Mistäköhän saa edullisesti ankkurin sähkövinssin, hintaa saisi olla n. 100 euroa?
Muistan nähneeni sellaisen viime keväänä Bilteman esitteessä, ostiko kukaan ja onko hyvä peli?
Onko muuten kellään hyviä nettivinkkejä ulkomaisista esim saksalaisista vene-nettikaupoista?
Ankkurin Sähkövinssi
13
1766
Vastaukset
- unohda.
Unohda homma samantien. Halvalla et saa mitään.
- nyt..
tämä on taas niitä "Maritim-miesten" höpöhöpöjuttuja, "halvalla et saa mitään", halvalla saa vaikka melkein parasta välillä kun osaa vaan ostaa:)
- esimerkiksi
nyt.. kirjoitti:
tämä on taas niitä "Maritim-miesten" höpöhöpöjuttuja, "halvalla et saa mitään", halvalla saa vaikka melkein parasta välillä kun osaa vaan ostaa:)
Kerro joku esimerkki halvasta ostoksesta niin kerron useita huonoja kauppoja.
- onpi
esimerkiksi kirjoitti:
Kerro joku esimerkki halvasta ostoksesta niin kerron useita huonoja kauppoja.
paljon, tässä esimerkki: Katkaravut Lidlissä
- joskus saa
esimerkiksi kirjoitti:
Kerro joku esimerkki halvasta ostoksesta niin kerron useita huonoja kauppoja.
Biltemasta sai tismalleen saman trimmisarjan
tosi halvalla verrattuna Merediniin. - kyselijä.
onpi kirjoitti:
paljon, tässä esimerkki: Katkaravut Lidlissä
Siis kestokulutushyödykkeitä.
- jossittelija
joskus saa kirjoitti:
Biltemasta sai tismalleen saman trimmisarjan
tosi halvalla verrattuna Merediniin.Tuo on totta. Sama sarja eri hintaan.
Mikäkin kerron esimerkin:
Bilteman veneen koetaulut. Paljon halvempia kuin Maritimissa. Tosin maritimin taulut ovat kolme kertaa painavampia ja kestävät myös korroosiota eli ovat oikeista materiaaleista.
Bilteman sulakepitimet/aluminoitua rautaa ja hapettuvat. Kalliimmat sulakepitimet/messinkiä eivätkä hapetu.
Bilteman rosteriruuvit/pultit. Lujuusluokka ei riitä juuri mihinkään vaativaan kiinnitykseen.
Yleistyksenä jos Biltemasta löytää jotain todella hyvää, niin se maksaa aivan yhtä paljon kuin kalliimmassakin kaupassa. - riittää
jossittelija kirjoitti:
Tuo on totta. Sama sarja eri hintaan.
Mikäkin kerron esimerkin:
Bilteman veneen koetaulut. Paljon halvempia kuin Maritimissa. Tosin maritimin taulut ovat kolme kertaa painavampia ja kestävät myös korroosiota eli ovat oikeista materiaaleista.
Bilteman sulakepitimet/aluminoitua rautaa ja hapettuvat. Kalliimmat sulakepitimet/messinkiä eivätkä hapetu.
Bilteman rosteriruuvit/pultit. Lujuusluokka ei riitä juuri mihinkään vaativaan kiinnitykseen.
Yleistyksenä jos Biltemasta löytää jotain todella hyvää, niin se maksaa aivan yhtä paljon kuin kalliimmassakin kaupassa.se että venetarvike kestää harrastuskäyttöä, jos mennään maailmanympäri useita kertoja peräkkäin tai ostat tarvikkeita ammattimerenkulkuun niin asia on tietty toinen..
- jos
jossittelija kirjoitti:
Tuo on totta. Sama sarja eri hintaan.
Mikäkin kerron esimerkin:
Bilteman veneen koetaulut. Paljon halvempia kuin Maritimissa. Tosin maritimin taulut ovat kolme kertaa painavampia ja kestävät myös korroosiota eli ovat oikeista materiaaleista.
Bilteman sulakepitimet/aluminoitua rautaa ja hapettuvat. Kalliimmat sulakepitimet/messinkiä eivätkä hapetu.
Bilteman rosteriruuvit/pultit. Lujuusluokka ei riitä juuri mihinkään vaativaan kiinnitykseen.
Yleistyksenä jos Biltemasta löytää jotain todella hyvää, niin se maksaa aivan yhtä paljon kuin kalliimmassakin kaupassa.Älä osta Biltemasta jos et osaa huoltaa
virtapaneeleita, johtoja tai heloja.
Itselläni on hyviä kokemuksia akuista, yksijohdinkaapelieista ja kaapelikengistä.
Näyttävät kestävän - tosin veneeni huolletaan hyvin, ja ko. tiloissa on aina kuivaa. - vanha.
jos kirjoitti:
Älä osta Biltemasta jos et osaa huoltaa
virtapaneeleita, johtoja tai heloja.
Itselläni on hyviä kokemuksia akuista, yksijohdinkaapelieista ja kaapelikengistä.
Näyttävät kestävän - tosin veneeni huolletaan hyvin, ja ko. tiloissa on aina kuivaa.Ei virtapaneleita tarvitse huoltaa, jos ne on tehty kunnollisesti ja liittimet rasvattu. Biltemen virtapanelit eivät kestä meriolosukteita. Kunnon paneli kestää veneen käyttöiän.
- hermo
joskus saa kirjoitti:
Biltemasta sai tismalleen saman trimmisarjan
tosi halvalla verrattuna Merediniin.ostakaa vaan sieltä pilipalista niitä halpoja tuotteita joila ei tee hevon vittua jos haluaa et se toimiiki ni kannattaa hakee jostai muualta
Biltemassa on se ankkurin pudotuslaite poistitarjouksessa, olikohan 70 euroa.
- ei..
ole sähkövinssi vaan joku Tohtori Sykerön narupelleviritys:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602