Vesimies(M)+KAksonen(N)

Mitäs sanotte?

Miten sopivat yhteen, vai sopivatko?

8

1457

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessica77

Itse olen kaksosnainen ja mies on vesimies. Multa vaatii ainakin pitkää pinnaa miehen kanssa, koska vesimiehet ovat itsepäisiä ja itsekkäitä. Naisella pitää olla rautaiset hermot ja hyvät psykologiset taidot. Mun pitää jatkuvasti käyttää käänteistäpsykologiaa... Pitää vaan kestää sitä, että vesimiehet on aikamoisia naistenmiehiä. Ei kannata olla ihan satasella heti mukana. Vesimiehen pitää antaa metsästää. Ei saa olla koko ajan valmiina vesimiehen matkaan. Muuten kyllästyy äkkiä ja etsii uuden valloitettavan. Eikä kannata puhua asioista negatiiviseen sävyyn. Pehmeästi, huumorilla ja "minusta tuntuu tältä... miten sinä ajattelet"- tyylisiä keskusteluja.

• kannattaisi

sanoa vähän suoremminkin, mitä asioista on mieltä. Jos ei toinen kestä sitä, niin voi, voi vaihda paria. Ei vesimiehet myöskään mistään hyssyttelystä pidä.

• Kaksoset nainen minäkin
        kannattaisi kirjoitti:

sanoa vähän suoremminkin, mitä asioista on mieltä. Jos ei toinen kestä sitä, niin voi, voi vaihda paria. Ei vesimiehet myöskään mistään hyssyttelystä pidä.

Horoskooppikirjan mukaan parisuhteen pitäisi onnistua paremmin, kuin joidenkin muiden kanssa, joten eiku yrittämään, jos sellainen on mahdollista. Ei mitään saa, jos ei uskalla ja kait nyt kumpikin noista uskaltaa.

• VeskariMiesVaan

Ei se aurinkomerkki tietenkään sano ihan kaikkea. Vastoin Jessica77:n esimerkkiä, ei läheskään kaikki veskarit ole naistenmiehiä "by definition".... itselleni eivät myöskään naisen huomattava "empiminen" ja tietynlainen kylmäkiskoisuus eivät tepsi alkuaikana ollenkaan. Mutta se on totta, että on parasta sanoa, mistä tykkää ilman hyssyttelyä.

• VesiNainen

Enpä ole mies, mutta ollut kaksosen kanssa kihloissa kuitenkin (hän oli siis se mies=).
      Se suhde riudutti ja satutti molempia osapuolia henkisesti ja fyysisesti. Olimme liian nuoria ja aivan liian rakastuneita. Intohimo kun heilahtelee helposti kumpaaankin suuntaan. Olimme kaikkien horoskooppimerkkien mukaan luodut toisillemme, mutta oikeasti varmaan koituneet toisillemme kuolemaksi.

Tarkoitan tällä sitä, että vaikka jotkut merkit voivat olla toisilleen sopivampia, kuin toiset, alkaa suhde aina ihmisen kanssa. Ja ihmiset ovat aina erilaisia.

Tulen itse hyvin toimeen kaksosten kanssa. Upeita, monitahoisia ihmisiä. Päätä kannattaa kuitenkin suhdetta aloittaessa käyttää, vaikka lempi leiskuisi. Niin kaksosten, kuin kaikkien muidenkin kohdalla.

• onnellisia

kimpassa 25 vuotta ja vieläkin kipinöi....anna mennä vaan

• Vesmies

18 vuotta avioliitoa takana ja nyt se on ohi. Meillä suhde toimi hyvin niin kauan kuin minä jaksoin olla mukautuvainen. Eli kun mulla tuli mitta täyteen mä periaatteessa suljin vaimoni ulkopuolelle eli laitoin tunteitteni oven kiinni. Suhteessa pitäisi olla riitoja mitkä puhdistais ilmaa ettei ne patoutuis sisälle. Kukaan ei kestä sellaista loputtomiin. Itse pidin kaiken sisälläni enkä kestäny sitä enää. Jos molemmat pystyy sanomaan mielipiteensä vapaasti ilman monen monen päivän mykkäkoulua niin suhde tulee toimimaan varmasti.

• maatsirp

Olen sitä mieltä, että vesimies ja kaksoset saattavat sopia hyvin yhteen. Näin ainakin horoskooppikirjat antavat ymmärtää.

Mutta, miten tälläiset vesimerkit sitten "löytäisivät" toisensa?? Helppoa luulisin, toivotonta käytännössä kuitenkin... ja kävi näin: vesimies ei uskaltanut ottaa haastetta vastaan, joten sen pituinen se ja joku sanoo:"lyhyestä virsi kaunis".

Terv. se, joka ei uskaltanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe