vesimies ystävänä

sanna 61

mitä kokemuksia teillä on vesimies ystävänä? minulla monta vuotta veskari ystävänä.
tänä kesänä huomasin että hän halusi minun tapaileman miehen ja saikin se ilmeisesti. Tai ainakin epäilen että näin on käynyt.Osaako vesimies olla todellakin noin epäreilu hyvää ystävää kohtaan? kertokaa kokemuksia.

17

2618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vesimies

      Vesimies on kilpailija tyyppi. Minä olen valmis viemään miehen vaikka siskoltani ja niin teinkin. Se on sitä vapautta.

      • vesimies N - myös

        Jo on törkeyden huippu! Minä en voisi kuvitellakaan tekeväni mitään sellaista sisarelleni enkä kenellekään muullekaan. Hirveää. Vieläkö olet väleissa systerisi kanssa??
        Minulla taasen sisareni on kaikista paras ystäväni, tosin olemme kaksoset, siis kaksi vesimiestä.

        Vaikka vesimies kaipaa vapautta, niin en kyllä ymmärrä, että mitä tässä tapauksessa tarkoitat vapaudella????


      • vesimies__

        on paska tyyppi. Hyvä kun lähdin jo alkuunsa ja jätin äijän sille. Eip äse äijä sitten enää sen jälkeen kiinnostanu, vesimies sen dumppas vaan. Kunhan sai sen toiselta pois. Sairautta siis, narsismia sulla. Onneks nyt on mulla mies joka ei huoli vesimiestä, se näkee niien pinnallisuuden läpi.
        Paska mikä paska, vesimies. Ei ymmärrä hyvästä parisuhteissa, pintaliitäjä. Mies joka joutuu vesimiehen pauloihin todellakin ansaitsee vesimiehen. Mulle ei kelpaa vesimiehen jämät, hyi. Paskan tahrimaan koskis, ei ikinä!


      • ....vesimies
        vesimies N - myös kirjoitti:

        Jo on törkeyden huippu! Minä en voisi kuvitellakaan tekeväni mitään sellaista sisarelleni enkä kenellekään muullekaan. Hirveää. Vieläkö olet väleissa systerisi kanssa??
        Minulla taasen sisareni on kaikista paras ystäväni, tosin olemme kaksoset, siis kaksi vesimiestä.

        Vaikka vesimies kaipaa vapautta, niin en kyllä ymmärrä, että mitä tässä tapauksessa tarkoitat vapaudella????

        Minua ei kukaan saa määrätä. En ole ollut väleissä ennen sitä enkä sen jälkeen. En tosin ole ylpeä itsestäni. Se oli silloin, nyt en enää tekis niin.
        Vapaus on mielihalujen toteuttamista eikä sitä moraali määrää.


      • Carolina*
        vesimies__ kirjoitti:

        on paska tyyppi. Hyvä kun lähdin jo alkuunsa ja jätin äijän sille. Eip äse äijä sitten enää sen jälkeen kiinnostanu, vesimies sen dumppas vaan. Kunhan sai sen toiselta pois. Sairautta siis, narsismia sulla. Onneks nyt on mulla mies joka ei huoli vesimiestä, se näkee niien pinnallisuuden läpi.
        Paska mikä paska, vesimies. Ei ymmärrä hyvästä parisuhteissa, pintaliitäjä. Mies joka joutuu vesimiehen pauloihin todellakin ansaitsee vesimiehen. Mulle ei kelpaa vesimiehen jämät, hyi. Paskan tahrimaan koskis, ei ikinä!

        Tosistaa ikävä kyllä sun Loserin aseman.

        Ryve nyt siinä häviössäs aikas ja koita antaa muillekkin anteeks tappiosi.. Elämä ei aina ole reilua, ei edes cvesimiehelläkään, niin miksi sinulla?
        Paskan tahrima? Määrittele hiukan samalla kun loukkauksias yleisesti jakelet, ettei tulis vaan sitä kaikua et sinä se Paskan tahrima olisitkin, ethän sitä tahdo.. Ethän? :D

        Mukavaa päivän jatkoa sulle, Pussss ....


      • VMM
        ....vesimies kirjoitti:

        Minua ei kukaan saa määrätä. En ole ollut väleissä ennen sitä enkä sen jälkeen. En tosin ole ylpeä itsestäni. Se oli silloin, nyt en enää tekis niin.
        Vapaus on mielihalujen toteuttamista eikä sitä moraali määrää.

        eiköhän tämä ole enemmän provoilua. jotkut vesimiehet kun ovat riippuvaisia toisten ihmisten reaktioista.

        tosin jos tämä ei ole provo, olet yksi typerimmistä ihmisistä joihin olen törmännyt, vaikken tunnekaan.


      • Tidityy
        vesimies__ kirjoitti:

        on paska tyyppi. Hyvä kun lähdin jo alkuunsa ja jätin äijän sille. Eip äse äijä sitten enää sen jälkeen kiinnostanu, vesimies sen dumppas vaan. Kunhan sai sen toiselta pois. Sairautta siis, narsismia sulla. Onneks nyt on mulla mies joka ei huoli vesimiestä, se näkee niien pinnallisuuden läpi.
        Paska mikä paska, vesimies. Ei ymmärrä hyvästä parisuhteissa, pintaliitäjä. Mies joka joutuu vesimiehen pauloihin todellakin ansaitsee vesimiehen. Mulle ei kelpaa vesimiehen jämät, hyi. Paskan tahrimaan koskis, ei ikinä!

