Olen mielenkiinnolla seurannut paikallisen " Lätkäporukan" otteluita. Olen tullut sellaiseen tulokseen, olisikohan aika vaihtaa lajia. Tarjolla olisi lätkää muistuttava peli, elikkä Field Hockey. Pojille vain minimekot päälle, ja alle "pikkumustat" kalsareiden persauksiin voisi painattaa kunnon pässilogon. Pässinpäähän voisi istuttaa vaikka aniliininpunaisen saparoperuukin. Tämä siksi, kun lätkä hommista ei näytä tulevan yhtikäs mittään.
Lajin vaihto :b
IsäGamillo
3
510
Vastaukset
- Kyllästynyt
Kohta joku idiootti rules tulee sanomaan jotakin tyhmää jäkiksestä ja Sapkosta. Sen jälkee joku toinen idiootti tulee haukkumaan rulesin ja niin edespäin taas kohta vastauksia on jo 30...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGHHHHHH!!! EN JAKSA !!!! (hyppää ikkunan läpi kadulle)
- Sitä
Pitääkin. Tästä näkee kuinka jotkut ottavat pulttia, kun arvostellaan asioita joista joku pitää.
Taisi jäädä vaariGamillolta kakkulat kotiin.
SaPKo pelaa kotona hyvää peliä joten jauhat paskaa. Otahan torttusi ja niele se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa205954Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5532148- 1451765
- 821174
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa97932- 72920
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.69816Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10783- 30764
Kuntoportaat sai rahaa
Kuntoportaat sai mojovan tuen. Minua vain ihmetyttää, tuleeko ne pidettyä käyttökunnossa. Televisiossa oli yksi aamu p37696