kertokaa kokemuksianne näiden kahden tähtimerkin välisetä suhteesta.....
leijonaan rakastunut...
6
1882
Vastaukset
- kauris
Tapasin leijona naisen,suhde alussa,mut hiton hyvin menee,rakastan häntä hitosti,ja synkkaa jutut yksiin ihanasti,,jes,terveisii vaan,(S...A , halit)
- kale
Moi olen ihastunut leijona naiseen,toimii hyvin,jutut käy yksiin ja kivaa on,terveisin vaan,,,,,,S...I (halii)
- kaurisakka
toimii leijonan ja kauriin suhde, nimitäin jos nainen on leijona ja mies kauris, heillä voi olla paljonkin yhteistä. jos homma on toisinpäin, eli mies on leijona ja kauris nainen, ei toimi pidemmän päälle ;) sorry, kumpikin liian itsekkäitä, kauris kotisielu, leijona showihminen, ja usein huikentelevainen
- Yx pässi
Itse olen kaurisnainen ja mieheni on leijona. Meillä ainakin toimii homma hyvin.
Kauriin tulee tosin muistaa kumpi puoliskoista on se kuningas ja kohdella leijonamiestä sen mukaan.
Joskus tarvitsee luopua jääräpäisyydestään vaikka olisi kuinka oikeassa.
Meillä kyllä viihdytään molemmat kotona ja "showssa" ihan yhtä paljon.
Ja jos leijonani haluaa mennä kavereiden kanssa showta pitämään, niin senkun menee. Itse nautin silloin esim rentouttavasta koti-illasta käpertyen sohvan nurkkaan vaikka lukemaan hyvää kirjaa.
Tai sitten menen ystävien kanssa pitämään hauskaa tai ihan mitä mieleeni juolahtaa...
Jokainen ihmissuhde tarvitsee hengähdyshetkiä, ei sitä jaksa jos aina nyhjöttää kiinni toisessa!
Uskon, että toimivan parisuhteen saa olipa horoskooppimerkit mitkä tahansa.
Merkkejä tärkeämpää on keskinäinen luottamus ja itsensä sekä toisen kunnioittaminen.
Kun molemmat arvostavat toisiaan ja ovat valmiit tarpeen tullen joustamaan tai etsimään kompromisseja homma toimii varmasti!
- leoM
jos leijona vain päästää sinut lähellesi ja se voi kestää yllätävänkin kauan.
- kaurisäippä
Kyllä meillä on kestänyt yhteistä pätkää kohta parikymmentä vuotta. teillä on mahdollisuus hienoon parisuhteeseen jossa tunteet menevät kyllä laidasta laitaan mutta tylsää ei tule olemaan. leijonalla upea huumorintaju joka vie kauriilta jalat alta kirjaimellisesti. huomaamattaan voi jyrätä kauriin kuin posliinikupin, mutta kauris saa kyllä suunsa auki ja ah sitä sovinnollista hyväilyä...
kannattaa satsata leijonamieheen jos sellaisen saat jäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078793
- 936740
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345321Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634517- 553511
- 503355
- 513102
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896