Kiitos vesimiehelle!

onnellinen kala katiskassasi:)

Myönnän, ennen itsekin ajattelin veskareista noin miten täällä on paljon kirjoitettukin. Mutta pahoittelen, te joilla on jotain hampaan kolossa heitä vastaan ette ole koskaan edes voittanut heidän luottamustaan. Anteeksi, ei saisi sanoa että näin olisi jokaisen veskarin kohdalla mutta niinhän tekin annatte ymmärtää. Itse sain kun sainkin vesimiehen viimeinkin avautumaan ja sen jälkeen hän on ollut niin ihana ihminen ettei ole tottakaan, hän kuuntelee ja ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu täällä maailmassa (samat sanat sain itsekin kuulla) Oikeasti välittää läheisistään enemmän kuin itsestään (esim. Kertoi lähettäneensä lapsena oman suojelusenkelin sisarelleen jolla oli korvatulehdus) Se oli vain yksi esim. monista, mutta mielestäni suloinen ja asia minkä voin täällä mainita. Voin kerrankin sanoa että minulla on ihminen keneen luotan täysin, kenestä välitän paljon. Olen ikuisesti sinulle kiitollinen, tulit elämääni, otit kädestäni kiinni ja autoit minut ylös kuopasta, pidämme nyt toisistamme kiinni ettemme tippuisi niihin kuoppiin ja kahdestaan myös onnistumme ne näkemään ja väistämään. Tiedän, te veskarit olette pohjimmiltaan hyviä, luotettavia ja tunteellisia!

6

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tidityy

      Löytyihän vihdoin täältä palstoilta ihminen joka ymmärtää vm luonnetta. Kiitos!!!

      • Kesti

        Ei yksi pääsky kesää tee! Pääsääntöisesti vesimies on täällä kuvattu sellaiseksi kuin se on. Ei savua ilman tulta.


      • LeijonaPääsky
        Kesti kirjoitti:

        Ei yksi pääsky kesää tee! Pääsääntöisesti vesimies on täällä kuvattu sellaiseksi kuin se on. Ei savua ilman tulta.

        Tänne palstalle lensi toinenkin pääsky, leijona.. Vesimies, ihana ystäväni on kiltein ihminen mitä koskaan elämässäni vastaan on tullut, ymmärrämme toisiamme täysin, kuuntelemme, puhumme luottamuksella asiasta kuin asiasta. Taitaa olla mahdoton tehdä kesää näin syksyllä, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että näissä keskusteluissa pitäisi ennemminkin lämmittää toisten mieltä kuin kylmettää! siis toisin sanoen keskustella asiallisesti luonteen piirteistä ei vaan yksinkertaisesti tultaisi haukkumaan ja mustamaalaamaan jotakin merkkiä (sen perusteella mitä yksi tuhansista on tehnyt joskus, menisitte ennemminkin suoraan sanomaan kyseiselle henkilölle jos jää kaivelemaan, tuskin hän sitä täältä lukee!) sitten vielä tuo että pitää tulla jollekkin hyvällekin palstalle kommentoimaan samaa asiaa, niin en enää vaan ymmärrä tuota...


    • Vedessä kahlaaja

      Sinun täytyy kyllä itsekin olla ihana ihminen! Piristit päiväni...KIIIITOSS!:)

    • Nimetön

      Olen vesimiehenä jo pitkään lukenut haavi auki, miten ikäviä juttuja täällä foorumilla suolletaan veskareista... Voin sanoa, että olen totaalisesti päinvastainen verrattuna siihen, mitä täällä on kuvailtu. Onneksi joku sentään kirjoittelee positiivisemmassakin mielessä tästä.

      Ja kannattaa aina muistaa, että ihminen ei koostu pelkästä aurinkomerkistä, eikä vielä nousevastakaan... pelissä on niin paljon muutakin.

    • gilda2006

      Kirjoituksesi on juuri niin totta mitä vesimiehistä voi sanoa. Mukavaa eloa sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe