Koira ja puhveli

kerropas minullekin :)

Hei sinä ystävällinen sielu, joka vastailet täällä. Kerrotko miten metallikoira ja vesi(onkohan vesi vm.73) puhveli mielestäsi sopivat toisilleen?

Minä kerron sitten oman mielipiteeni :)

7

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      Jeps... Eli Koiran ja Puhvelin pitäisi sopia toisilleen oikein hyvin. Molemmat ovat luottavaisia, rehellisiä varsinkin koira joka huolestuu, kun antaa itsensä luottaa tooisiin niin paljon. Molemmat ovat todella fiksuja ja ymmärtäväisiä... Puhveli ei anna koiran koskaan tuntea itseään mustasukkaiseksi huomiosta tai kilpaile koiran kanssa siitä kumpi on fiksumpi. Puhveli on pikkuisen ujonpuoleinen, mutta se ei haittaa. Jos koira menee johonkin niin Puhveli on mukana. Hän ei jätä menemättä mihinkään minne Koirakin menee vaikka ujo olisikin.

      Ei taida muuten olla vesi.. Taitaa olla Puu. Hyvin rauhallinen puu ja vahva metalli tulevat hyvin toimeen. Molemmat ovat vahvoja ja puollustavat rakkaitaan ja läheisiään viime tippaan asti. Metalli on vähän vakava, mutta Puun avoimuus ja rauhallinen persoona saa Metallin avautumaan. Puu ihmiset voivat tuntua joskus vanhoillisen viisailta ja tietää paljon kaikesta :)

      Olisiko tämä hyvä?

      • Santtu

        Tuli mieleen, että saattatte joskus olla kylä eri mieltäkin asioista... Sovitte yhteen, mutta Puhveli voi joskus olla sen verran itsekeskeinen, että aina muista koiraa huomioida. Ne omat tekemiset on aina tärkeämpiä... Mutta se on aina vain väliaikaista.


      • koiraN
        Santtu kirjoitti:

        Tuli mieleen, että saattatte joskus olla kylä eri mieltäkin asioista... Sovitte yhteen, mutta Puhveli voi joskus olla sen verran itsekeskeinen, että aina muista koiraa huomioida. Ne omat tekemiset on aina tärkeämpiä... Mutta se on aina vain väliaikaista.

        nappiin meni. Tosin minä (koira) olen se avoimempi ja huolettomampi, mutta viihdyn paremmin kotona kuin mieheni. Ja kyllä, puhvelit ovat ärsyttävän itsekkäitä läheisilleen, muille kyllä erittäin kohteliaita :)

        Olen usein miettinyt, että miten tuo elementti (minulla metalli) oikein ilmenee. Kerro vielä siitä, jos viitsit. Kiitos!


      • Santtu
        koiraN kirjoitti:

        nappiin meni. Tosin minä (koira) olen se avoimempi ja huolettomampi, mutta viihdyn paremmin kotona kuin mieheni. Ja kyllä, puhvelit ovat ärsyttävän itsekkäitä läheisilleen, muille kyllä erittäin kohteliaita :)

        Olen usein miettinyt, että miten tuo elementti (minulla metalli) oikein ilmenee. Kerro vielä siitä, jos viitsit. Kiitos!

        Eli Metalli on elementtinä ovettava. Osaat olla vahva tilanteissa joissa muut oisivat sortua tai alkaa itkemään.. Se vahvistaa ja tukee sinua. Osaat myös olla itsenäinen ja tarvittaessa kasoa sormien läpi Härkäsi toilailua ja itsekeskeisyyttä... Joskus saatat ottaa Härkää sarvista ja komentaa koska olet Metalli. Luultavasti Puu rauhallisena kuuntelee ja ymmärtää mitä sanot. Teet asiat selväksi kerralla ja niistä ei tarvitse toiste jutella. Siedät vahvana ihmisenä myös enemmän, kuin uskotkaan. Olethan silti edelleen itsekeskeisen Härän kanssa yhdessä.
        Metalli on aina vahvempi, kuin Puu ja siksi sinä olet se joka sitä voi horjuttaa...

        Miltä tämä sinusta itsestäsi kuulostaa?


      • kivalta
        Santtu kirjoitti:

        Eli Metalli on elementtinä ovettava. Osaat olla vahva tilanteissa joissa muut oisivat sortua tai alkaa itkemään.. Se vahvistaa ja tukee sinua. Osaat myös olla itsenäinen ja tarvittaessa kasoa sormien läpi Härkäsi toilailua ja itsekeskeisyyttä... Joskus saatat ottaa Härkää sarvista ja komentaa koska olet Metalli. Luultavasti Puu rauhallisena kuuntelee ja ymmärtää mitä sanot. Teet asiat selväksi kerralla ja niistä ei tarvitse toiste jutella. Siedät vahvana ihmisenä myös enemmän, kuin uskotkaan. Olethan silti edelleen itsekeskeisen Härän kanssa yhdessä.
        Metalli on aina vahvempi, kuin Puu ja siksi sinä olet se joka sitä voi horjuttaa...

        Miltä tämä sinusta itsestäsi kuulostaa?

        Mutta valitettavasti en tunne itseäni kovin vahvaksi ja välillä tuntuu, että puhvelimieheni jyrää minut mennen tullen. Tämä voi tietysti johtua länsimaisesta merkistäni, joka on herkkääkin herkempi Kalat. Mutta kyllä suurissa asioissa olen päättäväinen, enkä jää märehtimään turhia asioita. Mieheni tietää, että pärjään kyllä yksinkin, joten siinä mielessä vahvuutta löytyy. En ole siis tyypillinen kalaroikkuja :)

        Mieheni on oikein tyypillinen vaakavaaka eli perusrauhallinen ja turvallinen kumppani tällaiselle ikiliikkujalle.

        Kiitos paljon kommenteista. Saanko kysyä, mikä itse olet merkeiltäsi?


      • Santtu
        kivalta kirjoitti:

        Mutta valitettavasti en tunne itseäni kovin vahvaksi ja välillä tuntuu, että puhvelimieheni jyrää minut mennen tullen. Tämä voi tietysti johtua länsimaisesta merkistäni, joka on herkkääkin herkempi Kalat. Mutta kyllä suurissa asioissa olen päättäväinen, enkä jää märehtimään turhia asioita. Mieheni tietää, että pärjään kyllä yksinkin, joten siinä mielessä vahvuutta löytyy. En ole siis tyypillinen kalaroikkuja :)

        Mieheni on oikein tyypillinen vaakavaaka eli perusrauhallinen ja turvallinen kumppani tällaiselle ikiliikkujalle.

        Kiitos paljon kommenteista. Saanko kysyä, mikä itse olet merkeiltäsi?

        Olen Kauris länsimaalaiselta ja Tuli-Tiikeri itämaiselta horoskoopilta...

        Olen äksy, tempperamnettinen, suorasukainen, itsepäinen jollain sortilla "maalaisjärkevä" ja "vanhuudenn viisas"... Olen kaurispuolella rauhallinen, mutta Tiikeri kompensoi aika paljon minua eli aika seikkailullinen ja villi persoona... Olen itse syntynyt 1986. Opiskelin vapaa kurssina koulun lomassa astrologiaa ja näihin viesteihin vastatessa käytän kirjoja ja nettiä apuna. Olen kuitenkin itse tästä aika kiinnostunut.

        Kalat kyllä sinulla taas kompensoi sitä, että olet Metalli-Koira. Mutta kuten huomasit. Osaat olla vahva, mutta vahvoillakin ihmisillä on heikot puolet ja hetket. Se on vain luonnollista...

        Hyvää jatkoa!


      • kalakoira
        Santtu kirjoitti:

        Olen Kauris länsimaalaiselta ja Tuli-Tiikeri itämaiselta horoskoopilta...

        Olen äksy, tempperamnettinen, suorasukainen, itsepäinen jollain sortilla "maalaisjärkevä" ja "vanhuudenn viisas"... Olen kaurispuolella rauhallinen, mutta Tiikeri kompensoi aika paljon minua eli aika seikkailullinen ja villi persoona... Olen itse syntynyt 1986. Opiskelin vapaa kurssina koulun lomassa astrologiaa ja näihin viesteihin vastatessa käytän kirjoja ja nettiä apuna. Olen kuitenkin itse tästä aika kiinnostunut.

        Kalat kyllä sinulla taas kompensoi sitä, että olet Metalli-Koira. Mutta kuten huomasit. Osaat olla vahva, mutta vahvoillakin ihmisillä on heikot puolet ja hetket. Se on vain luonnollista...

        Hyvää jatkoa!

        Kauriit ovat aika kivoja, samoin tiikerit, mutta tuli-ihmisiä hieman väistelen. Tulta löytyy omalta kartaltanikin, mutta yleensä tuleen liitän jonkin sortin röyhkeyden ja itsekkyyden ts. ison egon. En voi sietää sellaisia ihmisiä. Mutta sinä et taida sellainen olla ja oletpas vielä melkoisen nuori :) Kauriit ovat kyllä sellaisia vanhana syntyneitä.

        Pahin kaikista on mielestäni yhdistelmä Oinas / metalli- tai tulilohikäärme :) Ne kierrän todella kaukaa.

        Hyvää jatkoa sullekin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe