastaukset
- Aikuinen mies
Silloin tällöin vaimoni suostuu esileikissä tai rakastelussa antamaan sauvallekin vuoron, mutta valittaa myös, että se jälkeenpäin on joskus kirvellyt.
Jos sauvan puhtaudesta pidetään huolta, on syy varmaankin joko materiaalin epäsopivuudesta tai liian vähäisestä liukkaudesta ennen sauvan sisäänlaittoa.
Jos jollakulla on hyviä neuvoja asiassa, olisi mielenkiintoista lukea niitä.- Damon
Ihminen tuottaa seksin aikana ja varsinkin
orgasmin yhteydessä paljon mielihyvä hormooneita.
Tämän vuoksi dildojen varsinkin kovien sellaisten
käytössä kannattaa olla varovainen. Ihminen ei
varsinkaan orgasmin hekumassa huomaa kipua yhtä
herkästi kuin levossa. Tämän vuoksi olisi syytä
välttää mm. puremista, kuristamista, raapimista,
läimyttelyä orgasmin lähettyvillä, vauriot voivat
olla suurempia kuin tuntemukset antavat ymmärtää.
- Dildoman
Meilläkin on yksi dildo, joka kirvelee. Se on väärää materiaalia, ja vanhemmiten vain pahentunut.
Kokeile kondomia dildon päällä, yleensä auttaa. Tai sitten vanha Ö-mappiin, ja kauppaan hakemaan uutta. On paljon uusia mukavia materiaaleja ja malleja, varmasti löytyy kirvelemätön. - Ani
Voi tosiaa olla vääränlaista materiaalia (esim. joku silikonin tapane on todella paha), tai sit saattaa olla jonki asteista kumiallergiaa tms.. Mul o kans sellane tunne, et alapää o tules ku o dildoo ilman kumii käyttäny...toisaalt mul o kyl vähä sellanenki juttu et kumi voi olla dildon pääl jota käytän hitaasti mut muuten yhdynnäs ei ilman vaurioita voi kumii käyttää.
Nois kumimateriaaleis o se vika et ne syö kosteuden ja sit se syö nahan ja siitähä se rimu syntyy ku o alapää veresnahalla....
Kannattaa varmaa koikeilla sellast dildoo jota nykypäivinä saa ku tuntuu oikeelle iholle. Ei o omaa kokemusta, mut luusisin et vois toimii... - kale
pistä kortsu päälle ja aloita varovasti eiköhän se siitä.jos et onnistu niin mä voin tulla auttaan jos oot lähistöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368