Tulli

.

Tullissa

Olin yksin lomamatkalla kaukoidässä. Tulin lentokoneesta ulos ja kävelin läpi metallipaljastimen kun se piippasikin. Muita ihmisiä ei enää näkynyt. Käsi tunnistimella tumma, n. 180 senttinen, 90 kiloinen iso vartiomies, alkoi tutkia etsiä mistä hälytys johtui. Kätensä hän laittoin ensin hartioilleni, liikutti mittainta selässäni, laitoi sitten kätensä selkääni ja mittasi etupuoltani. Hän kyykistyi eteeni ja samalla häen käsi laskeutui takapuolelleni. Arvelin että ei hän mitään sillä tarkoita. Laite piippasi vyöni kohdalla. Hän puhui jotakin paikallisella kielellä josta en ymmärtänyt mitään. Yritin vastata englanniksi, mutta en sanut vastausta. Hän seisoi ihan vieressäni käsi edelleen takapuolellani ja jatkoi selitystään. Kohautuin olkapäitäni ja levitin käteni merkiksi, etten ymmärtänyt. Käten lämpö alkoi tuntua takapuolellani ja aloi pelätä että saan vielä seisokin. Tilanne pelotti minua hieman, enhän tiennyt mitä tehdä. Enkä tiennyt maan tapoja. Hän otti laukkuni mukaansa ja ohjasi minut ovelle tarkistuspisteen vieressä. Oli jo hiukan paniikissa ja ihmetelin mitä nyt tapahtuu. Huone oli pieni ja siellä oli vain pieni pöytä, kaksi tuolia, nuhjuinen retkisänky ja pesuallas. Mies tarttui paidan reunaan ja selvästikin halusi, että riisun sen pois. Riisuin paitani ja jäin odottamaan mitä nyt tapahtuisi. Mies avasi laukkuni. Seuraavaksi hän osoitti housujani ja näytti että nekin pitää riisua. En yleensäkään pidä alastomana olosta , harvoin olen muiden edessä. Riisuin kengäni ja sitten housuni pois ja olin pelkissä sukissa ja pienissä alushousuissa. Mies vilkaisi minua ohimennen ja jatkoi laukkuni pelkomista. Melkein alastomana olo alkoi hieman kiihottaa minua ja toivoin ettei kaluni alkaisi kasvaa tiukoissa alushousuisani. Mies sulki laukkuni ja alkoi tuijottaa minua tiiviisti. Hän katseli vartaloani tutkimin katsein. Aloin tuntea oloni hieman epämukavaksi ja toisaalta nautin miehen katseesta. Itse oli hyvin vaalea iholtani, hoikka ja paljon lyhyempi kuin mies. Jos tuo haluaisi hän voisi vaikka raiskata minut. Ajatus pelotti ja kiiihotti. Yritin ajatella jotakin muuta. Seuraavaksi hän käni vaatteeni nopeasti läpi, mitään mielenkiintoista ei löytynyt.

Äkkiä ovi avautui ja toinen tumma mies astui sisään. Miehet tervehtivät toisiaan, juttelivat ja naureskelivat keskenään minua vilkkuillen. Heillä tuntui olevan kovastikin hauskaa. Toinen mies istui tuolille katselemaan tapahtumaa. Miehet jatkoivat jutteluaan ja naureskeluaan. Oli aivan nolona.

Olkapäästäni mies käänsi minut ympäri. Sormen hän työnsi alushousujeni kuminauhan alle, vetäisi sitä hiukan ja päästi irti. Ymmärsin, että hän halusi, että riisun housuni. Kun en heti tehnyt niin, hän toisti … ja veti hiukan housuja alas. Riisuin housuni ja jouduin kumartumaan miehiä päin.

Tunsin miesten katseet vartalollani. Nostin ensin toisen ja sitten toisen jalan alushousuistani ja laskin ne sitten tuolille. Toinen mies kommentoi jotakin ja toinen naurahteli.
Mies otti minua kädestä kiinni ja nosti käteni ylös seinää vasten. Nostin toisenkin . Jalallaan hän siiri haarani erilleen.
Tunsin kuinka kaluni oli jo jonkin verran koventtunut, vai pelko esti sitä nousemasta täysin pystyyn.

Kuulin kuinka kumihanska vetäistiin käteen ja nyt arvasin mikä minua odottaisi. käsi tutki ensin pallini , pieni tauko ja sitten hän painoi toisella kädellä selästäni minut etunojaan ja toinen käsi painautui takapuolelleni, paksu sormi hieroin hetken anustani, painui peräaukkoani vasten vaativasti ja kun pakotin itseni rentoutumaan, sormi painautui sisään. Tunsin että se oli keskisormi koska tunsin sormia molemmilla pakaroillani. Yritin ajatella kaikka muuta ettten vaa kiihoittuisi, ties kuinka miehet reagoisivat. Sormi upposi syvälle sisääni, pyöri ja koukisteli suolessani. Tutkiva mies kommentoi jotakin toiselle miehelle ja toinen hymähti hyväksyvästi. En voinut mitään, kaluni nytkähteli pystyyn. Toivoin etteivät miehet huomaisi sitä.

