Onko kukaan kokeillu mitä nää "terästappiydinluodit" läpäsee? Eli 7.62x25 tokarev? Itse ostin patruunoita joitten pitäs läpästä yleisimmät käytössä olevat kevlarit(jolla tosin ei merkitystä, mutta sain edullisen satsin) Ois mukava tietää ihan mielenkiinnosta pitääkö paikkansa? Kiväärillähän noista menee kaikista että hujahtaa mutta tämmönen normikokonen pistooli kuitenkin tää tokarev.
tokarev
2
928
Vastaukset
- kevlar
Tosin aika kalliita kyllä nuo luotiliivit ja tuskin joku joka sellaiset omistaa niin antaisi niitä puhkottavaksi. Jotain 300-500 euroa kai nuo halvimmat.
- se rauta on.
Sotilaspatruunissa on aika yleisesti korvattu lyijyä raudalla, ei läpäisy vaan kustannusmielessä.
Luotiliiveistä saa valmistajilta tietoa netin kautta mitkä suojausarvot ne täyttää.
Tok on melko kova patruuna.
Sillä on lisäksi etuna pienempi halkaisija joka vähentää väliaineen vastusta.
Mikäli käytössä on tähtipistooli tt-33, kannattaa huomioida ettei käytä siitä spesifisesti cz-52:lle tai kp:lle tarkoitettuja paukkuja. Muutenkin olen lukenut väitteen että se olisi mitoitettu kestämään 1500 patruunaa. Väitteen paikkansa pitävyydestä en tiedä, mutta toisaalta se määrä riittäisi taistelijalle pariin maailmansotaan rintamakäytössä, joten miksi tehdä kestävämpi.
Kiväärilläkään ei mene kaikista liiveistä läpi, isku voi kyllä tyrmätä siitä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen906230Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3105563Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553419Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123235Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211690Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1861175- 86924