        Lainaus: Onneks nyt on mulla mies joka ei huoli vesimiestä, se näkee niien pinnallisuuden läpi.
        Vesimies pinnallinen??? En ole moista vielä nähnyt eikä kuullut. Sun mies on melkoinen ihmistuntia jos kuvittele näkevänsä veskarin ulkokuoren (pinnallisuuten :))))) ) lävitse.


    • vedon

      Lyön vetoa seuraavasta vastauksesta: Vesimies vastaa, että se ei ollut kiinnostunut sinusta.

      • Carolina*

        Eiks se asia vähän noin ole, ei miestä ilman kiinnostusta. Toimii joka tapauksessa vaikkei olisi kyse 3 osapuolesta.


      • vedon
        Carolina* kirjoitti:

        Eiks se asia vähän noin ole, ei miestä ilman kiinnostusta. Toimii joka tapauksessa vaikkei olisi kyse 3 osapuolesta.

        Et voi väittää, että alussa ei olisi kiinnostusta. Vesimies on taatusti kiinnostunut aluksija on valmis menemään pitkällekin, mutta sitten ottaa pakit ja aloittaa narsistisen leikkinä toisen kanssa. Sehä testaa omaa viehätysvoimaansa.


      • Carolina*
        vedon kirjoitti:

        Et voi väittää, että alussa ei olisi kiinnostusta. Vesimies on taatusti kiinnostunut aluksija on valmis menemään pitkällekin, mutta sitten ottaa pakit ja aloittaa narsistisen leikkinä toisen kanssa. Sehä testaa omaa viehätysvoimaansa.

        Vai narsistisen leikkinsä? Just, jokainen varmasti omassa elementistään huolimatta haluaa olla hyväksytty, haluttu jne.. Eikö? Ettei tää nyt olis taas viesti katkeruuden reunalta kun joku veskari lähtikin lykkimään?

        Omakohtainen kokemus..... Tiedän missä rajat kulkee ja ne on kaukana narsistisesta käyttäytymisestä, vaikken Moraalin vartija olekkaan.


    • VesimiesNainen

      Se on kuules yksi hailee mikä merkki sun kaverisi on, skorpiooni vaiko hamsteri. Jos se on epärehellinen, niin se on epärehellinen. Ole iloinen että pääsit eroon. Ja ilmeisesti se kyseinen mies ei myöskään mikään luotettava. Mikäli ei osaa kohdella ystäviään arvonsa mukaisesti, ei ansaitse ystäviä. Piste.

    • rälly

      minun kokemukseni vesimiehistä ystävänä on olleet pelkästään positiivisia.on monta hyvää ystävää eikä ole koskaan tarvinnut pettyä heidän takiaan.luotettavia ja ihania ihmisiä

      • vesimies - naiselle

        Vesimiehet ovat todellisia ystäviä , luotetavia , symppiksiä . Vaikka itse olen myös vesimies . Ystävyys on todella luja , aito ja luonnollinen .
        Molemmilla on oma elämä ja ystävyys on säilynyt vesimieheen . Mitään salailuja keltään osapuolelta .


    • J.D.

      Tuntuu että tässä tapauksessa ei ole kysymys ollenkaan sinusta vaan sun tapailemasi miehestä. Vesimies ei ole epäreilu ystäviään kohtaan, mikäli sitten oikeasti olette/olitte ystäviä. Ilmeisesti sun miesystävä jollain tavoin antoi kuvan kiinnostuksestaan ja ystäväsi sai haasteen testata kaveriasi. Kukaan ei vie ketään keneltäkään ilmän suostumusta. Vaikuttaa vähän siltä, että oikeasti koko tapahtuma on ollut sulle pieni onnen potku. Ajattele kokonaiskuvaa!

      • J.D.!!!

        YHTYISIN KIRJOITUKSEESI " AJATTELE KOKONAISKUVAA " !
        Kirjoittajalle tapahtuma voi olla tai on ehkä ollutkin onnen potku sinulle kuten D.J. KIRJOITTIKIN .


    • talven lapsi

      Hei? Olet pettynyt vesimies ystävääsi. Saattaahan näin ollakkin jos vesimies sattuu rakastumaan väärään kohteeseen. Vesimies on tunteitten orja, jolloin järkipaha ei pääse tunteitten yläpuolelle. Se teettää kyllä ainakin työtä vesimiehen ajatusmaailmalle. Vesimies muutoin on oikeutta puolustava, hyvä kuuntelija ja avulias ihminen. Mutta jos vesimiestä aletaan neuvoa, vähätellä ja alistaa, vesimies kuuntelee aikansa(itse kuuntelin ystäväni "eirnomaisia" neuvoja vuositolkulla, kunnes sanoin voimakkain sanoin, mitä hänestä ajattelin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe