Kerrotko uskostasi

kysyn...

Kerro uskostasi, miksi olet uuslestadiolainen.
Tämä näin kyselykierroksena tehty, ja taas tännekin, rienaajat pois tästä aihepiiristä.

6

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä.....

Eipä ketään näkynyt, ehkä ei niin piipahdeta sivuilla, mutta jään odottelmeaan.
      Siunausta sinullekin. kirj. kiertävä kysyjä..

• kysyjä ..

Kukahan kertoisi heistä, odottelin tännekin sitä, että joku kertoisi elämästään ja miksi koti on tämä uuslestadiolaisuus.
      Jos olet "teikäläisiä", niin kirjoittele. Siunausta elämääsi.
      tv. kiertävä kysyjä..

• dfgsdfgsdfgsdfg

Pimeyden vai Valon ENKELI?

• kysyn....

Armahdettu syntinen, joka haluaisi jakaa sen ilon minkä kirjoittaja kertoo uskostaan ja kokemuksestaan.
        kirjoitteli
        kysyjä.

• lestatyttö
        kysyn.... kirjoitti:

Armahdettu syntinen, joka haluaisi jakaa sen ilon minkä kirjoittaja kertoo uskostaan ja kokemuksestaan.
        kirjoitteli
        kysyjä.

mikä uuslestadilainen on?

mä olen lestadiolainen, mut vietän kaksois elämää, ei mun kaverit tiedä mun olevan lesta, käyn baareissa ja vedän viinaa siinä missä muutkin ym... olen mustalammas

• kysyn..
        lestatyttö kirjoitti:

mikä uuslestadilainen on?

mä olen lestadiolainen, mut vietän kaksois elämää, ei mun kaverit tiedä mun olevan lesta, käyn baareissa ja vedän viinaa siinä missä muutkin ym... olen mustalammas

Sitä uuslestadiolaisuutta kysyin myös, koska en itse sitä tunne.

En ole kysymyksilläni tullut tänne kommentoimaan, mutta nyt haluan kirjoittaa sinulle.

Toivoisin, että löytäisit elämääsi sisällön joka huokuisi Jeesuksen ja sinun välistä henkilökohtaista suhdetta.
        Itse nuorena katselin maailmaa musiikkimiehen olomuodossa. Siellä sain todella nähdä tämän maailman ruhtinaan tarjoamaa juhlaa. Soittelin silloiseen aikaan monenlaisissa tilaisuuksissa aivan tuonne valtionpäämiehemme ja valtiovierailijoiden välisissäkin tapaamisissa.
        Mutta mitä sain nähdä, voisi kiteyttää sanoihin, ilottelua ja tehtyä iloa.
        Monesti sitä iloa haetaan juuri siitä viinasta, kun muu ei sytytä. Ei tule tunnelmaa, ja ehkä se rima elämän suojaaviin rajoihin madaltuu.
        Se tuo tullessaan pettymystä, surua, katkeruutta, vihaa, ym. ym.
        Ne kaiut saa kuulla niissä maailman nautinto lauluissa sanoitettuina monina erilaisina versioina. Huomaatko, että niissä soi aina kaipuu jostain saavuttamattomasta.
        Tämä rienaaja haluaa sinutkin eksyttää rajojensa sisäpuolella viihdyttämään omia lampaitaan.
        ts. sinä olet silloin uhrin osassa, eli hakiessasi jotain joudut luovuttamaan jotakin, eli elämäsi.
        Mutta maksu siitä on monelle hyvin karvas hinta ja kannattaako se, niin ei varmasti.
        Kannattaako olla mustalammas?
        Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan sinua ja minut. Hän on rakkaudessaan asettanut kauniit rakkaudelliset rajat ihmisen elämään, josta näkisimme taivaallisen valtakunnan rajat sielunvihollisen valtakunnan rajoista.
        Sieluvihollisen valtakunnan raja koskettaa Jumalanvaltakunnan rajaa Golgatan ristin kohdalta.
        Siinä on poljettu rikki käärmeen pää. Ristin juurelta löytyy rauha, Jeesuksen sovitusveressä meille on tarjolla anteeksianto.
        Jumalan laki osoittaa meille rajat, Jumalan valtakunnan rajan. Sen sisäpuolella on suojaavaa olla. Laki osoittaa synnin, se tekee synnin veriruskeaksi, että sen saastaisuuden keskeltä ymmärtäisimme kääntyä kohti Jumalan valtakuntaa, ja valtakunnan pääjulistus on evankeliumi Kristuksessa.
        Kaikessa vain valinta on meidän käsissä. Taivaan valtakunnan lapsena, meillä on oikeus käydä, mutta se on vapaehtoisuuden tie. Sinne Jumalan valtakuntaan saamme syntyä uskonkautta Jeesukseen.
        Jeesukselle me ei olla mustia lampaita vaan eksyneitä jota Hän etsii. Hän kutsuu tule ja mikä ihanampaa on saada astua tästä ahtaasta portista sisälle, siksi ahtaasta, että saamme jättää kaiken kantamuksemme sinne ristin juurelle.
        Jeesus on elävä Jumala, joka muuttaa tämän maailman haljenneet kaivot elävän Jumalan lähteeksi ja laulut ilolauluksi pelastuksesta.
        Silloin lestatytöstä tulee uusi lestatyttö Kristuksessa. Jumalan edessä kukaan ei voi viettää kaksois elämää. Siksi ei kannata horjua kahdella tiellä sydämestään vaan Jumalan valtakunnan ikuiseen elämään johtavalla tiellä.
        Jeesus rakastaa sinua ja odottaa vastaustasi.
        Hän voi puhdistaa sydämesi todelliseen elämään.
        Kutsuhuuto kuuluu Golgatalta, täytetty niin kaik on täytetty. Tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe