leijonaan rakastunut...

kauris nainen

kertokaa kokemuksianne näiden kahden tähtimerkin välisetä suhteesta.....

6

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris

      Tapasin leijona naisen,suhde alussa,mut hiton hyvin menee,rakastan häntä hitosti,ja synkkaa jutut yksiin ihanasti,,jes,terveisii vaan,(S...A , halit)

    • kale

      Moi olen ihastunut leijona naiseen,toimii hyvin,jutut käy yksiin ja kivaa on,terveisin vaan,,,,,,S...I (halii)

    • kaurisakka

      toimii leijonan ja kauriin suhde, nimitäin jos nainen on leijona ja mies kauris, heillä voi olla paljonkin yhteistä. jos homma on toisinpäin, eli mies on leijona ja kauris nainen, ei toimi pidemmän päälle ;) sorry, kumpikin liian itsekkäitä, kauris kotisielu, leijona showihminen, ja usein huikentelevainen

      • Yx pässi

        Itse olen kaurisnainen ja mieheni on leijona. Meillä ainakin toimii homma hyvin.
        Kauriin tulee tosin muistaa kumpi puoliskoista on se kuningas ja kohdella leijonamiestä sen mukaan.
        Joskus tarvitsee luopua jääräpäisyydestään vaikka olisi kuinka oikeassa.

        Meillä kyllä viihdytään molemmat kotona ja "showssa" ihan yhtä paljon.
        Ja jos leijonani haluaa mennä kavereiden kanssa showta pitämään, niin senkun menee. Itse nautin silloin esim rentouttavasta koti-illasta käpertyen sohvan nurkkaan vaikka lukemaan hyvää kirjaa.
        Tai sitten menen ystävien kanssa pitämään hauskaa tai ihan mitä mieleeni juolahtaa...
        Jokainen ihmissuhde tarvitsee hengähdyshetkiä, ei sitä jaksa jos aina nyhjöttää kiinni toisessa!

        Uskon, että toimivan parisuhteen saa olipa horoskooppimerkit mitkä tahansa.
        Merkkejä tärkeämpää on keskinäinen luottamus ja itsensä sekä toisen kunnioittaminen.

        Kun molemmat arvostavat toisiaan ja ovat valmiit tarpeen tullen joustamaan tai etsimään kompromisseja homma toimii varmasti!


    • leoM

      jos leijona vain päästää sinut lähellesi ja se voi kestää yllätävänkin kauan.

    • kaurisäippä

      Kyllä meillä on kestänyt yhteistä pätkää kohta parikymmentä vuotta. teillä on mahdollisuus hienoon parisuhteeseen jossa tunteet menevät kyllä laidasta laitaan mutta tylsää ei tule olemaan. leijonalla upea huumorintaju joka vie kauriilta jalat alta kirjaimellisesti. huomaamattaan voi jyrätä kauriin kuin posliinikupin, mutta kauris saa kyllä suunsa auki ja ah sitä sovinnollista hyväilyä...
      kannattaa satsata leijonamieheen jos sellaisen saat jäämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe