Mitähän se Neitsykäinen harrastaa?

Sinivuokkoliina

Mitäpä neitsyt harastaa?Minä harrastan:tietsikan kanssa näppäilyä,kävelen paljon,kuntosalilla käyn 2kert.viikossa.Valokuvailen aikas paljo.Matkustelen eri kulttureihin,kielet on myös mielenkiintoisia.Tanssi on numero 1 sekä musiikki on terapiaa sielulle.Siinäpä niitä.Oletteko muut samansuuntaisia...

10

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas näin

      Joogaa, lenkkeilyä, musiikki on numero yksi tällä hetkellä (kitaraa soitan ja musiikkia kuuntelen valtavasti), kielet ja kulttuurit kiinnostavat. Mitähän vielä, kuvataiteet lähellä sydäntä myös. Ja tietenkin tietokone!

    • Elvis.Remu

      tällä neitsykäisellä menee kyllä aivan liian paljon aikaa kodinhoitoon ym. kun ei muualle ehdi harrastelemaan :( että kai se tämä tietokoneen näpyttely lasketaan harrastukseksi :) uimisesta ja lukemisesta on tullut kyllä haaveiltua, ehkä joskus löytyy aikaa....

    • Assona

      Vähän saman suuntaista. Aina on ollut pakko harrastaa urheilua, nyt olen löytänyt uuden lajin juoksemisen muodossa. Koneella jonkin verran olen, käyn reivaamassa ja muutenkin rakastan tanssimista.

      • Sopuli0

        Tämä neitsyt puuhailee eläinten kanssa, harrastan ratsastusta. Sitten pidän kävelystä luonnossa (tuossa yksi ratsastusharrastuksen syy, maastoratsastus/vaellus). Harrastan joukkueslajeista lentopalloa, koska siinä yksilö suorituksellakin on merkitystä toisin kuin miellän sählyn kaverille syötetään -peliksi, josta en pidä.
        Luen, kuuntelen musiikkia, ja -yllätys,yllätys- näpräilen tietokonetta.
        Näytteleminen olisi ihana harrastus.


    • HarmaaEminenssi

      Jääkiekko, pelaa, katsoo, valmentaa, Astronomia, Tietsikan räpläys ja digijärkkärin hankinan jälkeen uudellen virinnyt valokuvaus.

      • Mustavihreä

        Musiikki(Soittaa bassoa, kitaraa, rumpuja, syntikkaa), lukee ja liikkuu. Romplaa tietokonetta, pelaa ja katsoo televisiota.


    • Elokuun Neitsyt

      Minä olen harjoittanut julkkisten imitointia, imitaatio sopii Neitsyelle, koska siinä yksityiskohtiin kiinnitetään huomiota ja yksikin ääni kaipaa aina viimeistelyä ja hiomista, jotta se olisi mahdollisimman aito/täydellinen.

    • _nainen_

      harrastaa lukemista (kirjat ja nettipalstat, ihmissuhteet ja elämäkerrat), pitkien sähköpostien kirjoittamista kaverille, musiikin kuuntelua, kieliä ja kulttuureita sekä käsitöitä. Painotus vaihtelee sen mukaan, mihin on milloinkin aikaa.

    • N90

      Musiikkia: Soitan rumpuja, bändihommia, lauleskelua kavereiden kans muuten vaan ja itekseen. Kuuntelen paljon vanhaa rokkia. Käsitöitä. Lukemista. Taistelulajeja. Käveleskelyä. Yleinen mietiskely.

    • suuntaisia

      näyttää neitsyen harrastukset olevan :)
      Itse harrastan musiikkia (soitan pianoa, kitaraa ja haitaria), maalaan (tauluja? :), liikun luonnossa, luen paljon, opettelen tuntemaan itseäni paremmin...istun kynttilänvalossa ja mietin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe