onkos mitään hyviä drinkkejä, mihin tulee karpaletia? entä millä tota kannattais lantrata??
karpalet-drinkkejä??
3
7159
Vastaukset
- paskis69
Lantraa vaan vedellä tai kivennäisvedellä, on niin sokeripitoista tavaraa että limpparilla lantrattu on juomakelvotonta.
- karpalet-fani
Itse join Karpaletia varmaan vuoden ajan kyllästymättä lantraamalla sitä Bonaqua Villivadelmaan. Aivan älyttömän hyvää! Karpaletia ei kannata laittaa liikaa, jottei tule liian makeaa. Putoaa todella hyvin! Kaikki kaveritkin ovat tykänneet. Opiskelijalle sitä paitsi todella halpa setti, pullo Karpaletia ja bonaquaa! Suosittelen!
- annakaisa
vois kokeilla tuota villiä vadelmaa! mä itse tykkään lantrata karpalettii karpalo-omena vissyyn. tosi hyvää. pari kertaa oon juonut spritellä lantrannu ja hemmetti se on makeaa ja oksettavaa:D aluks on kyllä hyvää, mutta sitten hyisss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872