Go home liittymä ollut puolitoista vuotta käytössä, mutta alkuvuonna 2006 alkoi kummalinen laskutus, alkuperäiset laskut alkoivat katoamaan, ja tilalle tuli lindorff nimisen perintätoimiston laskuja.
Viime maaliskuun jälkeen soiteltu joka kuukausi asiakaspalveluun ja kyselty missä heidän laskunsa on??
Vastaus on se lähetetty, perille vaan ei ikinä tule.
Perintätoimiston kautta maksettu 9 kuukautta..
Tänä aikana ei ole nähty ensimmäistäkään oikeaa go firman laskua.
Suosittelen välttämään kyseisen firman palveluja.
Go home ja mystinen laskutus
4
1158
Vastaukset
- ihmettelen--
Ihmettelin juurikin tänään viimeksi kun ei ole tullut netistä mitään laskua. Yhteys on avattu pari kk sitten... Muilla näitä ongelmia?
- VilleKalle69
Olen jo ihmetellytkin, että olenko ainoa jolle tulee suoraan maksukehoitus Lindorffilta... Rupesin jo epäilemään itseäni. Eiköhän panna soittaen GoHomelle, ettei laskuja viitsis maksaa pian ollenkaan, eli kilpailevalle palveluntarjoajalle mars !!
- Sirkka
Mulla ollut laajakaista vuodesta 2004 ja aluksi se oli Mtv3. Se muuttui Go Homeksi ja nyt on laskun saajana TDC Song Oy. Laskutus on aina toiminnut kyllä samalla lailla, paitsi jossain vaiheessa alkoivat erittelemään niin ,että joka kuukaudelta otetaan 2 ekee Normannin tietoturvasta, jota en edes käytä. Kysyin siitä, niin sitä ei voi kuulemma muuttaa. Hinta on kuitenkin yhteensä pysynnyt samana koko ajan.
Muuten kyllä on toiminnut ihan OK ja hintakin kait edullisemmasta päästä. 512/512 19,90 sit toi 2 ekee.- Mä vaan.....
Puhuvat skeidaa siinä, että ei voi muuttaa..
Minulle yrittivät samaa, mutta ilmoitin että mitään tietoturvaa en ole tilannut joten poistivat sen. Se tuli laskulle nähtävästi samoihin aikoihin kuin sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758