Nimittäin Tapsan uusi levy: KULKUMIES ! :-D
Kyllä sitä on hartaasti odotettukkin. Laittakaahan kommenttia levyn biiseistä, kun olette ne kuulleet.
TÄNÄÄN SE ILMESTYY !!! :-D
29
1304
Vastaukset
- Kodesj
Tämä Kulkumies biisi. Sävel mitäänsanomaton, sanat hirveetä sontaa ja Tapanin laulu tuntuu vuosi vuodelta heikentyvän. Kenen biisejä levyltä löytyy?
- levy kuunneltua
ja paha pettymys oli. Aivan hirveä floppi - hanurimies esa pakarinenkin lauloi vanhoilla päivillä paremmin kuin Tapsa levyllä.
"Sävellykset" ja "sanoitukset" pääasiassa omia, valitettavasti. - Suski_
Kannattaisi ehkä kuunnellakkin levyn biisejä enne kun sitä lähtee arvostelemaan.
Tapsan ääni komistuu vaan vuosi vuodelta.
- musafani*
Kyllä hyvää levyä osasin uumoilla, mutta tämä kyllä ylitti kaikki odotukseni.
Aivan mahtava levy. Upeita sanotuksia : Kesäyö, Sen aika vei, Rakkaitteni kuvat, Kuolleettunteltain, Elämäni laulukirja yms...
Tulkinnatovat aivan huippu-upeita, kauniita ja koskettavia. Tapsan ääni on uskomaton, se soi todella komeasti ja sykähdyttävästi.
Pisteenä Ii:n päälle levyllä soittavat taitavat muusikot ja Kassu Halosen vaikuttavan melodiset ja hienot sävelllykset. Täysikymppi Tapsalle tästä levystä ! - Suski_
Yksi sana kuvaa tuota levyä parhaiten. Se on MYKISTÄVÄ! Tapsan tähänastisen uran parhaita levyjä, ellei jopa paras. Herkistyin aika täydellisesti kuunnellessani ELÄMÄNI LAULUKIRJAA.
Hyvää levyn biiseissä Tapsan upeiden ja tunteikkaiden tulkintojen ja Kassu Halosen kauniiden sävellysten lisäksi on se ,että sanat on tosi vaihtelevat ja biiseissä on sanomaa ja tarinaa. Se ei ole sitä yhden tai kahden sanan hokemista kuten iskelmissä monasti. - OK.
Ensiluokkainen levy kaikinpuolin. "rakkaus on sokea" on huippu biisi. Myös monta muuta kappaletta levyllä on hittikamaa. Tätä levyä kannatti todella odottaa.
Harmittaa, kun täälä ei paikallisessa Citymarketissa ollut vielä tuota Tapsan levyä. Lupasivat, että huomenna niitä pitäisi heille tulla, joten silloin pitää mennä uudestaan ostoksille :)
- Mä vaan
Venaa muutama viikko, niin sitä löytyy alelaareista muutamalla eurolla!
Mä vaan kirjoitti:
Venaa muutama viikko, niin sitä löytyy alelaareista muutamalla eurolla!
Sorry, että täytyy tuottaa pettymys, mutta valitettavasti ,et pysty pilaamaan tuollaisilal jutuillasi mun päivää nyt. Kävin nimittäin tänään ostamassa Tapsan uuden levyn ja olen jo kertaalleen kuunnellut sen, eikä tarvinnut pettyä. Super-ihania biisejä ! Hienoja sanoituksia, sävellyksiä ja Tapsan upeat tulkinnat on kaiken kruunu.
Yhden kuuntelukerran jälkeen biisit paremmuusjärjestyksessä minun mielestäni ovat :
1. Sen aika vei
2. Elämäni laulukirja
3. Kesäyö
4. On rakkaus sokea
5. Kuolleet tunteiltain
6. Kulkumies
7. Täällä onni on
8. Huomispäivä eilisen
9. Rakkaitteni kuvat
10 Elokuun yöt- minävaan..
Justiinax kirjoitti:
Sorry, että täytyy tuottaa pettymys, mutta valitettavasti ,et pysty pilaamaan tuollaisilal jutuillasi mun päivää nyt. Kävin nimittäin tänään ostamassa Tapsan uuden levyn ja olen jo kertaalleen kuunnellut sen, eikä tarvinnut pettyä. Super-ihania biisejä ! Hienoja sanoituksia, sävellyksiä ja Tapsan upeat tulkinnat on kaiken kruunu.
Yhden kuuntelukerran jälkeen biisit paremmuusjärjestyksessä minun mielestäni ovat :
1. Sen aika vei
2. Elämäni laulukirja
3. Kesäyö
4. On rakkaus sokea
5. Kuolleet tunteiltain
6. Kulkumies
7. Täällä onni on
8. Huomispäivä eilisen
9. Rakkaitteni kuvat
10 Elokuun yöt"Tapsan upeat tulkinnat on kaiken kruunu"
Täh?
Parin biisin perusteella, mitkä kuulin (On rakkaus sokea ja joku toinen) oli toi tapsan laulu aika säälittävän kuuloista, eikä istunut oikein tyyliin. Biisien sovitukst/taustat olivat ihan ok. - PÖH!
minävaan.. kirjoitti:
"Tapsan upeat tulkinnat on kaiken kruunu"
Täh?
Parin biisin perusteella, mitkä kuulin (On rakkaus sokea ja joku toinen) oli toi tapsan laulu aika säälittävän kuuloista, eikä istunut oikein tyyliin. Biisien sovitukst/taustat olivat ihan ok.Niin kaunista ! Parhaiten Tapsan komea ääni pääsee oikeuksiinsa biiseissä : Kesäyö , Täällä onni on , Kuolleet tunteiltain , Huomispäivä eilisen , Elämäni laulukirja , ja Sen aika vei.
- mä vaan
Hieno levy! Koskettavia sanoituksia, komeaa ja tunteikasta laulantaa.
- levy oli aivan
alaarvoinen - voiko huonosta levystä valittaa kuluttajavalituslautakuntaan kun paikallinen musiikkikauppa ei sitä sillä perusteella anna vaihtaa eikä suostu palauttamaan rahoja.
Voi tapsa tapsa minkäs teit - enää ei kiskot vie etelään senkin juutas! - Fanitar
levy oli aivan kirjoitti:
alaarvoinen - voiko huonosta levystä valittaa kuluttajavalituslautakuntaan kun paikallinen musiikkikauppa ei sitä sillä perusteella anna vaihtaa eikä suostu palauttamaan rahoja.
Voi tapsa tapsa minkäs teit - enää ei kiskot vie etelään senkin juutas!Koska olet kuunnellut levyn, niin vastaappa mikä on sen neljäs biisi ja keitä muusikoita levyllä soittaa ? (Pystyt tarkistamaan sen helposti levysi kansipaperista ).
Kysyn tätä koska epäilen ,että et ole edes kuunnellut kyseistä levyä.
Loisto levyn on Tapsa saanut aikaiseksi. Odotus palkittiin kyllä täydellisesti. Tykkään biiseistä, joissa on sisältöä ja jotain sanomaakin.
- Amppari
Aivan I.H.A.N.A levy !
Biisit ovat erittäin sisältörikkaita ja tunnelmallisia. Kassu Halonen on tehnyt niihin upeat sävellykset. Tapanin ääni on uskomaton...se saa kerta toisensa jälkeen aikaiseksi ihastuksen väristyksiä.
Paras biisi levyllä mielestäni on: Kuolleet tunteiltain. - huom!
Tänään tulee Iskelmältä vielä kaksi Tapsan haastattelupätkää ja näytebiisiä siltä uudelta levyltä klo. 21.35 ja 23.35
- mummoradio
Mikä taajuus?
- ...
mummoradio kirjoitti:
Mikä taajuus?
Iskelmän sivuilthan toi selvis.
- Totuuden orvi
Varsinainen rimanalitus. Todellista junttiKANSANtaidetta. Paskaa, paskaa! Kuunnelkaa tekin himottaret korvillanne älkääkä venusaukollanne!
- Amppari
Tuo oli typerää ja loukkaavaa !
- nam!
I.H.A.N.A !!!!! Todella upeita biisejä ja kauniita tarinoita, tuolla Tapsan uusimmalla levyllä. Näissä biiseissä on laatua ja tasoa. Eivät huku massaan, vaan erottuu joukosta edukseen. Taidolla ja tunteella tehty levy ja se kuuluu. KIITOS TAPSA!!!
- Kikka
Ihanaa, lumoavaa kuunneltavaa ! HIENOA TAPSA !!!!
- tane
Minä liki 190cm,satakiloinenmiehenköriläs,olen tippalinsissä kuunnellut tätä uuttalevyä,on niin rehellistäitsetilitystä,että harvoin kuulee vastaavaa,Ja mitäuseammin levyä kuuntelee,niin smojasävyjä löytyy omastakin elämästäni.
- dodii...
tane kirjoitti:
Minä liki 190cm,satakiloinenmiehenköriläs,olen tippalinsissä kuunnellut tätä uuttalevyä,on niin rehellistäitsetilitystä,että harvoin kuulee vastaavaa,Ja mitäuseammin levyä kuuntelee,niin smojasävyjä löytyy omastakin elämästäni.
Kyllä, koskettavan kauniita ja herkkiä lauluja, vaikka rempseääkin menoa levyltä kyllä löytyy. "Elämäni laulukirjaa" kuunnellessa herkistyn kerta toisensa jälkeen, vaikka olen sen laulun jo monta kertaa kuunnellut. Se on uskomattoman herkästi ja tunteikkaasti laulettu laulu. Sanat on koskettavat ja kaunis pianosäestys sopii lauluun täydellisesti.
Tämä Tapsan levy erottuu massasta. Sanat ovat todella sisältörikkaat, biisit monipuolisia ja Tapsan tulkinnat huikean hienoja. Tällä levyllä soi elämän kauniit sävyt.
- also known as Kansantellus,
ei tämän jälkeen ole ollut entiseensä! Unohtakaa 11 Syyskuuta 2001, unohtakaa 22 Marraskuuta 1963, unohtakaa jopa 6 Joulukuuta.
4.10 2006 jää ihmiskunnan ikimuistiin suuren KANSANtaiteilijan maailmanvalloituksen merkkipäivänä. Mitä? Oliko elämää ennen 4 Lokakuuta 2006? Mitä? Oliko taidetta ennen sitä? Mitä? Oliko elämää ylipäätänsä ennen tätä? Julistetaan 4.10.2006 uuden ajanlaskun ensimmäiseksi päiväksi! Hallelujaa!- Minä sentään sivistynyt
Justiinax kirjoitti:
Ja mitähän silloin 22 Marraskuuta 1963 tapahtui ???
Sanooko erisnimet "J.F.Kennedy" ja "Dallas" jotain? Ainakin ns. todellisessa maailmassa kysytään "missä olit silloin kuin JFK ammuttiin?"
Tällä palstalla kysytään "missä olit kun Tapsun levy julkistettiin?"
Siis, kehtaatko tosiaan väittää, että et tiennyt ky pvm:n merkitystä!? Minä sentään sivistynyt kirjoitti:
Sanooko erisnimet "J.F.Kennedy" ja "Dallas" jotain? Ainakin ns. todellisessa maailmassa kysytään "missä olit silloin kuin JFK ammuttiin?"
Tällä palstalla kysytään "missä olit kun Tapsun levy julkistettiin?"
Siis, kehtaatko tosiaan väittää, että et tiennyt ky pvm:n merkitystä!?Aika harva sen nyt varmaan ihan päivämäärälleen muistaa, että koska J.F. Kennedy murhattiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766