Miten nämä kaksi tulevat toimeen? Onko kellään kokemuksia?
Eli olen kauris-N puu-jänis ja mieheni on Rapu-M tuli-lohikäärme.
Olisin erittäin kiitollinen avustanne!!!! :)
Mukavaa syksyä kaikille!
puu-jänis ja tuli-lohikäärme??
2
327
Vastaukset
- Santtu
No niin eli Lohikäärme ja Jänis... Ja ne elementit on Puu ja Tuli... No Lohikäärme on Jänikselle lähes hyvä partneri. Ei aina sopivin, mutta jos molemmat tekee suhteen eteen töitä ja rakastaa tosissaan niin teillä voi lykästää. Teidän suhdetta auttaa huomattavasti se, että olette Rapu ja Kauris. Ne sopivat toisilleen loistavasti. Olette silleen, kuin luodut toisillenne, mutta se elementti puoli menee vikaan. Puu ja Tuli. Ne ei sovi toisilleen ollenkaan. Tuli valelee ja polttaa Puun poroksi, osaa olla ilkeä ja loukata. Puu-Jänis sitten polttaa näppinsä ja kun olet Kauris niin saatat ottaa itseesi kovasti. Minä itse kauriina otan monesti aika vakavasti asiat, kun minua loukataan.
Jos vain kanttikestää ja molemmat rakastaa niin rakkaasi ei halua sinua tahallaan loukata. Hän rakastaa ja rvostaa sinua hamaan loppuun asti.
Hyviä jatkoja... Ja voimia :)- ...... :) .......
Kiitos paljon sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139