Piikkiö on aivan pystyyn kuollut ja syynä on Turun läheisyys,kun siellä on elämä.
Piikkiös on rauhallisempi nukkua ,ainakin vielä.
kuollut kunta
5
862
Vastaukset
- rauhallista
nukkua,mutta ei keskustassa,kun kaikenmaailman pärinäpojat ja tytöt meluaa.
- jormalan tyttö
tosi on.
- <<<<
olisi upeaa tuntea ihmisiä paimiosta. piikkiöstä. aurasta. sauvosta ja liedosta
- Pontelan kävijä
Onhan Piikkiössä nuokkari.
- Sirppunen
Lähiseutuja on tullut kierrettyä ja palattua takaisin muutamien vuosien jälkeen tänne Piikkiön kylä pahaseen. Itselle suurempana kyläkilpailijana toimi Lieto, joka on vehreä, luonnonläheinen ja kaunis paikka. Sieltä löytyy palveluita jos monenmoisia ja samanlainen matka suuremmille kaupoille kuin Piikkiöstä. Se miksi Piikkiöstä itseni taas löysin, oli ehkä toiveissa saavuttaa vastaavanoloinen paikka tulevaisuudessa kuin Lieto. Piikkiössä kohtaa suoruutta ihmisissä, keskustelutaitoisia ihmisiä ja kiireettömyyttä. Peruspalvelut ovat kunnossa, vaikka tulevaisuuden myötä saisivatkin hieman kasvaa. Pienten omakotitaloalueidein ajatus on kaunis ja mukaansa vetävä. Ei enempää rumia kerrostaloja, joita varmasti on jo riittämiin Piikkiössä. Senioritalojen miettiminen voisi olla taas kannattavampaa. Piikkiössä on mahdollisuus luoda näillä puitteilla rikas ja suuri yhteisö jos vain sen sallimme. Eikä unohtaa saa kaunista Harvaluotoa, eikä tietysti Hepojokeakaan - mitkä hienot maisemat meillä onkaan. Ei rumaa betoniviidakkoa. Mitä nyt uudet Pappilan pellon talot on eri pari sukkia. Ainut mitä tänne pikaisesti kaipaan on ne pienet omakotitaloalueet ja siistit nurmikentät. Kun on tainnut jäädä nuo viheralueet ihan vain vähän säästölinjan alle. Niin ja tietysti toiveena on, että paikkakuntalaiset muistaisivat kannattaa omia yrittäjiä ja heidän palveluitaan, sillä sitä kotipaikkaa tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818