Vesimies(M)+KAksonen(N)

Mitäs sanotte?

Miten sopivat yhteen, vai sopivatko?

8

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessica77

      Itse olen kaksosnainen ja mies on vesimies. Multa vaatii ainakin pitkää pinnaa miehen kanssa, koska vesimiehet ovat itsepäisiä ja itsekkäitä. Naisella pitää olla rautaiset hermot ja hyvät psykologiset taidot. Mun pitää jatkuvasti käyttää käänteistäpsykologiaa... Pitää vaan kestää sitä, että vesimiehet on aikamoisia naistenmiehiä. Ei kannata olla ihan satasella heti mukana. Vesimiehen pitää antaa metsästää. Ei saa olla koko ajan valmiina vesimiehen matkaan. Muuten kyllästyy äkkiä ja etsii uuden valloitettavan. Eikä kannata puhua asioista negatiiviseen sävyyn. Pehmeästi, huumorilla ja "minusta tuntuu tältä... miten sinä ajattelet"- tyylisiä keskusteluja.

      • kannattaisi

        sanoa vähän suoremminkin, mitä asioista on mieltä. Jos ei toinen kestä sitä, niin voi, voi vaihda paria. Ei vesimiehet myöskään mistään hyssyttelystä pidä.


      • Kaksoset nainen minäkin
        kannattaisi kirjoitti:

        sanoa vähän suoremminkin, mitä asioista on mieltä. Jos ei toinen kestä sitä, niin voi, voi vaihda paria. Ei vesimiehet myöskään mistään hyssyttelystä pidä.

        Horoskooppikirjan mukaan parisuhteen pitäisi onnistua paremmin, kuin joidenkin muiden kanssa, joten eiku yrittämään, jos sellainen on mahdollista. Ei mitään saa, jos ei uskalla ja kait nyt kumpikin noista uskaltaa.


      • VeskariMiesVaan

        Ei se aurinkomerkki tietenkään sano ihan kaikkea. Vastoin Jessica77:n esimerkkiä, ei läheskään kaikki veskarit ole naistenmiehiä "by definition".... itselleni eivät myöskään naisen huomattava "empiminen" ja tietynlainen kylmäkiskoisuus eivät tepsi alkuaikana ollenkaan. Mutta se on totta, että on parasta sanoa, mistä tykkää ilman hyssyttelyä.


    • VesiNainen

      Enpä ole mies, mutta ollut kaksosen kanssa kihloissa kuitenkin (hän oli siis se mies=).
      Se suhde riudutti ja satutti molempia osapuolia henkisesti ja fyysisesti. Olimme liian nuoria ja aivan liian rakastuneita. Intohimo kun heilahtelee helposti kumpaaankin suuntaan. Olimme kaikkien horoskooppimerkkien mukaan luodut toisillemme, mutta oikeasti varmaan koituneet toisillemme kuolemaksi.

      Tarkoitan tällä sitä, että vaikka jotkut merkit voivat olla toisilleen sopivampia, kuin toiset, alkaa suhde aina ihmisen kanssa. Ja ihmiset ovat aina erilaisia.

      Tulen itse hyvin toimeen kaksosten kanssa. Upeita, monitahoisia ihmisiä. Päätä kannattaa kuitenkin suhdetta aloittaessa käyttää, vaikka lempi leiskuisi. Niin kaksosten, kuin kaikkien muidenkin kohdalla.

    • onnellisia

      kimpassa 25 vuotta ja vieläkin kipinöi....anna mennä vaan

    • Vesmies

      18 vuotta avioliitoa takana ja nyt se on ohi. Meillä suhde toimi hyvin niin kauan kuin minä jaksoin olla mukautuvainen. Eli kun mulla tuli mitta täyteen mä periaatteessa suljin vaimoni ulkopuolelle eli laitoin tunteitteni oven kiinni. Suhteessa pitäisi olla riitoja mitkä puhdistais ilmaa ettei ne patoutuis sisälle. Kukaan ei kestä sellaista loputtomiin. Itse pidin kaiken sisälläni enkä kestäny sitä enää. Jos molemmat pystyy sanomaan mielipiteensä vapaasti ilman monen monen päivän mykkäkoulua niin suhde tulee toimimaan varmasti.

    • maatsirp

      Olen sitä mieltä, että vesimies ja kaksoset saattavat sopia hyvin yhteen. Näin ainakin horoskooppikirjat antavat ymmärtää.

      Mutta, miten tälläiset vesimerkit sitten "löytäisivät" toisensa?? Helppoa luulisin, toivotonta käytännössä kuitenkin... ja kävi näin: vesimies ei uskaltanut ottaa haastetta vastaan, joten sen pituinen se ja joku sanoo:"lyhyestä virsi kaunis".

      Terv. se, joka ei uskaltanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe