Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

??!!

Vesimies(N)

Nyt olen tässä pähkäilly moneen kertaan tän miehen kanssa.. horoskooppi yllätys,yllätys KALAT.
Hyvin menee mutta silti ei, saatanan ärsyttävä,tietäväinen kaikesta. :(

ONKO muilla kokemuksia?

:) Thanks etukäteen!

17

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tidityy

      Olen hyvin pahoillani mutta en millään näe teillä tulevaisuutta. Olin kalan puolisuo 7 v . Hyvin vaikea suhde. Veskarit ovat ilma merkki ja kalat vesi. Se ilmene myöskin käyttäytymisessä ja suhtautumisessä asioihin. Mahdoton yhtistelmä. Esim. käytännön asiat: Kala yrittää kontrolloita, veskarille se on tuskaa. Kalalla on omia omituisuuksia mistä se ei luovvu vaikka toinen osapuoli kärsii. Kalat unelmoi paljon, eivätkä tajua realisuutta. Kalat ovat hyvin kostonhimoisia ja itsesääli ei ole heille ollenkaan vieras. Itse veskarinaan inhoan ilmiötä itsesääli koska se on turhuuksien turhuus. Mutta hyvät puolet: Arkipäivä on ihana kalaihmisen kanssa. Kalaihminen on myös erittäin luotettava ja hyväntahtoinen. Vesimies saa kalaihmisestään ennenkaikkea parhaan kaverin mutta rakkaaksi se ei sovi. Liian erilainen tapa elää.

    • WaterLady

      Kalamiehiä en tunne,mutta kalanaisissa kyllä huomannu samaa piirrettä,monilla just tuollaista mä tiedän kaiken-asennetta ja ärsyttävyyttä sen johdosta... mutta johtuneeko se juuri siitä kun me vesimiehethän itse ollaan monesti juuri samantyyppisiä,niin ei voida sietää peilikuvaa :)) mutta ehkä tuodaan tietomme ilmi eritavalla kuitenkin,ei ainakaan mua toisten vesimiesten mä tiedän-asenne ärsytä...

      • Tidityy

        Veskarit niin kuin tiedät eivät itseasiassa ole kenenkään peilikuvia koska heillä on OMA riippumaton mielipite.Veskarit eroa toisistakin veskareista valtavasti, persoonattomia kun ollaan :) Kaloista sen verran että heidän mielipiteen aiheuttaa heidän oma ego tai sen heikkous (johtuu irtonaisesta realiteetti tajustaan) minkä nimenomaan korvaa asenne "minä tiedän " isottelu asenne. Ei minuakaan toisien veskareitten mielipite ärsytttää koska sen voi ottaa tosissaan. Veskareiten mielipite perustuu yleensä faktoille.


      • WaterLady
        Tidityy kirjoitti:

        Veskarit niin kuin tiedät eivät itseasiassa ole kenenkään peilikuvia koska heillä on OMA riippumaton mielipite.Veskarit eroa toisistakin veskareista valtavasti, persoonattomia kun ollaan :) Kaloista sen verran että heidän mielipiteen aiheuttaa heidän oma ego tai sen heikkous (johtuu irtonaisesta realiteetti tajustaan) minkä nimenomaan korvaa asenne "minä tiedän " isottelu asenne. Ei minuakaan toisien veskareitten mielipite ärsytttää koska sen voi ottaa tosissaan. Veskareiten mielipite perustuu yleensä faktoille.

        Taisin ilmaista ajatuksiani hieman huonosti (mikä ei ole tavatonta ollenkaan), tarkoitinkin sitä niinpäin että meitä vesimiehiä peilataan. Olen joskus lukenut että kaloilla joilla on vesimies ystäväpiirissään,ihailevat tätä.

        Käytännössäkin huomannut seikan,ystäväpiiriini kuuluu monia kalat-naisia,joille tuntuu mielipiteeni ongelmatilanteissa olevan tärkeä/vaikuttava. Ovatko muut vesimiehet huomanneet/kiinnittäneet tämmöiseen seikkaan huomiota?

        oops,meni vähän off-topiciksi,kalat-MIEHISTÄhän tässä piti puhua,mutta juttu jatkuu kunhan löytyy kannanottoja k.o. aiheesta :)) nooh


      • kaloista
        Tidityy kirjoitti:

        Veskarit niin kuin tiedät eivät itseasiassa ole kenenkään peilikuvia koska heillä on OMA riippumaton mielipite.Veskarit eroa toisistakin veskareista valtavasti, persoonattomia kun ollaan :) Kaloista sen verran että heidän mielipiteen aiheuttaa heidän oma ego tai sen heikkous (johtuu irtonaisesta realiteetti tajustaan) minkä nimenomaan korvaa asenne "minä tiedän " isottelu asenne. Ei minuakaan toisien veskareitten mielipite ärsytttää koska sen voi ottaa tosissaan. Veskareiten mielipite perustuu yleensä faktoille.

        >>>Kaloista sen verran että heidän mielipiteen aiheuttaa heidän oma ego tai sen heikkous (johtuu irtonaisesta realiteetti tajustaan) minkä nimenomaan korvaa asenne "minä tiedän " isottelu asenne.>>>
        Satutko muuten tietämään, että MINÄ TIEDÄN on nimenomaan vesimiesten tunnus. Ei kalojen, sillä se on MINÄ RAKASTAN. Tosin sitä on vaikea toteuttaa tässä elämässä ja vain Jeesus on pystynyt siihen.
        Opiskele hyvä vesimies edes oma merkkisi.


      • Tidityy
        kaloista kirjoitti:

        >>>Kaloista sen verran että heidän mielipiteen aiheuttaa heidän oma ego tai sen heikkous (johtuu irtonaisesta realiteetti tajustaan) minkä nimenomaan korvaa asenne "minä tiedän " isottelu asenne.>>>
        Satutko muuten tietämään, että MINÄ TIEDÄN on nimenomaan vesimiesten tunnus. Ei kalojen, sillä se on MINÄ RAKASTAN. Tosin sitä on vaikea toteuttaa tässä elämässä ja vain Jeesus on pystynyt siihen.
        Opiskele hyvä vesimies edes oma merkkisi.

        Sattuiko arkaan paikkaan? Ihan kevyellä itsetunnolla voin puolusta mun mielipidettä kaloista koska sokeahan mun pitäis ollaa jos ei seitsemässä vuodessa mitään opi. Taitat itse ollaa fisu kun niiiiiin herkkä :))))


      • vastine
        Tidityy kirjoitti:

        Sattuiko arkaan paikkaan? Ihan kevyellä itsetunnolla voin puolusta mun mielipidettä kaloista koska sokeahan mun pitäis ollaa jos ei seitsemässä vuodessa mitään opi. Taitat itse ollaa fisu kun niiiiiin herkkä :))))

        Olet eksynyt väärälle palstalle. Todellakin vesimiesten tunnuslause on MINÄ TIEDÄN. Jos siis puhut astrolgiapalstalla niin perehdy edes merkkien perusominaisuuksiin. Sinä näet hänessä oman kuvasi, juuri tuon MINÄ TIEDÄN ja siksi inhoat häntä. Mutta se ei ole kalojen astrologinen tunnuslause, vaikkakin kaikissa meissä on tuota asennetta. Et vaan nyt näe itseäsi.

        En ole kalat, eikä minua siihen liitä mikään. Mutta älä sotke omia tunteitasi ja astrologiaa, jos et sitä ymmärrä.


      • Tidityy
        vastine kirjoitti:

        Olet eksynyt väärälle palstalle. Todellakin vesimiesten tunnuslause on MINÄ TIEDÄN. Jos siis puhut astrolgiapalstalla niin perehdy edes merkkien perusominaisuuksiin. Sinä näet hänessä oman kuvasi, juuri tuon MINÄ TIEDÄN ja siksi inhoat häntä. Mutta se ei ole kalojen astrologinen tunnuslause, vaikkakin kaikissa meissä on tuota asennetta. Et vaan nyt näe itseäsi.

