Kiitos vesimiehelle!

onnellinen kala katiskassasi:)

Myönnän, ennen itsekin ajattelin veskareista noin miten täällä on paljon kirjoitettukin. Mutta pahoittelen, te joilla on jotain hampaan kolossa heitä vastaan ette ole koskaan edes voittanut heidän luottamustaan. Anteeksi, ei saisi sanoa että näin olisi jokaisen veskarin kohdalla mutta niinhän tekin annatte ymmärtää. Itse sain kun sainkin vesimiehen viimeinkin avautumaan ja sen jälkeen hän on ollut niin ihana ihminen ettei ole tottakaan, hän kuuntelee ja ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu täällä maailmassa (samat sanat sain itsekin kuulla) Oikeasti välittää läheisistään enemmän kuin itsestään (esim. Kertoi lähettäneensä lapsena oman suojelusenkelin sisarelleen jolla oli korvatulehdus) Se oli vain yksi esim. monista, mutta mielestäni suloinen ja asia minkä voin täällä mainita. Voin kerrankin sanoa että minulla on ihminen keneen luotan täysin, kenestä välitän paljon. Olen ikuisesti sinulle kiitollinen, tulit elämääni, otit kädestäni kiinni ja autoit minut ylös kuopasta, pidämme nyt toisistamme kiinni ettemme tippuisi niihin kuoppiin ja kahdestaan myös onnistumme ne näkemään ja väistämään. Tiedän, te veskarit olette pohjimmiltaan hyviä, luotettavia ja tunteellisia!

6

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tidityy

Löytyihän vihdoin täältä palstoilta ihminen joka ymmärtää vm luonnetta. Kiitos!!!

• Kesti

Ei yksi pääsky kesää tee! Pääsääntöisesti vesimies on täällä kuvattu sellaiseksi kuin se on. Ei savua ilman tulta.

• LeijonaPääsky
        Kesti kirjoitti:

Ei yksi pääsky kesää tee! Pääsääntöisesti vesimies on täällä kuvattu sellaiseksi kuin se on. Ei savua ilman tulta.

Tänne palstalle lensi toinenkin pääsky, leijona.. Vesimies, ihana ystäväni on kiltein ihminen mitä koskaan elämässäni vastaan on tullut, ymmärrämme toisiamme täysin, kuuntelemme, puhumme luottamuksella asiasta kuin asiasta. Taitaa olla mahdoton tehdä kesää näin syksyllä, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että näissä keskusteluissa pitäisi ennemminkin lämmittää toisten mieltä kuin kylmettää! siis toisin sanoen keskustella asiallisesti luonteen piirteistä ei vaan yksinkertaisesti tultaisi haukkumaan ja mustamaalaamaan jotakin merkkiä (sen perusteella mitä yksi tuhansista on tehnyt joskus, menisitte ennemminkin suoraan sanomaan kyseiselle henkilölle jos jää kaivelemaan, tuskin hän sitä täältä lukee!) sitten vielä tuo että pitää tulla jollekkin hyvällekin palstalle kommentoimaan samaa asiaa, niin en enää vaan ymmärrä tuota...

• Vedessä kahlaaja

Sinun täytyy kyllä itsekin olla ihana ihminen! Piristit päiväni...KIIIITOSS!:)

• Nimetön

Olen vesimiehenä jo pitkään lukenut haavi auki, miten ikäviä juttuja täällä foorumilla suolletaan veskareista... Voin sanoa, että olen totaalisesti päinvastainen verrattuna siihen, mitä täällä on kuvailtu. Onneksi joku sentään kirjoittelee positiivisemmassakin mielessä tästä.

Ja kannattaa aina muistaa, että ihminen ei koostu pelkästä aurinkomerkistä, eikä vielä nousevastakaan... pelissä on niin paljon muutakin.

• gilda2006

Kirjoituksesi on juuri niin totta mitä vesimiehistä voi sanoa. Mukavaa eloa sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe