Olet ikuisesti muistoissamme. Rakkaamme kreikan kilpikonna Rafael lähti ikuiseen lepoon traagisen onnettomuuden seurauksena 4.10.2006. Koko sydän itkee ja kaipaa pikku taapertajaa!
In memoriam
6
1210
Vastaukset
- Konna-Vekkuli
osanottoni! kurjaa...
Tuota,saako kysyä että minkä onnettomuuden seurauksena? ei tarvitse vastata jos et halua. - konna2
RIP.
- annnuli
OTAN SUURESTI OSAA. Itselläni on myös Kreikanmaakilpikonna, enkä osaisi kuvitella elämää ilman sitä. Sen verran kilpikonniin kiintyy.
- Anonyymi
Eveliina Paavola, Markku Mehtälä on memory, Pertti Kuosmanen Vino, Nivala.
- Anonyymi
Kun on saattohoito lääkärit keskustelut millo. Vaipoille alistaminen, taitaa olla liikennevahinko ym vammanohta kädet poliisin haku soitto aika.
- Anonyymi
Jedun koulutus-, kamera oli ulkomainen ostos, ei voi katsoa edes, sen käyttöä.
Pitää kaikki olla suomalaista.
Puhelin, kamerat ovat ulkomaisia, ei taida olla yhtään suomalaista osaa, ei voi edes opettaa käyttämään.
Veikon Kone, puhelin Myynti, Vietnam, Kiina. Jne. - Anonyymi
Rafaelin kuuntelu johtaa aivan varmasti tähän.
Nais lääkärit maalaus lääkärit.
Aloitus on Uuno elokuva joka heillä näyttää olevan koulutus ajan elokuva.
Ei muuta tule kuin putka kuolema .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882948Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752269- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78913
- 31856
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa13844Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75806Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767