ruokinta maksaa kuukaudessa? Ratsastusta korkeintaan 2h päivässä... paljonko heinää päivässä? kauraa yms.? Minkä hintaisia ne ovat?
paljonkos ponin
5
672
Vastaukset
- glowy
jos poni saisi viisi kiloa heinää (1-1-1-2) päivässä... heinän kilohinta n. 0,2e/kg... kauraa noin 0,5l kaksi kertaa päivässä (kauran hinta 0,1e/kg)... tulisi näihin kulumaan kuussa noin 30-35 euroa... sitten muut kulut..
- haaveilija
paljon tiedoista! Nyt hieman helpompi laskea kulutusta...
- hevosenomistaja91
hei!
omistat siis lämppärin? minun hevoseni on lämppäri, ex-ruuna ja 9vee, kun opetin laukannostoja se onnistui hyvin ravista, käynnistä vain pellolla... mutta nykyään polle nostaa ravista laukan ihan itse ja sitten jos yrittää pidättää ennen kuin se nostaa laukan se vain pysähyy... se on siis on/of meininkiä, osaisitko/osaisiko joku neovoa minua, mitä tehdä?
onko itsepäisyyttä/ymmärtämöttömyyttää/testaamista kun hevonen pysähtyy pohkeita antaessa ja joskus taas lähtee heti raviin? johtuuko tämä ympäristöstä,heosen tunnetilasta vai annanko huomaamattani epäselkeitä pyyntöjä?
voitte mailata minulle osoitteeseen:[email protected]
- ,mutta sen arvoinen...:)
1 Hevoseen kuukaudessa menee suurin piirtein näin paljon:
Ruuat: 30-40euroa
kengitys: n.60 euroa
Ja kaikenlaiset muut kulut ,ja jos pidät pollea vuokratallilla kuukausi paikka tallissa josta saa karsinapaikan ja laitumen on: suuripiirtein 200-300 euroa....- kalliimpi
meillä päin tallipaikka maksaa 400-600 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193919Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713291- 262734
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192425Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta372405Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62357En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102251Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272226Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282161