Tutkimus tuntui kestävän ja kestävän. Sormi liikkuui välillä edestakaisin, tuli melkein ulos asti ja painautui taas sisään ja sitten tuli ulos sisältäni. Kuulin kuinka kumihasnka otettin pois ja odotin että tutkimus on ohi, mutta sitten tunsin taas jotakin kovaa anustani vasten, arvelin että tutkimus sormella jatkuu taas, mutta se tuntui liian isolta. Kun mies otti toisellä kädellään tukevan otteen lantiostani, arvasin että hän oli painanut kalunsa takapuolleni. En voinut uskoa tätä todeksi. Pitkään en ehtinyt miettiä kun mies alkoi painamaan kaluaan voimalla sisään. Yritin liikkua kauemmaksi, mutta sitten toinen mies tuli viereeni, otti kiinni minusta ja piti minua paikallaan ja painoi huulensa huulilleni ja työnsi kielensä suuhuni. Kun kalu painautui sisääni en voinut huutaa vaikka kipu polttikin anuksessa. Takana oleva mies otti molemmilla kasillän oteen lantioistani ja alkoi työntää kaluaan syvälle sisääni, tunsin kuinka kipu hellitti ja huomaamattani painoin takamustani taakse päin ja pystyyn. Tuntui kuin kalu ei olisi loppunu koskaan mutta sitten tunsin kuinka miehen vartalo painautui takapuoltani vasten.

Sitten kalu alkoi hitasti liikkua ulos päin toisen miehen suudellessa edellen rajusti. Oma kieleni alkoi liikkumaan myös pyörien miehen kanssa. Suuteleva mies päästi otteensa kehostani kokoajan suudellen, avasi vyönsä ja pudotti housunsa nilkkoihin. Hänen pitkä musta,iso kalunsa ponnahti kovana pystyyn. Mies ohjasi toisen käteni kalulleen johon tarrauduin ja aloin runkkaamaan kiivaasti. Miehet puhuivat jotakin ja sitten minua takaa nussiva mies ohjasi minut sänkyä päin. Oli vaikea kävellä kun iso kalu oli anuksessani. Mies ohjasi minut kontalleni sängylle ja alkoi seisaaltaan nussia minua nyt voimakkaammin. Olin selkä notkolla ja pyllyä pystyssä, pyöritin sitä ja vastasin omalla kehollani miehen liikkeisiin. Toinen miehist aasettui eteeni, laittoi kätensä niskaani ja ohjasi kalunsa suuhuni. Se oli todella iso, varmaan 5-6 senttiä paksu. Puristin huuleni tiukasti sen ympärille ja mies alkoi liikuttaa lantiotan edestakaisin. Toisella kädellä tartui kalun varresta kiinni ja hieroin sitä. Kaksi mustaa karvaista miestä nuussi minua yhtä aikaa suuhun ja anukseen, olin hulluna himosta. Takamukseen nussivan miehen pallit läiskähtelivät takapuoltani vasten kiihtyvään tahtiin ja miehen hengitys kävi raskaaksi. Muutaman kerran mies painoi kalunsa aivan pohjaan ja tunsui kuinka valtavaksi paisunut kalu purkautui sisään miehen ähkäisten nautinnosta.
Kun hän siirtyi pois takaani edessä oleva mies siirtyi taakseni. Arvelin hänenkin haluavan nussia minua ja nostin pylly pystyyn valmiina ottamaan hänet sisääni. Mutta mies käänsikin minut jaloist aselälleen, nosti jalat pystyyn haralleen ja työnsi kalunsa anukselleni. Hän päästi toisen jalkani ja ohjasi sillä kaluansa peräaukolleni. Itse levin käsilläni pakaroitani, jotta kalu mahtuis paremmin sisään. Nyt tuntui kuin minut olisi halkaistu, anukseni puristautui tiukasti kalun ympätille kun mies tunki sitä sisääni. Mies kumartui ja painoi huulensa taas huulilleni. Imin miehen kieltä ja laitoin jalat ristiin miehen selän taakse ja kadet hänen vartalonsa ympäri. Hiljaalleen kalu alkoi liikkua edestakasin, ensi pienin liikkein ja sitten suuremmin. Olin kuin liimautunut häneen, ainoastaan lantiomme erosivat toisistaan rytmikkäästi. Rytmi kiihtyi ja nyt minua nussittin oikein kunnolla. Taaskin pallit läiskähelit takamustani vasten. Mies otti minua taas nilkoita kiinni, levitti jalkani leväleen, nussi vielä muutaman kerran voimakkaasti ja purkautui sitten sisääni. Hetken levättyään mies veti itsensä irti minustaja kävi pesualtaalla pesemässä alapäänsä. Itse makasin loppun nussituna sängyllä nesteiden valuessa takapuolestani. Miehet huokailivat raskaasti ja puhuivat keskenään selvästi tyytyväisenä. Toinen miehistä pyyhki nesteitä pois takamuksestani ja sen jälkeen auttoivat minut pukeutumaan. Kun kävelin pois tullihuoneesta, kävelin hiukan vaikeasti.

7

4365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Miten multa melkein tuli jo lukiessa, saatikka sitten sen jälkeen...Voi kun olisin voinut olla se kolmas

    • Mäkin haluan lähteä lomareissulle jos se on tollasta!!!

    • Jani

      Tosi hyvä kertomus! Samanlaisia lisää!

    • matkailiaa

      olipa vain kiihottava vanha tarina

    • matku

      tuo oli kyllä kiihottavaa. onko kellään muulla kokemusta tälläisestä? kuinkahan hankalaa tuommoseen olis joutua?

    • heijariw

      Höpö höpö

    • tahtoooo

      onkohan miehenä mahdollista joutua vastaavaan tarkastukseen minkä tekisi naispuolinen tulli virkailia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe