Mun pitäis keksiä jokin hyvä joululahja kummitytölle. Jouluna tyttö on n. puoli vuotias. Tuntuu että tytöllä on jo kaikkea enkä oikein keksi mitään söpöä tai erikoista. Onko ideoita?? Laittakaa myös nettiosoitteita jos niitä on.
Kiitti!
Joululahja vauvalle
9
2257
Vastaukset
- kummi itsekin
Joku vaate, ehkä joku pikkasen erikoisempi tai kalliimpi mitä vanhemmat ei ehkä itse tulisi ostaneeksi (juhlavaate, jotkut addun lenkkarit tms, vaate jossa kasvunvaraa vaikkapa kesämekko ensi kesälle). Noin pieni ei itse tajua lahjoista mitään, vaatteille kuitenkin käyttöä kun lapsi kasvaa koko aika.
- nelikon äiti
Meillä sai poika ekana jouluna lahjaksi soittorasian(joulusoittorasian,kun avaa talon katon,se alkaa soittamaan joululaulua sekä hahmot likkuu)Muistona ensimmäisestä joulusta:)
Todella kiva lahja:)(anttilasta)
Tyttö sai ensimmäisenä jouluna juhlamekon mitä käytti sitten 1v kuvauksissa(80cm)
Tyttö sai ekana jouluna lahjaksi enkelin,jossa siivissä on valot(koriste esine)(anttilasta)
Sitten joku lapsista sai kunnon satukirjan lahjaksi.Astrid Lingrenin:rakkaimmat sadut ja yksi pojista sai Astrid Lingrenin:Lapsen joulu satukirjan(kummatkin todella kivoja kirjoja)
Sitten kaikki on saaneet todella ison nallen joulupukillta ensimmäisenä jouluna
kiva lahja olisi myös vaikka konttaava Minni lelu,konttausta opettelevalle lapselle:)Itse ostin tytölle viimevuonna lahjaksi lelunetistä.Todella kiva lelu on ollut. - sentään järkevä
Mitäs puoli vuotias tajuaa sun lahjoista tai paljon mistään muustakaan.
Mun mielestä voit säästää ne rahat ja ostaa lahjan sitte kun lapsi on kolme vuotias. - johanna65
Yksi kiva idea voisi olla lapsen omalla nimellä ja kivalla kuvalla brodeerattu kylpypyyhe.On henkilökohtainen,kestävä ja pyyhettähän aina tarvitaan.
- ei joulu hullu!
heissa!
itse ostin kummilapsille ruokailusetit,pehmolelut menee aina ja piirretyistä on ainakin minun kummilapsi tykännyt...muumeista meinaan!
- *joulutonttu*
Virkkaa tai neulo hänelle pipo ja siihen sopivat lapaset :)
Itse tein serkkuni tytölle 2 joulua sitten sellaiset! :) hienot tuli vaikka itse sanonkin. Ja itsetehtyä arvostetaan. - Äiti 82
Katso tuolta vauvatarjoukset.fi
Siellä on esimerkiksi maatuva potta eko-otsikon alla, jota ei varmasti ihan joka pikku tytöltä löydy.
Lamazen lelut ovat myös ihkuja. Niitä ei kuitenkaan kannata Suomesta ostaa, kun saa esimerkiksi Amazonista paljon halvemmalla. Taisi tuolla sivustolla niitäkin löytyä monia. - Anonyymi
Nappaa parhaimmat lahjavinkit: https://tilaalahja.fi/joululahja-vauvalle
Kannattaa ostaa sellainen lahja mikä kehittää vauvaa, esim taaperokärry auttaa kävelyn opettelussa. Tai sitten jotain mikä auttaa puhumisessa, tai tunnistamisessa kuten kirjoja jossa on eläinten kuvia tai jotain muuta sellaista mikä tosiaan kehittää vauvaa :) - Anonyymi
Nappaa parhaimmat lahjavinkit: https://tilaalahja.fi/joululahja-vauvalle
Kannattaa ostaa sellainen lahja mikä kehittää vauvaa, esim taaperokärry auttaa kävelyn opettelussa. Tai sitten jotain mikä auttaa puhumisessa, tai tunnistamisessa kuten kirjoja jossa on eläinten kuvia tai jotain muuta sellaista mikä tosiaan kehittää vauvaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827