Olenko NYNFOMAANI??

Jemina.

Kun tekee koko ajan vaan mieli.
Ei väliä minkä ikänen tai kokonen, mutta kun tykyttää haarovälissä jatkuvasti ja yölläkin herään ja pakko tyydyttää itseni.

Töissäkin pari äijää on jo käynyt varastossa hässimässä mua ja sana kiertää ja en voi vastustaa kahvitauolla, ruokiksella.. moni vanhempi mies on osannut nussia paremmin kun nuoremmat ja ovat todella kiitollisia minusta, koska mulla on todella isot pystyt rinnat ja tiukka pillu.
Mutta eihän näin voi jatkua, joku tästä saa hepulin.. mutta kun mun kokoajan tekee mieli, nytkin..

39

4760

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko kokp ajan....

mieleni tekee myös ja annan jos saan mutt parisuhtees. tällä hetkel- aika kylmät ajat lähtisin heti pois mut ku lapsi 2,5w.

• ainakin...

...todella yksinkertainen. Juuri tuollaisia ilmapäitä höynäytetään ja käytetään hyväksi. Sitäpaitsi, se on "nymfomaani".

...niin, ellei tämä taas ollut jonkun karvaisen keski-ikäisen idiootti-miehen hengentuote....

• lakitupa

Niin termi on nymfomaani, ja se sinä kyllä olet. Ongelma se sinulle on, jos se rajoittaa/sotkee jotenkin elämääsi. Tai sitten tietysti voit olla hauskaa pitävä teinipoika vastauksia vinkumassa. :D

Tunnut kuitenkin kärsivän tilanteesta. Jos haluat sen loppuvan, niin sanot miehille ei. Jolleivät tottele tai omat himosi eivät pysy edelleenkään hallinnassa, niin ota yhteyttä vaikka nimettömänä auttavaan puhelimeen, psykologiin jne. Apua voit katella vaikka tuolta

http://www.apua.info/

• sinä minusta

vaikutat ja olisin todella kiinnostunut tapaamaan sinua kaiken kivan merkeissä!

• Apua

Hei,

olisin mieluusti auttnut sinua "ongelmassi".

Laita viestiä niin tavataan.:,-)

• Jemina.

No ei asia minulle ole muuten ongelma, kun se kauhee junailu, siis kun miehet kyttää koko ajan vuoroaan vesikielellä ja jos en ehdi kaikkia hoidella ne mököttää kauheesti.
        Seksi on ihanaa ja kaikki variaatiot minulle käy.

Mutta mietin sitäkin etten voi vakisuhdetta perustaa, koska ei yksi mies millään pysty tai ehdi minua tyydyttämää.
        Rahasta en ole koskaan antanut vaan himosta.

• rtrw
        Jemina. kirjoitti:

No ei asia minulle ole muuten ongelma, kun se kauhee junailu, siis kun miehet kyttää koko ajan vuoroaan vesikielellä ja jos en ehdi kaikkia hoidella ne mököttää kauheesti.
        Seksi on ihanaa ja kaikki variaatiot minulle käy.

Mutta mietin sitäkin etten voi vakisuhdetta perustaa, koska ei yksi mies millään pysty tai ehdi minua tyydyttämää.
        Rahasta en ole koskaan antanut vaan himosta.

Aloita kurssit lakk:ssa..saat munaa takuulla!!

• tollainen..
        rtrw kirjoitti:

Aloita kurssit lakk:ssa..saat munaa takuulla!!

Miksi sinä ilmaiseksi annat noille ukkomiehille?

• Kappalainen

Hanki tippuri ja anna kaikille,alkaa ukot syyttelemään toisiaan ja eropaperit laittaa akkat postiin.

• elämältäkaikensaan

Minulla on sama vika/onni vaikka olen jo eläkkeellä ja aikaa on ja ukkokin on.
      Ukko kerran viikossa ja muut sitten vaikka 4-6 eripanoa päivässä. Riennän muka erilaisissa jumpissa, kaupoissa, kokouksissa, uimassa ym......muka.
      Tämä harrastukseni/ himoni on kyllä nuoruuden lähde. Upeeta.

• namiameille

Missä asut ,täällä olisi taitava ja virili 6kymppinen mies keskisuomesta

• elämältäkaikensaan
        namiameille kirjoitti:

Missä asut ,täällä olisi taitava ja virili 6kymppinen mies keskisuomesta

Jos minulle vastasit, niin asun etelässä. Harmillista.

• Viriilimpi tapaus selväsyi. Ja samalla jaetaan mielihyvää muillekin. Kuulostaa hyvälle.

• Tuttavapiirissä on parikin naista jotka elävät jatkuvassa kiimassa, kuitenkin heillä on suuri kynnys Aloittaa uusia seksisuhteita. Itse en tarjoudu heille. Jos pyytävät niin ehkä sitten.
      Hyvä kun sinulla riittää rohkeutta.
      Toivottavasti hommat on hoitunut turvallisesti.

• Okiki

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Olen myös "aika tarpeellinen" nainen, että mistä sen ulkopuolinen tietää että esim. minä olisin kiimassa? Höpöttääkö sitä koko ajajn jotain...vai?

• Okiki kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Olen myös "aika tarpeellinen" nainen, että mistä sen ulkopuolinen tietää että esim. minä olisin kiimassa? Höpöttääkö sitä koko ajajn jotain...vai?

Nuo pari tuttavaa ovat niin hyviä ystäviä, että kertovat mulle suoraan.
        Kyllä sen innon huomaa myös puhetavasta. Joskus olen itse vähän "hidas" tajuamaan, mitä joku nainen oikeasti vihjailee.
        Pari kuukautta sitten kävin työterveystarkastuksessa ja vasta piis lähdettyäni tajusin mitä se hoitaja oikein vihjaili. Aina ei omatkaan hoksottimet ole oikein viritetty.

• elämältäkaikensaan

Turvallinen rinki on. Alku ei ollut helppo. 30v. toimivan avioliiton seksi loppui kuin seinään mieheni sairauteen. Muutaman vuoden kiemurtelin, sen yhdenkerran viikossa tyydytän mieheni käsin ja sen toisen " vapaapäiväni" käytän niin kuin tuolla aikaisemmin hieman riettaasti kerroin. Muuten hoidan yksinkertaisen elämämme tarpeita. Piristystä elämään tuo se, että vapaapäivän viettokavereista silloin tällöin joku vaihtuu.

• megamunall
        elämältäkaikensaan kirjoitti:

Turvallinen rinki on. Alku ei ollut helppo. 30v. toimivan avioliiton seksi loppui kuin seinään mieheni sairauteen. Muutaman vuoden kiemurtelin, sen yhdenkerran viikossa tyydytän mieheni käsin ja sen toisen " vapaapäiväni" käytän niin kuin tuolla aikaisemmin hieman riettaasti kerroin. Muuten hoidan yksinkertaisen elämämme tarpeita. Piristystä elämään tuo se, että vapaapäivän viettokavereista silloin tällöin joku vaihtuu.

Olisko aika vaihtaa nyt vaikka minuun ...missä päin olet?

• elämältäkaikensaan

Etelä- Suomessa. Paikkaahan minulla ei sattuneesta syystä ole.

• elämältäkaikensaan kirjoitti:

Mistä olet miehesi löytänyt?
        Vaihtamisen tarpeen ymmärrän hyvin. Itse pidän yhtä "rakastajatarta" kerrallaan 1-2 vuotta. Olen pyrkinyt tutustumaan naisiin paremmin kuin yhdellä kerralla pystyy, vaikkakin mahtavaa on kun vieras nainen ilmoittaa: "kyllä mä sulle annan". Rohkeus kannattaa aina;)

• megamunaa
        elämältäkaikensaan kirjoitti:

Etelä- Suomessa. Paikkaahan minulla ei sattuneesta syystä ole.

Sitten pitää mennä hotelliin päiväpanoille :))

• elämältäkaikensaan
        Mrderek kirjoitti:

Vaihtamisen tarpeen ymmärrän hyvin. Itse pidän yhtä "rakastajatarta" kerrallaan 1-2 vuotta. Olen pyrkinyt tutustumaan naisiin paremmin kuin yhdellä kerralla pystyy, vaikkakin mahtavaa on kun vieras nainen ilmoittaa: "kyllä mä sulle annan". Rohkeus kannattaa aina;)

Jotenkin luontevasti tämä on mennyt. Aluksi olin hirveän ujo ja hädissäni " kärähtämisestä" . Sellaista ei ole tapahtunut, enkä usko kenenkään kanssani hengailleen haluavan minulle ikävyyksiä jälkikäteenkään.
        Netin keskustelusivuilta on löytynyt joku, Iskurista, laivareissulta jne. ehkä täältäkin eräs.
        Meno ei ole niin kamalan vauhdikasta. Yhteiset kahvit on eka tapaaminen, pyrin olemaan suora, mukava ja huumorintajuinen. Pelisäännöt sovitaan, jonkunverran ystävystytään, mutta rakastua ei saa. Yleensä molemmat ovat tarpeessa, se tekee asioista yksinkertaisempia.
        Ja sitten elämäntilanteet muuttuvat, jonkun työpaikka on vaihtunut, muutto toiselle paikakunnalle, joku löytää rakkaan ,aloittaa ison remontin jne. Ja onhan toki pitkiä kesätaukoja mökeillä ja muutakin reissua.
        Tämä ei varmaan kovin monelle sovi, jokainen kattelee sen omsn reittinsä.
        Kun sanoit, että pidät yhtä rakastajatarta....mun on sanottava, että mä en pidä ketään, yya-sopimuksen hengessä palvellaan toisiamme. Ja varmaan elelen näin jonkin aikaa. Olosuhteissani ei muuten suuria muutoksia ole odotettavissa:)

• elämältäkaikensaan
        megamunaa kirjoitti:

Sitten pitää mennä hotelliin päiväpanoille :))

Niinpä:)

Jotenkin luontevasti tämä on mennyt. Aluksi olin hirveän ujo ja hädissäni " kärähtämisestä" . Sellaista ei ole tapahtunut, enkä usko kenenkään kanssani hengailleen haluavan minulle ikävyyksiä jälkikäteenkään.
        Netin keskustelusivuilta on löytynyt joku, Iskurista, laivareissulta jne. ehkä täältäkin eräs.
        Meno ei ole niin kamalan vauhdikasta. Yhteiset kahvit on eka tapaaminen, pyrin olemaan suora, mukava ja huumorintajuinen. Pelisäännöt sovitaan, jonkunverran ystävystytään, mutta rakastua ei saa. Yleensä molemmat ovat tarpeessa, se tekee asioista yksinkertaisempia.
        Ja sitten elämäntilanteet muuttuvat, jonkun työpaikka on vaihtunut, muutto toiselle paikakunnalle, joku löytää rakkaan ,aloittaa ison remontin jne. Ja onhan toki pitkiä kesätaukoja mökeillä ja muutakin reissua.
        Tämä ei varmaan kovin monelle sovi, jokainen kattelee sen omsn reittinsä.
        Kun sanoit, että pidät yhtä rakastajatarta....mun on sanottava, että mä en pidä ketään, yya-sopimuksen hengessä palvellaan toisiamme. Ja varmaan elelen näin jonkin aikaa. Olosuhteissani ei muuten suuria muutoksia ole odotettavissa:)

Samalla tavalla mikäkin aloittelin!
        Olet varmaan lukenut mun aiemmat kirjoitukset...
        Olen nyt pysynyt yhdessä vieraassa naisessa jo kohta kaksi vuotta. Muut on jäänyt vähemmälle. Olen kuitenkin avoin uusille tuttavuuksille, mutta en itse kovin aktiivisesti etsi. Kiimaista naista kyllä autan, jos kertoo tarpeestaan.
        Ensi viikolla liikun lapissa, mikä herättää kyllä himoja. Myös kevät tuo innokkaita ajatuksia mieleeni😉

• elämältäkaikensaan
        Mrderek kirjoitti:

Samalla tavalla mikäkin aloittelin!
        Olet varmaan lukenut mun aiemmat kirjoitukset...
        Olen nyt pysynyt yhdessä vieraassa naisessa jo kohta kaksi vuotta. Muut on jäänyt vähemmälle. Olen kuitenkin avoin uusille tuttavuuksille, mutta en itse kovin aktiivisesti etsi. Kiimaista naista kyllä autan, jos kertoo tarpeestaan.
        Ensi viikolla liikun lapissa, mikä herättää kyllä himoja. Myös kevät tuo innokkaita ajatuksia mieleeni😉

Juu Lappi on vaarallinen tai antelias:) Ihan miten sen ottaa.

• älytön
        Mrderek kirjoitti:

Nuo pari tuttavaa ovat niin hyviä ystäviä, että kertovat mulle suoraan.
        Kyllä sen innon huomaa myös puhetavasta. Joskus olen itse vähän "hidas" tajuamaan, mitä joku nainen oikeasti vihjailee.
        Pari kuukautta sitten kävin työterveystarkastuksessa ja vasta piis lähdettyäni tajusin mitä se hoitaja oikein vihjaili. Aina ei omatkaan hoksottimet ole oikein viritetty.

Kuvittelit vaan, liittyy hitaaseen hoksaamiseen.

• Roikale
        Mrderek kirjoitti:

Hei Elämältäkaikensain
        Kuulostat tosi kiinnostavalta ja mutkattomalta, olis kiva tapailla sua 😉

• elämältäkaikensaan
        Mrderek kirjoitti:

Moi, mä olen aika rohkea. Sanonko tuon?

Moi, mä olen aika rohkea. Sanonko tuon?

Sano ihmeessä! Tiedä vaikka minä olisin kohteenasi...

• elämältäkaikensaan

No ei kai sentään, tuolla vaan aikaisemmin sanoit, että sinä autat.....

• Autan.
        Talvi on aina hiljaista aikaa. Nyt on onneksi kevät jo pitkällä. Himot kasvavat itsellä ja varmasti myös monella naisella. Kun saan kesäauton ja moottoripyörän liikenteeseen, niin mahdollisuudet, jonkun ihanuuden tapaamiseen, lisääntyvät huomattavasti.
        Kaipaatko sinäkin apua;)

• Anonyymi

Lomantuuraajaa tarvitsisin välillä:) Mutta ongelma on se paikka, kun ei se prätkä oikein taivu tähän hommaan:) Näköjään nyt tulen anonyyminä, mutta elämältä kaikensaan olen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Lomantuuraajaa tarvitsisin välillä:) Mutta ongelma on se paikka, kun ei se prätkä oikein taivu tähän hommaan:) Näköjään nyt tulen anonyyminä, mutta elämältä kaikensaan olen:)

Aika moniosaaja olen, lomatuuraushomma on myös mahdollinen. Prätkäkausi alkoi tänään....

• Byyäähää

Joopa joo elämä on syntymista ja kuolemista eikä löylykauhakaan nyt auta

• Laksitsi

Ei pojat ole nymfoja!

• Retard666

Idiootti!!

• Retiisikukkakaali

Kyllä sinä taidat nymfonaami olla, mutta ei siinä mitään pahaa ole.

Vinkkinä kuitenkin miehille; etsikää oikeasti aikuisia naisia eli niitä jotka ovat kanssanne samaa ikäluokkaa. Niitä naisia, joilla on leveä lantio ja kasvoissa alkaa jo hieman ryppyjä näkyä. Aikuiset naiset ovat usein myös parempia sängyssä kuin ne joilla ei vielä kauheasti kokemusta ole.

Viime aikoina julkisuuteen on jälleen ponnahtanut uutisia lasten hyväksikäytöstä. Eräässä tapauksessa syytetty kertoi uhrin sanoneen itseään 19-vuotiaaksi ja uhri oli syytetyn mielestä näyttänyt kokeneelta 24-vuotiaalta. Todellisuudessa uhri oli 13-vuotias.

Ennen kuin harrastatte seksiä nuoren näköisen naisen kanssa, pyytäkää häntä näyttämään syntymävuotensa ajokortista, passista tai Kela-kortista. Usein lapset/teinit saattavat sanoa olevansa vanhempia kuin todellisuudessa esimerkiksi sen takia ettei heitä vietäisi vanhempien luo tai että heille tarjottaisiin päihteitä.

Myöskään netissä ei kannata jokaiselle naispuoliselle puhua niitä törkeitä seksiehdotuksia ja lähetellä peniskuvia, sillä kyseessä voi olla lapsi. Tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mikään pikkujuttu.

• Anonyymi

Jos asut Jemina Helsingissä niin voin varata koko tän Maanantain sun tyydyttämisen! 😉 laita viestiä [email protected]

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      143
      3552
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      216
      2433
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      70
      2421
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      93
      2268
    5. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      4
      1748
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      160
      1704
    7. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      121
      1524
    8. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      16
      1260
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      123
      1097
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1086
    Aihe