Dildo sattuu minua jälkeenpäin ja paikat kirvelee sen jälkeen viikon!..

rouva 26 v

Missä oikein vika?Minulla on kaalimatodildo, joka on kyllä aika iso, voisiko johtua siitä että sattuu myöhemmin? Vai voiko olla allergiaa materiaalille?Onko teillä muilla kipuja dildon käytön jälkeen?? Mikä auttaisi?

5

6312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen mies

Silloin tällöin vaimoni suostuu esileikissä tai rakastelussa antamaan sauvallekin vuoron, mutta valittaa myös, että se jälkeenpäin on joskus kirvellyt.

Jos sauvan puhtaudesta pidetään huolta, on syy varmaankin joko materiaalin epäsopivuudesta tai liian vähäisestä liukkaudesta ennen sauvan sisäänlaittoa.

Jos jollakulla on hyviä neuvoja asiassa, olisi mielenkiintoista lukea niitä.

• Damon

Ihminen tuottaa seksin aikana ja varsinkin
        orgasmin yhteydessä paljon mielihyvä hormooneita.
        Tämän vuoksi dildojen varsinkin kovien sellaisten
        käytössä kannattaa olla varovainen. Ihminen ei
        varsinkaan orgasmin hekumassa huomaa kipua yhtä
        herkästi kuin levossa. Tämän vuoksi olisi syytä
        välttää mm. puremista, kuristamista, raapimista,
        läimyttelyä orgasmin lähettyvillä, vauriot voivat
        olla suurempia kuin tuntemukset antavat ymmärtää.

• Dildoman

Meilläkin on yksi dildo, joka kirvelee. Se on väärää materiaalia, ja vanhemmiten vain pahentunut.

Kokeile kondomia dildon päällä, yleensä auttaa. Tai sitten vanha Ö-mappiin, ja kauppaan hakemaan uutta. On paljon uusia mukavia materiaaleja ja malleja, varmasti löytyy kirvelemätön.

• Ani

Voi tosiaa olla vääränlaista materiaalia (esim. joku silikonin tapane on todella paha), tai sit saattaa olla jonki asteista kumiallergiaa tms.. Mul o kans sellane tunne, et alapää o tules ku o dildoo ilman kumii käyttäny...toisaalt mul o kyl vähä sellanenki juttu et kumi voi olla dildon pääl jota käytän hitaasti mut muuten yhdynnäs ei ilman vaurioita voi kumii käyttää.

Nois kumimateriaaleis o se vika et ne syö kosteuden ja sit se syö nahan ja siitähä se rimu syntyy ku o alapää veresnahalla....

Kannattaa varmaa koikeilla sellast dildoo jota nykypäivinä saa ku tuntuu oikeelle iholle. Ei o omaa kokemusta, mut luusisin et vois toimii...

• kale

pistä kortsu päälle ja aloita varovasti eiköhän se siitä.jos et onnistu niin mä voin tulla auttaan jos oot lähistöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe