Iron Maiden ilman Gersiä

Dazed but not Confused

Mitä luulette, saisiko Iron Maiden tehtyä 80-luvun kaltaista musiikkia jos Gers heivattas muualle? Mielestäni kolme kitaraa tekee kappaleista melko tunkkaisia ja todella kitarapainotteista. Kaksi kitaristia bändissä oli riittävästi ja yksikin lisää niin se tekee musiikista jotenkin paksumpaa.

Mitä mieltä olette? Ja jos yksi kitaristi pois laitettaisiin niin kuka pois? Mielestäni Gers on ylimääräinen jonka tyyli ei muutenkaan sovi Maidenin täsmällisyyteen. Luulen että ilman Gersiä Maiden tekisi klassikkoalbumeja edelleen.

8

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gehulli

      Hommahan menee niin että uusimmasta levystä on tulossa hyvää vauhtia myydyin maiden levy.
      Että silleen.
      Ja levyn paras biisikin on gersin tekemä.
      No sinähän oletkin sekaisin etkä tajua mitä maailmalla tapahtuu.

    • aloitus...

      Gers on loistosäveltäjä.. kolmelta viime levyltä parhaat biisit on Gerssin ja Murrayn kynästä.

    • Forever666

      Siis kolme kitaraahan just tekee tällä hetkellä maidenista ainut laatuisen...80 luvun super hyper hittejä on ehkä enää turha odotella..tai kuka tietää,mutta fakta on se että yks levy tulee vielä tän uuden jälkeen,sitten lyövät pillit pussiin!Ja uskon että kokoonpano on tämä eläkkeelle asti!MAIDEN FOREVER!!

      • Kerta kiellon päälle

        Siis Maidenilta tulee kyllä vielä se yksi studiolevy, mutta sen jälkeen.. tulee 8 eri live-levyä, 6 dvd:tä, 4 kokoelmaa ja pari sinkkua johonkin leffaan tai tietokonepeliin tehtynä.


    • metalchild

      .. asiahan on niin että uusin levy on jo melkein myydyin kaikista, eli ne ns. kolme kitaristia tekevät siitä musiikista hyvän. kuvittele nyt maidenia ilman kitara sooloja?! mutta tottahan se on että maideni kuulosti ennen eneemmän 80-luvun heavy bändiltä mutta maideni on aina maideni eikä se siintä muuksi muutut ja toivonmukaan tuo kokoonpano on ja pysyy samana.

    • lerssi125

      turha jätkä

    • tat

      kyllähän se on niin että kun on kolme kitaraa, ni pystyy keikoilla esittämään albumeiden biisit paljon paremmin. Levyilläkin Maiden soittaa joissain biiseissä jopa kuusi kitaraa päällekkäin! Joten kyllähän se kolme kitaraa antaa aika paljon enemmän mahdollisuuksia. Entä se Gers pois!? kyllä se musta on ihan yhtä tärkeä bändille ku kaikki muutkin. sama ku heitetään Dickinson pois ja tilalle Di`anno, karrikoidusti!

    • EddieHead

      No ei se enää ole Maidenin klassinen kokoonpano, mutta kaikki ovat yhtä tärkeitä bändissä. Ei Janickia saa heivata minnekkään.

      Janick on suuri showmies kuten Brucekin, hyvin soittaa kitaraa ja on ilo katsella hänen lavalla oloaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe