vinkkejä dominalle

lähes kilttiä ;)

Haluaisin yllättää hänet pienellä domina-leikillä. Ajattelin pukeutua mustaan korsettiin, stayupeihin, mustiin piikkarisaappaisiin, minihameeseen ruoskan kera... Ajattelin sitoa hänet, kädet, silmät? Mitä juttuja voisi tehdä? Olisko hyviä jääpalat ym. antakaa vinkkejä :)

10

6656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visualisti 123

Mitä iloa on pynttäytymisestä jos sidot silmät? Sido vaikka alapää.

• karttakeppi

aika hyvä kuvaus kaikesta mitä voi tehdä, ja mielikuvitus on tärkein elementti kaikessa tuossa... ja se mikä kumppaniasi miellyttää.. mä oon itse niin kutsuttu switchmies, ja silloin ko tahdon olla alistettuna niin itselleni se kipu on suurin tekijä, ja se miten sen kivun tarjoilee on eräänlainen taitolaji. minulla oli kerran nainen joka ei ollut koskaan ennemin kokeillut moisia leikeje, joten mää tavallaan jouduin opettamaan hänestä dominan, ja varovvaisen alun jälkeen hänestä kehittyi erittäin taitava, ja varsinkin kivun aiheuttajana. ei heti alkuun liikaa, pitää lämmitellä orja, ja sen jälkeen pikkuhiljaa lisätä kipua esim piiskauksessa iskun voimaa, väliin pitää pientä taukoa ja jatkaa sitten yhä voimistuvammalla piiskauksella, tarkkailla reaktioita ja kun oppii hyväksi kuuntelijaksi ja kehon reaktioiden katselijaksi voi laittaa kumppanilleen vaikka suukapulan jotta hän ei pääse mielipiteitään ilmaisemaan, ja kun katsot että hän on saanut piiskaa tarpeeksi voit esimerkiksi siirtyä nänneihin, pienen hyväilyn, ehkä nuolaisun ja pienen puraisun jälkeen pyykkipojat tiukasti nänneihin kiinni, hyväile hiukan häntä ympäri kehoa, ja siirry itse penikseen, hmmm (tämä on vain mun mieltymys, ei toimi kaikille) sitä voi nipistellä, varsinkin terävillä kynsillä, vartta terskaa, ja myöskin pyykkipoikia ja nipistimiä voi käyttää tähän tarkoitukseen. itse olen myös saanut piiskaa sinne miehen herkimpään paikkaan, ja minä pidän siitä, mutta en suosittele sitä välttämättä ekalle kerralle... myös voit kokeilla ns väkivaltaista suihinottoa, käyttäin hampaita ja kynsiä, terska ja varsi kestävät sitä yllättävän paljon mutta varo kumminkin liikaa, sillä sinne voi tulla helposti myös haavoja, mut no niitä pieniä nirhamia aina välliin tulee väkisinkin :)

niin ja seksi sen jälkeen mikäli domina haluaa antaa orjalleen tämän ilon voi olla hyvinkin kivuliasta, ja ainakin mun opettamani domina piti tästä itsekkin aika tavalla että mies voihkii kivusta kun panee vain tavallisesssa lähetys-saarnaajassa... ja kyllä me kumpikin siitä nautittiin hiukan erillä tavalla vain :)

hmm jääpalat, no ne ovat kylmiä ja kosteita, ei ainaskaan minulle toimi oikeen hyvin, mut voit toki kokeilla niitä kumppaniisi...

ja sitten tämä kaikki on vain ja ainuastaan mun kokemuksiin ja mieltymyksiin liittyviä asioita, älä pidä niitä kuin korkeintaan suuntaa antavina. ja muista että ensimmäinen kerta voi mennä hiukan metsään, kuten eka kerta ihan tavallisessakin seksissä, kun ei siitä lannistu niin sinusta voi tulla kunnon dome eli makukamaarin todellinen kuningatar... ok, ja onne dominointiin :)

• jespersub

Kyllä silmätkin voi sitoa kunhan annat vähän ensin silmänruokaa. Kyllä ihollakin tuntee jotenkin mitä toisella on päällä ja mielikuvitus laukkaa. Voihan sitä sanoa että hänellä ei ole oikeutta katsoa dominaansa. Että on pelkkä leikkikalu jolle teet mitä haluat.

Jääpaloja en ole kokenut. Ei minusta kuulosta kovin kivalta.

Sido hänet kiinni, lämmittele vähän, järjestä kunnon seisokki ja lähde sitten vaikka hakemaan itsellesi lasi viiniä. Istuskelet siinä vierellä ja kiusoittelet. Menet lähelle mutta et anna suudella.

Nuoleta itseäsi tai anna katsoa läheltä muttet nuolla.

Jokainen haluaa eri asioita. Jos mies on kiinnostunut dominaleikeistä niin varmaan myös hieman kipu-aistimukset kiinnostaa. Ei nyt mitään puukkoleikkejä vaan sopivaa puristelua, pyykkipoikia, nipistelyä ja hyväilyä vastapainoksi. Ainakin minulla miehenä on nuo eroottiset tuntemukset parhaimmillaan nivusissa ja kaulalla. Vähän silkkinauhaa kaulapannaksi tai kassien ympärille, kynsiä, muutama läpsäys terskaan tms. VARO kiveksiä, varsinkin yksittäisen kiveksen puristelua, koska se tekee niin vähällä hemmetin kipeää. Mutta toisaalta kasseja voi venyttää tai puristaa aika kovaakin kun ottaa kiinni heti peniksen alta, ikäänkuin kivespussi olisi säkki ja sitoisit sen suun kiinni. Siihen voi sen nauhankin laittaa.
      Kysy mitä hän haluaa. Katso mikä saa kiemurtelemaan.

Korkokengillä voi hieman painella nivusista. Kenkä on kova, korko ehkä vähän pistääkin ja uhri tietää että jalasta löytyy voimaa. Kiihottavaa pelkoa. Sitä on kyllä kiva katsoakkin, minusta korkokengät ovat kauniita.

Puhe on myös tärkeää. Tee selväksi että nyt sinä teet mitä tahdot eikä pakoon pääse. Puheita voi liioitella. korostaa teräviä kynsiä tms jolla aiot tehdä jälkiä. Fritsuillakin voi pelotella varsinkin jos "uhri" ei niitä oikeasti halua.

Ja ihan pahinta on lopettaa juuri ennenkuin mieheltä tulee ja toistaa sitä. Uhkailu koko yön kestävästä piinasta ja sidottuna olemisesta saattaa tehostaa vaikutusta. Kiellä laukeamasta, sillä voi olla päinvastainen vaikutus. Voit uhkailla että hän joutuu nuolemaan sinut puhtaaksi jos laukeaa ennen kun on lupa.

Minusta on tärkeää että on oikeasti sidottu kiinni, niin ettei todella pääse karkuun. Siteitä vasten pitää voida rimpuilla jotta ne tuntuvat todellisilta. Toisaalta silmukoiden ei pidä olla niin kireitä että kädet puutuvat.

Pitäkää hauskaa!

• että nautit

Sovi ensin mitä kaikkea saat tehdä, miten lujaa piiskata ym.

sitten vaan nauttimaan alistamisesta. Naamalla istumisesta joka mies haaveilee.

Laita miehesi hameesi alle tekemään sinulle monia orgasmeja.

Välillä ratsastat mällit pilluusi ja taas istumaan naaman päälle, saa mies juoda omat liemensä ja sinä vaan nautit....

Tota mä ainakin haluisin.....

Ja siitä että toinen nauttii alistamisesta eikä ujostele. Siinä se pointti.

Käytä omaa mielikuvitusta, älä valmiita reseptejä, ne on jonkun toisen fantasioita, kuten toi äskeinen mun, voi olla että se ei toimi teillä-

• lähes kilttiä ;)

Hyviä ajatuksia, joista alkoi taas oma mielikuvitus kehitteleen omannäköisiä :)

• Jespersub

Sitomisleikkien ei tarvitse olla mitenkään kauhean erikoisia tapahtumiltaan. Jos luulet/tiedät että hän pitää sitomisesta niin aloita sillä. Pukeutumisesi ja tilanteen luonne voi olla ihan tarpeeksi ensimmäiselle kerralle. Ei heti voi lähteä piiskaamaan ja tukehduttamaan eritteillä. Pelotella voi ja se henkinen osa-alue onkin melkein tärkeämpi, mitä kaikkea VOISI tapahtua.

Ja jälkeenpäin kannattaa keskustella mikä tuntui hyvältä ja mistä toinen on haaveillut. Leikin aikana ei orjan pitäisi voida määräillä tai liikaa vaikuttaa juonen kulkuun. Itse pyydän usein saada nuolla mutta aina en sitä saa tehdä.

• Noissa kuteissa

Siitä se lähtee...muu hoituu.

• hakukone

vinkkeja "dominoimiseen"
      Kirjoittanut: ...kiitos! 12.9.2005 klo 09.53

Mieheni tykkaisi etta sitoisin hanen katensa sangynpaatyyn ja tekisin hanelle mita tahtoisin. Minustakin se olisi hauskaa mutta tarvitsisin vahan vinkkeja mita tehda, kun en ole koskaan kokeillut. Ei mitaan liian hurjaa menoa siis. Ajattelin esim. pitaa jaapalaa suussani hetken ja sitten imea hanta, ja juoda sitten esim. kuumaa teeta ja imea hanta lisaa, olen kuullut etta jotkut miehet tykkaavat tuosta kuuma/kylma-vaihtelusta tosi paljon. Mutta mita muuta voisin tehda? Tietenkin istua hanen naamalleen itse jossain vaiheessa, mutta mista muusta miehet tykkaisitte? Miten miesta voisi hiukan "dominoida" muuten ja onko se mahdollista ilman etta miehen kadet on sidottuina? Sehan rajoittaa aika lailla kaikkea mita voi tehda. Kiitos jo etukateen asiallisista vastauksista!
         Vastaa tähän viestiin
      Kerro kaverille tästä viestistä       

Ilmoita asiattomasta viestistä

kiillevaurio
      Kirjoittanut: omenahyve 12.9.2005 klo 13.27

En halua olla ilonpilaaja, mutta moinen kylmä-kuuma-vaihtelu vaurioittaa hammaskiillettä. Muuten kuulostaa hyvältä.
         Vastaa tähän viestiin

tease and please
      Kirjoittanut: please and tease 13.9.2005 klo 11.27

Sitomisen jälkeen voisit laittaa esim pyykkipoikia nipistämään hänen herkkiä ihon alueita, kuten korvanipukoita, reiden sisäpintaa, nivusia, nännejä jne...Tämän jälkeen voit ottaa häneltä hitaasti ja hellästi suihin kunnes hän pyytää sinua (muutaman minuutin sisällä) lopettamaan nuolemisen ja ottamaan pyykkipojat irti. Mikäli miehesi haluaa lisää suuseksiä hetken tauon päästä, laita taas pyykkipojat takaisin ja kiusoittele miestäsi hitaasti ja hellästi kunnes hänen sisu loppuu.

Muutaman kierroksen jälkeen voit siirtyä hänen päälleen 69 asentoon ja keskittyä omaan nautintoosi. Halutessasi voit toki tällöinkin jatkaa nipistelyä ja kiusoittelevaa suihinottoa. Mutta pyri olemaan laukaisematta miestäsi ennenkuin itse olet tullut. Voit myös tehdä miehesi hulluksi jä lopettaa hänen hyväilynsä siihen siltä päivältä ja kokeilla löytyykö häneltä enemmän sisua seuraavana päivänä;)
         Vastaa tähän viestiin

ei pelkkää kivaa
      Kirjoittanut: gila 13.9.2005 klo 11.37

Ei siinä "dominoinnissa" tarvitse ajatella pelkästään miehen ilahduttamista. Pikemmin sellaista, mikä ilahduttaa itseäsi ja samalla voit vähän alistaa miestä.

Se, että joutuu antautumaan jollekin "pelottavalle", josta kuitenkin jollain tapaa nauttii, voi olla tosi hyvä kokemus - molemmille.

Vähän kipua mukaan. Pyykkipoikanipistykset ihan hyviä. Piiska????
         Vastaa tähän viestiin

aivan
      Kirjoittanut: please and tease 13.9.2005 klo 14.15

Kuten Gila sanoikin, niin pyri miettimään, mitkä ovat niitä asioita,jotka tuottavat miehellesi mielihyvää. Pyri sitten tekemään niistä hänelle hieman epämukavia tai jopa poistamaan niitä kokonaan samalla kun pyrit järjestämään itsellesi mahdollisimman paljon nautintoa. Muutama idea.

Pese pimppisi miedolla saippualla, mutta jätä huuhteleminen väliin. Tämän jälkeen käske miehesi antamaan sinulle suuseksiä;-)

Jos ja kun miehesi tulee, kerää hänen spermansa talteen esim viinilasiin. Valuta se sitten siitä hitaasti ja riittävän korkealta (näköetäisyydeltä) hänen suuhunsa. Voit myös valuttaa spermaa oman pimppisi päälle tai vaikkapa pakaroidesi väliin ja käskeä miehesi nuolemaan sinut sitten puhtaaksi.

Mikäli hän tulee sisällesi, niin ei muuta kuin esim 69 tai naamanpäällä istumista harrastamaan.
         Vastaa tähän viestiin

erinomaisia ehdotuksia
      Kirjoittanut: gila 14.9.2005 klo 12.59

... please and teaselta :)

Noita kannattaa kokeilla ehdottomasti. Voi tietysti kokeilla myös vanhaa tapaa, millä lapsille annetaan pahanmakuista lääkettä: nenä kiinni ja sitten spermaa suuhun, sormella, pimpistä tai mistä tahansa :)

Moni mies ei pidä spermansa maistelemisesta, mutta sittenhän on niitä, joita se oikein houkuttaa. Niille pitää keksiä jotain muuta...
         Vastaa tähän viestiin

hyväksi havaittu
      Kirjoittanut: please and tease 14.9.2005 klo 13.49

Miehen lauetessa, hänen peniksensä muuttuu erittäin tuntoherkäksi. Silloin sinulla on hyvä mahdollisuus pieneen ja vaarattomaan "kidutukseen", jatkamalla välittömästi peniksen hyväilyä entistä voimakkaammin ja nopeammin. Ja tätä ei kannata lopettaa aivan heti vaikka miehesi kuinka kiemurtelisi köysissään, sillä sitä hän kumminkin haluaa ja toivoo "dominaltaan";-)
         Vastaa tähän viestiin

shave
      Kirjoittanut: villeroy boch 14.9.2005 klo 14.50

Mitäpä jos ajaisit miehesi suuseksin lomassa posliiniksi. Juuri ennen miehesi laukeamista voit vielä kysyä häneltä että haluaako hän varmasti tulla vai säästääkö karvansa ja nautintonsa myöhempään;-) Varmasti vaikea kysymys hänelle vaikkapa työpaikan saunailtaa edeltävänä iltana...
         Vastaa tähän viestiin

huhhuh
      Kirjoittanut: ...kiitos! 20.9.2005 klo 14.06

Kiitos paljon hyvista vastauksista, mutta aika hurjia ne minun mittapuuni mukaan ovat...olen aivan noviisi tassa hommassa ja kivun tuottaminen, vaikka pienenkin, tuntuu arveluttavalta. Kerran kylla muistan vahingossa puristaneeni hanen nannejaan vahan liian kovaa ja vaikka han sita hatkahti niin myohemmin sanoi etta aika jannittavalta tuntui!

• YliopistonVille24v

istut hänen naamalleen ja muka pakotat (nauttii siitä) nuuhkimaan pimppaasi ja peppureikääsi. Pyöritän pyllyä naamalla ja annat nuuhkia joka sopukkaa ja kaikkia herkkutuoksuja.

• Anonyymi

Se on sitten ihme juttu kun kaikissa keskusteluissa tulee ilmi aika erikoinen juttu.aina ja joka kirjoituksessa valtiattaren/domina tulisi toteuttaa orjan mieltymyksiä.eli tyydyttää orjan haluja.eihän se niin mene.tästä voisikin päätellä ettei yksikään nainen ole kirjoittanut yhtään pätkää valtiatar aineesta.ois kyllä kiva kuulla naisen joka on kotona valtias kirjoittavan mietteitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2230
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1820
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      72
      1584
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1366
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1204
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1191
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1183
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1081
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      40
      1037
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      39
      983
    Aihe