        En ole kalat, eikä minua siihen liitä mikään. Mutta älä sotke omia tunteitasi ja astrologiaa, jos et sitä ymmärrä.

        Voitaanhan täällä palstalla kinastella vaikka kuinka pitkään mutta suosittelen kumminkin mennä lisämään omat kommentit vesimiehestä vaikka "ilkeä vesimies" otsikkoon. Täällä oli keskustelu fisuista. Ja jos MINÄ TIEDÄN asenne niin kovin riippii, katsoppas peiliin tai kasvaa aikuiseksi tai en oikeasti osaa suositellä enää mitään mikä helpottais sun oloa :)


      • vastinetta
        Tidityy kirjoitti:

        Voitaanhan täällä palstalla kinastella vaikka kuinka pitkään mutta suosittelen kumminkin mennä lisämään omat kommentit vesimiehestä vaikka "ilkeä vesimies" otsikkoon. Täällä oli keskustelu fisuista. Ja jos MINÄ TIEDÄN asenne niin kovin riippii, katsoppas peiliin tai kasvaa aikuiseksi tai en oikeasti osaa suositellä enää mitään mikä helpottais sun oloa :)

        En ole puhunut ilkeilystä enkä ilkeästä vesimiehestä, vaan siitä, että olet sokea itsesi suhteen. Tuolla aiemmin puhuttiin siitä, kuka on kenenkin peili. Vesimies peilaa muita hyvin paljon ja vain kalat tekee sitä enemmän. Mutta koska reaktiot ovat erilaisia, niin yleensä vesimies itse ei sitä huomaa. Kalat (myös kuu -kalat)aistii parhaiten ja siksi niiden tunne-elämä menee suoraan vastapuolen mukaan.


      • VeskariVaaJuu
        vastinetta kirjoitti:

        En ole puhunut ilkeilystä enkä ilkeästä vesimiehestä, vaan siitä, että olet sokea itsesi suhteen. Tuolla aiemmin puhuttiin siitä, kuka on kenenkin peili. Vesimies peilaa muita hyvin paljon ja vain kalat tekee sitä enemmän. Mutta koska reaktiot ovat erilaisia, niin yleensä vesimies itse ei sitä huomaa. Kalat (myös kuu -kalat)aistii parhaiten ja siksi niiden tunne-elämä menee suoraan vastapuolen mukaan.

        Jos kukaan tässä vesimies-kalat-peilijuttu kinastelussa olisi oikeasti hyvä astrologian taitaja, tällaista typerää väittelyä ei syntyisi. Kuumat tunteet kuvastavat, että joku osa kolahti liian henk. koht. tasolle. Ja muuten, kunnon tulkitsijaa ei kenestäkään tule netissä pyörimällä.

        Ja eikös se kalojen (tai minkä tahansa merkin) ärsyttävyys liity aika lailla laskevaan merkkiin? En tiedä paljoa, mutta jos se alue olisi ihmisellä kunnossa, ei tietyn merkin "ärsyttävyys" synnyttäisi mitään "peilireaktiota". Ja se alue on jokaisella aikas erilainen, joten kala-vesimies-yleistykset ovat aiheettomia.


    • VesimiesNainen

      Mul ollu kolme pitempää suhdetta Kala-ihmisten kaa, ja ne oli niin erilaisia ku olla ja voi...en usko että paranee ottaa liika vakavasti tätä horoskooppitouhua. Jokainen tulkitsee lukemansa/kuulemansa/kokemansa juuri niin kuin parhaaksi katsoo...Luota sinä vain vaistoihisi ja tutustu ihmiseen, ei merkkiin.

      • sanottu

        Totta on. Ollaan muka niin perillä astrologiasta ja sitten nostetaan rakastumisen hurmassa joku taivaisiin tai lynkataan helvettiin. Suurimmalla osalla täällä keskustelevista ei ole 1) elämänkokemusta ja 2) hajuakaan astrologiasta.

        >>>>...Luota sinä vain vaistoihisi ja tutustu ihmiseen, ei merkkiin. >>>. Tämä on helvetin viisas neuvo ja tähän on helppo yhtyä.

        Keskustelun taso on laskenut niin alas, että edes oman merkin perusominaisuuksia ei tunneta, puhumattakaan muista planeetoista ja aspekteista.

        Ollaan mitä mieltä tahansa astrologiasta, mutta kyllä siinäkin jokin johdonmukaisuus on. Niin jos siihen paneutuu kunnolla tai edes ymmärtää sen seikan.

        Mielipiteeni ei kohdistu erityisesti kalat-merkistä aiheutuvaan vääntöön, eikä mulla ole mitään tekemistä ko. merkin kanssa, enkä ole vesimieskään, mutta....

        Enemmän itsekritiikkiä. Tai olisiko se sittenkin sitä vesimiehen sammakkoperspektiiviä.


      • JUUP! :)
        sanottu kirjoitti:

        Totta on. Ollaan muka niin perillä astrologiasta ja sitten nostetaan rakastumisen hurmassa joku taivaisiin tai lynkataan helvettiin. Suurimmalla osalla täällä keskustelevista ei ole 1) elämänkokemusta ja 2) hajuakaan astrologiasta.

        >>>>...Luota sinä vain vaistoihisi ja tutustu ihmiseen, ei merkkiin. >>>. Tämä on helvetin viisas neuvo ja tähän on helppo yhtyä.

        Keskustelun taso on laskenut niin alas, että edes oman merkin perusominaisuuksia ei tunneta, puhumattakaan muista planeetoista ja aspekteista.

        Ollaan mitä mieltä tahansa astrologiasta, mutta kyllä siinäkin jokin johdonmukaisuus on. Niin jos siihen paneutuu kunnolla tai edes ymmärtää sen seikan.

        Mielipiteeni ei kohdistu erityisesti kalat-merkistä aiheutuvaan vääntöön, eikä mulla ole mitään tekemistä ko. merkin kanssa, enkä ole vesimieskään, mutta....

        Enemmän itsekritiikkiä. Tai olisiko se sittenkin sitä vesimiehen sammakkoperspektiiviä.

        Kiitos vastauksista! Aika paljon ajattelin kuin waterlady! :) jeah, päivä kerrallaan ja päivä seuraa toista!


      • JUUP! :)
        JUUP! :) kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! Aika paljon ajattelin kuin waterlady! :) jeah, päivä kerrallaan ja päivä seuraa toista!

        AINIIN; täytyy vielä lisätä, kalat eivät ole seksuaalisia ihmisiä.. Eli seksi ei tod. toimi. maaailman tylsintä ja huonoa mitä olen ikinä saanut! :D


      • sanottu
        JUUP! :) kirjoitti:

        AINIIN; täytyy vielä lisätä, kalat eivät ole seksuaalisia ihmisiä.. Eli seksi ei tod. toimi. maaailman tylsintä ja huonoa mitä olen ikinä saanut! :D

        Kalathan on karmallisesti jo vanhus. Kaikilla ei seksi suju eikä päde sanonta ´mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi´. Seksisti on kiva olla!


    • kokemusta on

      kala mies jonka tunsin 5v seurustelun kokemuksella ei anna helposti periksi.....luulee aina olevansa oikeassa oli asia mikä hyvänsä ja jos hänen kanssa alkoi väittelemään asiallisesti niin hän oli periksiantamaton.......
      oli parempi lopettaa suhde..

    • vesssshhkarileidih;)

      Joo itse seurustelin 2 vuotta kalamiehen kanssa ja hän oli ärsyttävä ja aina olevinaan se joka tekee asiat oikein. Minä olin siis se kenelle piti tiuskia ja näin... Rakkautta oli mutta ei kohdannut kemiat. Yhdessä meillä ei ollut tosissaan hauskaa vaan väkinäisesti. Tottakai minussakin oli puutteita, olisin voinut olla suorempi tunteissa koska jos minua oikeasti ärsytti niin ajattelin että mitäs turhista puhumaan.

      Näin täällä ainakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe