Olen mielenkiinnolla seurannut paikallisen " Lätkäporukan" otteluita. Olen tullut sellaiseen tulokseen, olisikohan aika vaihtaa lajia. Tarjolla olisi lätkää muistuttava peli, elikkä Field Hockey. Pojille vain minimekot päälle, ja alle "pikkumustat" kalsareiden persauksiin voisi painattaa kunnon pässilogon. Pässinpäähän voisi istuttaa vaikka aniliininpunaisen saparoperuukin. Tämä siksi, kun lätkä hommista ei näytä tulevan yhtikäs mittään.
Lajin vaihto :b
IsäGamillo
3
566
Vastaukset
- Kyllästynyt
Kohta joku idiootti rules tulee sanomaan jotakin tyhmää jäkiksestä ja Sapkosta. Sen jälkee joku toinen idiootti tulee haukkumaan rulesin ja niin edespäin taas kohta vastauksia on jo 30...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGHHHHHH!!! EN JAKSA !!!! (hyppää ikkunan läpi kadulle)
- Sitä
Pitääkin. Tästä näkee kuinka jotkut ottavat pulttia, kun arvostellaan asioita joista joku pitää.
Taisi jäädä vaariGamillolta kakkulat kotiin.
SaPKo pelaa kotona hyvää peliä joten jauhat paskaa. Otahan torttusi ja niele se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594