itkemisestä

istvan

..kysyisinkin lukijoilta, mitä mieltä olette "karvaisen" miehen itkemisestä. Onko epänormaalia että symppis filmiin syventynyt ja omakseen ottanut miehenköriläs päästääkin valloilleen itkukohtauksen.
Meinaan että on siinä vaimorukalla ihmettelemistä kun tuokin jollainlailla reagoi symppis filmiin!

Minua hävettää paljastaa tunteitani kun muita on samaan aikaan paikalla.
Onko muilla miehenköriläillä vastaavia kokemuksia?

13

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep.

      ootko sä sitten humalassa kun filmiä katselet???

      on naurettavan vanhanaikaista kuvitella, ettei miehillä ole kyyneliä.......

    • laura

      Tottakai miehetkin saavat itkeä...
      Tiedän monia miehiä, jotka eivät itke juuri ollenkaan.
      Itse olen ylpeä omasta kullastani, kun hän uskaltaa näyttää tunteensa..kylläkin vain minun seurassani, mutta kuitenkin.
      Itsestäni itkeminen on kauheaa... Itse itken lähes päivittäin. Tätä on jatkunut aivan lapsesta saakka. yleensä itken kultani kainalossa tai silloin kun ei kukaan ole näkemässä. Itken ehkä aivan pienistäkin asioista...en tykkä siitä, mutta en voi pidättää kyyneliäni, jos on paha mieli.

      Olen ylpeä kullastani, kun hänkin pystyy näyttämään tunteensa.
      Ja jos sinä pystyt itkemään...se on hienoa:)

      • Äijä

        ihminen joka elää tunneherkkää elämää.
        Eikö se ole sellainen tavoite kun lapsia kasvatetaan että heistä tulisi helliä ja tunteikkaita ihmisiä.
        Taitaa olla että ne äidit kasvattavat näitä tunteettomia miehiä. Miettikääpäs miten se oikein on. Minä isänä annan ainakin tunteille sijaa myös kasvatuksessa kyllä kyyneleet ja itku saa tulla kun siihen on aihetta. Minä ainakin näin isäni itkevän eikä se mitään traumoja ole minulle jättänyt.
        Mutta on sitten muta asioita joista on jäänyt elinikäiset paineet, hänen alkoholismi on ollut se raskain taakka minulle. Suuri helpotus tuli vasta hänen kuoleman jälkeen.
        Eli on tullut itkettyä ja kyyneleitä vuodatettua jopa satapäisen kuulijakunnan edessä. Olen vahva aikuinen sen tiedän kokemuksestani.


      • istvan
        Äijä kirjoitti:

        ihminen joka elää tunneherkkää elämää.
        Eikö se ole sellainen tavoite kun lapsia kasvatetaan että heistä tulisi helliä ja tunteikkaita ihmisiä.
        Taitaa olla että ne äidit kasvattavat näitä tunteettomia miehiä. Miettikääpäs miten se oikein on. Minä isänä annan ainakin tunteille sijaa myös kasvatuksessa kyllä kyyneleet ja itku saa tulla kun siihen on aihetta. Minä ainakin näin isäni itkevän eikä se mitään traumoja ole minulle jättänyt.
        Mutta on sitten muta asioita joista on jäänyt elinikäiset paineet, hänen alkoholismi on ollut se raskain taakka minulle. Suuri helpotus tuli vasta hänen kuoleman jälkeen.
        Eli on tullut itkettyä ja kyyneleitä vuodatettua jopa satapäisen kuulijakunnan edessä. Olen vahva aikuinen sen tiedän kokemuksestani.

        jos muillakin on vastaavia tuntoja ja kokemuksia. Kyllä spontaani itku aiheuttaa hämminkiä niin kotona kuin vierailullamme jonkin tutun luona. En käytä vierailuilla alkoholia ollenkaan kun liikumme omalla autolla. Siitä vasta suurempi itku tulisi, mikäli joutuisin kiinni rattijuoppoudesta epäiltynä.
        Kenties tuolla ½ slaavilaisella perimälläni on jotain osuutta asiaan. Heidän itkunsa on todellista tunteenpurkausta, häpeää että turvallisuuden puutteen tuntoa vailla olevan ihmisen itsehillinnän täydellistä pettämistä. Kenties tuo slaavilainen melankolia on osasyynä myöskin. Kuunnelkaapa "laulu Volgan lauttureista" itkemättä, sen alkukielellä esitettynä, olethan kova mies!


    • Minä itkin eilen..

      • hauka3

        Minä itkin eiIen..


      • Raavas_tosimies
        hauka3 kirjoitti:

        Minä itkin eiIen..

        Olettekin homo-tissu. Minä itkin viimeksi 15 vuotta sitten koska olen MIES enkä mikään sokerisäärihintti.


      • Raavas_tosimies kirjoitti:

        Olettekin homo-tissu. Minä itkin viimeksi 15 vuotta sitten koska olen MIES enkä mikään sokerisäärihintti.

        Homo ei itke


      • itkevä.homo

        yuggis

        Miksi itkit eilen?


      • itkevä.homo

        Miksi itkit eiIen?


      • itkevä.homo kirjoitti:

        yuggis

        Miksi itkit eilen?

        Lahjat ovat liian kalliita


      • itkevä.idiootti
        yuggis_ kirjoitti:

        Lahjat ovat liian kalliita

        Homo itkee lahjojen kallista hintaa. Eipä homotissun poraamiseen paljoa vaadita.


    • Kylmät_kädet___

      Interstellar, kun pääosa näkee lapsiensa videot, jotka vanhenivat ohi isänsä, koska isä oli mustan aukon vaikutuspiirissä, jossa aika kului paljon paljon hitaammin.

      Ei kukaan voi olla itkemättä liikutuksesta, mahtava leffa:
      http://www.imdb.com/title/tt0816692/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe