Onkohan -99 1,2 16v Bravon tulipellissä valmis läpivienti reikä sisäpistokkeelle?
Bravon lohkolämmitin
8
743
Vastaukset
- Heikki74
Ainakin Fiat Bravassa vm -98 oli...
-99 1,2 16v Bravassa on sisäpistoke valmiina, ainakin SX-mallissa.
- Bravoo
SX se on tuokin mutta sisäpistoketta ei oo.
Lohkolämmitin on alavesiletkussa.Onko teillä? - sisäpistoke
Eipä noissa missään vehkeissä kyllä ole valmiina sisäpistoketta kun ne tehtaalta tulee eli kyllä nuo uusien autojen osalta asennetaan ihan täällä Suomen päässä....
- Bravoo
sisäpistoke kirjoitti:
Eipä noissa missään vehkeissä kyllä ole valmiina sisäpistoketta kun ne tehtaalta tulee eli kyllä nuo uusien autojen osalta asennetaan ihan täällä Suomen päässä....
Ok.Ostin romikselta eilen Defan pistorasian,haarottajan ja kaks jatkoa 20€:lla.
Täytyy vissiin katella tarkkaan sopiva paikka reiälle tulipellissä ja porailemaan. - sisäpistoke
Bravoo kirjoitti:
Ok.Ostin romikselta eilen Defan pistorasian,haarottajan ja kaks jatkoa 20€:lla.
Täytyy vissiin katella tarkkaan sopiva paikka reiälle tulipellissä ja porailemaan.Kannattanee nyt ensin kuitenkin metsästästää sieltä apukuskin jalkatilasta joka puolelta sitä läpivientiä...kyllä niissä useimmiten läpivienti on olemassa mutta saattaa olla hankalassa paikassa joten sitä ei helpolla huomaa sieltä...jos vaan vienti löytyy niin ei missään nimessä kannata itse porailla ylimääräsiä reikiä..porattuja reikiä on hankala ruostesuojata kunnolla jne....
- Bravo 1,6 ELX
sisäpistoke kirjoitti:
Eipä noissa missään vehkeissä kyllä ole valmiina sisäpistoketta kun ne tehtaalta tulee eli kyllä nuo uusien autojen osalta asennetaan ihan täällä Suomen päässä....
Kyllä ainakin -01 mallissa on reikä apparin puolella, jopa sisäpuolella verhoilussa on reikä.
- Palopellin vasen reuna....
Elikkä moinen löytyy palopellin pelkääjän puoleisesta yläreunasta, pitää vähän eristemattoa kääntää pois edestä ja kurkistaa, niin johan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453