Joululahja vauvalle

viivvi-

Mun pitäis keksiä jokin hyvä joululahja kummitytölle. Jouluna tyttö on n. puoli vuotias. Tuntuu että tytöllä on jo kaikkea enkä oikein keksi mitään söpöä tai erikoista. Onko ideoita?? Laittakaa myös nettiosoitteita jos niitä on.
Kiitti!

9

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummi itsekin

      Joku vaate, ehkä joku pikkasen erikoisempi tai kalliimpi mitä vanhemmat ei ehkä itse tulisi ostaneeksi (juhlavaate, jotkut addun lenkkarit tms, vaate jossa kasvunvaraa vaikkapa kesämekko ensi kesälle). Noin pieni ei itse tajua lahjoista mitään, vaatteille kuitenkin käyttöä kun lapsi kasvaa koko aika.

    • nelikon äiti

      Meillä sai poika ekana jouluna lahjaksi soittorasian(joulusoittorasian,kun avaa talon katon,se alkaa soittamaan joululaulua sekä hahmot likkuu)Muistona ensimmäisestä joulusta:)
      Todella kiva lahja:)(anttilasta)
      Tyttö sai ensimmäisenä jouluna juhlamekon mitä käytti sitten 1v kuvauksissa(80cm)
      Tyttö sai ekana jouluna lahjaksi enkelin,jossa siivissä on valot(koriste esine)(anttilasta)
      Sitten joku lapsista sai kunnon satukirjan lahjaksi.Astrid Lingrenin:rakkaimmat sadut ja yksi pojista sai Astrid Lingrenin:Lapsen joulu satukirjan(kummatkin todella kivoja kirjoja)
      Sitten kaikki on saaneet todella ison nallen joulupukillta ensimmäisenä jouluna
      kiva lahja olisi myös vaikka konttaava Minni lelu,konttausta opettelevalle lapselle:)Itse ostin tytölle viimevuonna lahjaksi lelunetistä.Todella kiva lelu on ollut.

    • sentään järkevä

      Mitäs puoli vuotias tajuaa sun lahjoista tai paljon mistään muustakaan.
      Mun mielestä voit säästää ne rahat ja ostaa lahjan sitte kun lapsi on kolme vuotias.

    • johanna65

      Yksi kiva idea voisi olla lapsen omalla nimellä ja kivalla kuvalla brodeerattu kylpypyyhe.On henkilökohtainen,kestävä ja pyyhettähän aina tarvitaan.

      • ei joulu hullu!

        heissa!

        itse ostin kummilapsille ruokailusetit,pehmolelut menee aina ja piirretyistä on ainakin minun kummilapsi tykännyt...muumeista meinaan!


    • *joulutonttu*

      Virkkaa tai neulo hänelle pipo ja siihen sopivat lapaset :)
      Itse tein serkkuni tytölle 2 joulua sitten sellaiset! :) hienot tuli vaikka itse sanonkin. Ja itsetehtyä arvostetaan.

    • Äiti 82

      Katso tuolta vauvatarjoukset.fi

      Siellä on esimerkiksi maatuva potta eko-otsikon alla, jota ei varmasti ihan joka pikku tytöltä löydy.

      Lamazen lelut ovat myös ihkuja. Niitä ei kuitenkaan kannata Suomesta ostaa, kun saa esimerkiksi Amazonista paljon halvemmalla. Taisi tuolla sivustolla niitäkin löytyä monia.

    • Anonyymi

      Nappaa parhaimmat lahjavinkit: https://tilaalahja.fi/joululahja-vauvalle

      Kannattaa ostaa sellainen lahja mikä kehittää vauvaa, esim taaperokärry auttaa kävelyn opettelussa. Tai sitten jotain mikä auttaa puhumisessa, tai tunnistamisessa kuten kirjoja jossa on eläinten kuvia tai jotain muuta sellaista mikä tosiaan kehittää vauvaa :)

    • Anonyymi

      Nappaa parhaimmat lahjavinkit: https://tilaalahja.fi/joululahja-vauvalle

      Kannattaa ostaa sellainen lahja mikä kehittää vauvaa, esim taaperokärry auttaa kävelyn opettelussa. Tai sitten jotain mikä auttaa puhumisessa, tai tunnistamisessa kuten kirjoja jossa on eläinten kuvia tai jotain muuta sellaista mikä tosiaan kehittää vauvaa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe