onkos mitään hyviä drinkkejä, mihin tulee karpaletia? entä millä tota kannattais lantrata??
karpalet-drinkkejä??
3
7011
Vastaukset
- paskis69
Lantraa vaan vedellä tai kivennäisvedellä, on niin sokeripitoista tavaraa että limpparilla lantrattu on juomakelvotonta.
- karpalet-fani
Itse join Karpaletia varmaan vuoden ajan kyllästymättä lantraamalla sitä Bonaqua Villivadelmaan. Aivan älyttömän hyvää! Karpaletia ei kannata laittaa liikaa, jottei tule liian makeaa. Putoaa todella hyvin! Kaikki kaveritkin ovat tykänneet. Opiskelijalle sitä paitsi todella halpa setti, pullo Karpaletia ja bonaquaa! Suosittelen!
- annakaisa
vois kokeilla tuota villiä vadelmaa! mä itse tykkään lantrata karpalettii karpalo-omena vissyyn. tosi hyvää. pari kertaa oon juonut spritellä lantrannu ja hemmetti se on makeaa ja oksettavaa:D aluks on kyllä hyvää, mutta sitten hyisss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki652684Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742144Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22025Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21405Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51294- 64976
- 67976
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965- 96943