Hotellin varaus Shanghaista

mistä varata

Tuntuu olevan hotellin varauspalveluja netti pullollaan. Mistä kannattaa hotelli varata tuonne päin maailmaa? Tuleeko paljonkin halvemmaksi varata suoraan hotellista tai ottaa riski ja vasta paikan päällä?
Minkä tasoisia kolmen tähden hotellit ovat Kiinassa? Esim. Thaimaassa ovat jo melko tasokkaita...
Mitä pitää ottaaa huomioon varausta tehdessä? Marraskuun alussa olisi tarkoitus matkustaa...
Kiitos!

8

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shanghaista

      En osaa vastata, kannattaako varata etukateen vai vasta taalla, kun en ole hotellissa asunut, mutta tahtiluokitus ja taso riippuu ihan siita, onko hotelli jonkun kans.valisen ketjun hotelli vai ihan puhtaasti kiinal. hotelli. Kans.valiset yleensa tasokkaampia, mutta onpa tuttuja muutama kiinal.hotellikin yllattanyt positiivisesti, ne ovat olleet lahinna juuri rempattuja hotelleja.

      • Hese

        Halvinta on luultavasti varata netin kautta. Sivustoja on esim. elong.net, ineedhotel.com, chinahotel.com.cn, sinohotel.com, ctrip.com muutamia mainitakseni. Googlella löytyy ja kannattaa vertailla hintoja. Kolme tähteä on aika alarajoilla, suuremmissa kaupungeissa ehkä ok, mutta etenkin maaseudulla en suosittele. Neljä tähteä on ok, ovat Kiinan luokituksen mukaisia.


    • Minä myös marraskuussa!!

      Me varattiin koko potti (lennot hotelli) räätälöitynä matkatoimistosta. Tuli halvemmaksi kuin itse erikseen varattuna. Olemme muuten myös marraskuun alussa menossa :-) Olen kuullut, että kun otat kiinalaisesta tähtiluokituksesta yhden tähden pois, vastaa se länsimaista tai suomalaista luokitusta.

      • hyväntekeijäkö

        Miten ihmeessä voi saada matkatoimiston kautta halvemmalla??? Voisitko hieman valaista...


      • Minä myös
        hyväntekeijäkö kirjoitti:

        Miten ihmeessä voi saada matkatoimiston kautta halvemmalla??? Voisitko hieman valaista...

        Enpä ihan hyväntekeväisyyteen usko, mutta oman kokemukseni mukaan kaukomatkoissa sekä itään että länteen kannattaa käyttää matkatoimistoa. Eurooppaan matkaan kyllä siten, että varaan itse lennot ja hotellin suoraan kohteesta. Kannattaa pyytää tarjoukset ja vertailla.


      • painavat
        hyväntekeijäkö kirjoitti:

        Miten ihmeessä voi saada matkatoimiston kautta halvemmalla??? Voisitko hieman valaista...

        Kalleimmat hinnat on hotellin tiskillä, seuraavaksi kalleimmat hotellin omalla nettisivulla. Matkatoimistojen kautta tulee yleensä aina edullisemmaksi.


      • matkaaja.-.
        painavat kirjoitti:

        Kalleimmat hinnat on hotellin tiskillä, seuraavaksi kalleimmat hotellin omalla nettisivulla. Matkatoimistojen kautta tulee yleensä aina edullisemmaksi.

        http://www.asiatravel.com

        homma toimii hienosti, joka kerta olen täältä varannut.


    • asdf

      Yksi hyvä vaihtoehto hotellille on hyvätasoinen hostelli, jos ei hae 5 tähden luksusta.

      Itse yövyimme osoitteessa www.hostelworld.com varaamassani hostellissa nimeltään Shanghai City Central Youth Hostel (Utels-nimellä kyltit ulkopuolella). Varaus onnistui helposti, ei mitään ongelmia.

      Kahden hengen huone alle 20 euroa ja oli tosi siisti ja mukava, oli kaikenmaailman ilmaistossua ja kampaa tarjolla, telkkari, ilmastointi jne. Vuoteet kovia, kuten joka puolella Kiinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe