tummeli?!

sanelma76

onko teillä tietoo tummelista? lypsyvoide...olen käyttänyt viikon psoriin ja eipä oo iho ollu 10 vuoteen näin hyvä. kokeilkaa ja kertokaa kokemuksianne, mun veli käyttää myös, suositteli mulle ja oon tyytyväinen. eikä hurjan kallista,7.20€ rautiasta ja saa myös tosi isossa ämpärissä :)

8

16235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impaties

      on erittäin toimiva voide kuivalle iholle, mutta antiseptisen ominaisuutensa vuoksi sitä ei pitäisi käyttää kovin usein. Jos voidetta käytetään jatkuvasti, se tappaa iholta luontaisen bakteerikannan ja altistaa sieni-infektiolle.

      • tyttönen^

        Tummeli on ihan älyttömän hyvää! iho sädehtii sen jäljiltä ja kesällä jos haluaa hyvän rusketuksen suosittelen tummelia aurinkorasvan siaan nimittäin tulee todella hyvä ja kaunis rusketus!


    • Nainen -78

      Kokeilin kesällä helosania jonka olin ostanut halkeileviin sormenpäihin, ja se teki ihottumasta melko hyvän. Viikon käytöllä lähti myös kovettumat kantapäistä =) Ja purkissa lukee että sopii hyvin jokapäiväiseen käyttöön! Helosan on myös lypsyvoide!

    • kotimies

      hyvää iltaa . olen käyttänyt tummelia nahkaani kun ollaan mökillä ja muut rasvat on unohtunut kotiin.kyllä tummeli pitää pitanahkan ainakin minulla hyvänä.se tuntuu olevan hyvä hyttyskarkotin ,olen huomannut, eivät ole hyttyset niin aktiivisia kun on vedetty tummeli pintaan.se on aika rasvasta.

    • peetee_764

      Hei vain kaikille
      tiesittekö että tummelia parempaa aurinkovoidetta ei
      olekkaan, ja rusketus on taattua sekä tasaista,
      siinä jää kakkosiksi kaikki aurinkovoiteet.....

      kannattaa kokeilla!!!

      • tummelityttö 65

        olen maatalosta lähtöisin ja jo silloin 70 luvulla tummeli oli joka paikan hoitovoide.Olin unohtanut koko rasvan kunnes taas ostin halkeileviin kantapäihin ja toiminut on.


    • Kerro psoriasiksesta

      Kärsitkö psoriasiksesta? Kerro tarinasi.

      Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?

      Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.

      Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
      Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy,
      [email protected] tai puh. 050 34 97 405.

    • huoviston peksi

      kyyl, myö kaverin kanssa käytelty vuosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe