Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Härän Kymmenen Käskyä

eetu-sonni

1. Sinä olet Härkä, sinulla saa olla muita suhteita.

2. Tavoittele omaa etuasi.

3. Laiskottele.

4. Luo itsestäsi hyvä kuva rauhallisuudella ja päättäväisyydellä.

5. Kiistä kaikki.

6. Nostaa heikkoa itsetuntoasi alentamalla muiden itsetuntoa.

7. Hidastele, jahkaile, pohdi ja mieti, kunnes toiselta menee hermot.

8. Muista vahvuutesi: flirttailu, juonittelu, kieroilu.

9. Kaikki asiat pitää tehdä itse, ethän pysty luottamaan muihin kuin itseesi.

10. Jättämiseen riittää pelkkä tekstiviesti.

35

7983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah,hah

      Olin tikahtua nauruun. käskyt oli suoraan mun mies ystävän ajattelusta.Mutta kun sen tietää ja on hyvä itseluottamus pärjää häränkin kanssa.

    • Toivon Kipinä

      Huumorimielessä kirjoitettu juttu varmaankin, mutta kyllä siitä totuudensiementä löytyy. Ainakin kohdat 1 ja 10 voisin omista kokemuksistani (viisastuneena?) allekirjoittaa.

      Ykköseen voisin lisätä, että myös härän kumppanilla ei saa olla muita suhteita, ei oman eikä vastakkaisen sukupuolen kanssa.Hän on härän yksityisomaisuutta.

      Naispuolisilla härillä on valitettavasti sitkeä taipumus oman edun tavoitteluun, vaikka toisaalta he ovat yllättävissä kriiseissä mitä empaattisempia ystäviä ja kuuntelijoita. Miespuolisista häristä en ole vielä löytänyt tätä piirrettä, mutta minulla on yleensäkin taipumus katsoa miesten töppäilyjä enemmän sormien läpi kuin naisten.

      • Värisevä haavanlehti

        Härän kanssa eläneenä(siis mies)meni nappiin.en tiedä koskeeko nais-puolisia härkiä,tuntemani ovat fiksuja..


    • ei ikävyyden tavoittelija

      Ettäkö härän pitäisi noudattaa näitä, jotta olisi härkä?

      Ei onnistu!

      Härkä pyrkii kaikessa täydelliseen nautiskeluun ja mielihyvään. Useimmat noista käskyistä johtaa ikävyyteen. Härkä ei noita lähde noudattaamaan eikä toteuttamaan.

      Pitää muistaa, että vain luontainen laiskuus estää härkää saavuttamasta täydellisyyttä!

      Pyrkiäkseen parempaan härän pitää nähdä se vaivan arvoiseksi. Monesti härkä tyytyy vallitsevaan, koska härkä osaa nauttia ja arvostaa elämän pikkuasioitakin ja nähdä hyvää asioissa, mitä muut ei huomaa. Härkä osaa nauttia tilanteessa, missä muut näkevät vain kurjuutta.

    • tämä huvittaa

      Vai, että oikein yrität saada riitaa aikaiseksi härän kanssa! Olet tuomittu epäonnistumaan.

      Härkä ei näin pienestä hätkähdä.

      Mutta, jos saat härän pois raiteiltaan, jossain isommassa merkityksellisessä asiassa, muista silloin ei ole enää paluuta entiseen. Tienne eroavat. Lopullisesti.

      • kysymys...

        ... Minkälaisesta asista on kysymys, kun puhutaan Härälle "isommasta, merkityksellisestä" ? Olen tainnut nimittäin saada herra Härän raiteiltaan sillä, että hän on vastoin parempaa tarkoitustaan rakastunut meikäläiseen... Tunne toimii toiseenkin suuntaan, mutta kuvio ei ole simppeli. Ajaako herra Härän takaisin pusikkoon?


      • on tosi kyseessä
        kysymys... kirjoitti:

        ... Minkälaisesta asista on kysymys, kun puhutaan Härälle "isommasta, merkityksellisestä" ? Olen tainnut nimittäin saada herra Härän raiteiltaan sillä, että hän on vastoin parempaa tarkoitustaan rakastunut meikäläiseen... Tunne toimii toiseenkin suuntaan, mutta kuvio ei ole simppeli. Ajaako herra Härän takaisin pusikkoon?

        Jos nyt niin on päässyt käymään, että härkä on näyttänyt ja tavallaan tunnustanut - vaikkei välttämättä ääneen sanonut - rakastavansa sinua, on se lopun alkua! Ja jos sinäkin tunnet samoin. Voi olla, että kohtalonne on sinetöity. Olette pari. Loppuun saakka, ikuisuudesta ei voi sanoa.

        Jos petät härän luottamuksen, loppu voi tulla ennen ikuisuutta.


      • näin on
        on tosi kyseessä kirjoitti:

        Jos nyt niin on päässyt käymään, että härkä on näyttänyt ja tavallaan tunnustanut - vaikkei välttämättä ääneen sanonut - rakastavansa sinua, on se lopun alkua! Ja jos sinäkin tunnet samoin. Voi olla, että kohtalonne on sinetöity. Olette pari. Loppuun saakka, ikuisuudesta ei voi sanoa.

        Jos petät härän luottamuksen, loppu voi tulla ennen ikuisuutta.

        mitä härkä luottamukseta tietää kun ei sitä itsekkään kunnioita.


      • Tuota kai....
        on tosi kyseessä kirjoitti:

        Jos nyt niin on päässyt käymään, että härkä on näyttänyt ja tavallaan tunnustanut - vaikkei välttämättä ääneen sanonut - rakastavansa sinua, on se lopun alkua! Ja jos sinäkin tunnet samoin. Voi olla, että kohtalonne on sinetöity. Olette pari. Loppuun saakka, ikuisuudesta ei voi sanoa.

        Jos petät härän luottamuksen, loppu voi tulla ennen ikuisuutta.

        vähän epäilinkin... Eli kun herra Härkä totesi, että jos olosuhteet olisivat vähän simppelimmät, me oltaisiin jo pari - hän tod.näk. ilmaisi tunteensa siinä..? Olen umpi-rakastunut tähän särmäkkääseen pakkaukseen, helppo tapaus hän ei ole, mutta haasteita pitää olla! Tuon luottamus-puolen oleellisuuden olen jo huomannut, eikä hän ole päässyt siitä huomauttamaankaan.


      • viimeiseen asti ja senkin j...
        näin on kirjoitti:

        mitä härkä luottamukseta tietää kun ei sitä itsekkään kunnioita.

        No, nyt en kyllä ymmärrä, mitä yrität sanoa taikka tulkita aiemmista viesteistä?

        Härkään voi luottaa aina.

        Härkä on rehellisyyden perikuva.


      • voi,voi
        viimeiseen asti ja senkin j... kirjoitti:

        No, nyt en kyllä ymmärrä, mitä yrität sanoa taikka tulkita aiemmista viesteistä?

        Härkään voi luottaa aina.

        Härkä on rehellisyyden perikuva.

        Härkä ei kuule tiedä rehellisyydestä mitään.
        Se joka pitää sitä rehellisenä on sinisilmänen tai muuten tyhmä.


      • skorpparin
        voi,voi kirjoitti:

        Härkä ei kuule tiedä rehellisyydestä mitään.
        Se joka pitää sitä rehellisenä on sinisilmänen tai muuten tyhmä.

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Härkä on yksi pahimmista valehtelijoista ja pettäjistä. Sorry vaan!


      • _leijonatar_87
        skorpparin kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Härkä on yksi pahimmista valehtelijoista ja pettäjistä. Sorry vaan!

        mulla on ollu kaks härkää ja molemmat rehellisiä, ja toinen niistä on edelleen mun mies =D mutta tunnen kyllä yhden härkä tapauksen joka on suoraans anottuna mulkvisti joka kyllä puhui täyttä paskaa, älkää tuomitko jakaista härkää =)


    • onnellinen!!!

      Tässä nyt taas näemme joka merkis ne kurjat jotka ovat jääneet ilman kodin lämpöa ja kotiopetus perseestä. Kaikissa merkeissä on niitä vääristyneitä. Jos lapsena jo annetaan alusta asti harmoninen kasvatus niin esim. härkämerkki on täydellinen ihanne tänne karuun suomeen.Tuomaan naiselle sen turvallisuuden lämmön ja rakkauden,, ;-))))......

      • naisille

        sillä härkämieshän ei yhteen tyydy.


      • oikea!
        naisille kirjoitti:

        sillä härkämieshän ei yhteen tyydy.

        Härkämies tyytyy yhteen, kunhan vaan löytää ensin sen oikean.


      • ulapalla

        Olen sanan varsinaisessa merkityksesä ulapalla
        ja jalatkin on alta menneet.Olen rakastunut
        härkä mieheen, ehkä olen sinisilmäinen mutta
        olen näiden 3 kuukauden aikana saanut enemmän
        kuin olen koskaan saanut ja jatkuvuus tuntuu
        vahvalta.Onko tämä unelmaa josta herään jossain
        vaiheessa vai olenko sinisilmäinen. Jokatapauksessa olen aivan mielettömän onnellinen ja rakastunut.Jonkin verran vanhempi sonniani oleva neiti-neitsyt.


    • Kaoka

      1 & 10 ne vasta natsasivatkin..
      Lisäyksenä että kumppanilla ei saa olla tietenkään edes ystäviä, saati vastakkaista sukupuolta olevia.

      • mustasukkainen

        Härkää ei mustasukkaisuus vaivaa.


      • ei enaa harkia

        Aijai, repesin ihan nauruun. Onko siis muitakin suhteita joissa harkamies ei hyvaksynyt yhtakaan naisen ystavaa?! :DD Nyt voi jo nauraa, kun avoliitto on kaatunut (harkamies tietysti oli se jattaja, koska kyllastyi -kappas- ja lahti uuden suhteen metsastykseen). Nyt tosin vinkuu takaisin.

        Nautinnolla luen naita keskusteluja. Joka sana pitaa paikkaansa.


      • mustasukkainen härkä
        mustasukkainen kirjoitti:

        Härkää ei mustasukkaisuus vaivaa.

        ai ei mustasukkaisuus vaivaa?? kyllä ainakin itse myönnän sen olevan pahin puoleni. tosin vain yhdessä suhteessa ollut näin..


    • _leijonatar_87

      mulla on härkä mies ja tollanen se on,ihan nappiin osu =D

      • härkänainen

        jalo sellainen, tunnustan kohdat 3 ja 7. Muissa menee kyllä metsään ihan täydellä laukalla vai mitä ravia me nyt sitten mennäänkin.

        Pitäsköhän ottaa joku merkintä tonne takapuoleen? Mietin vaan kun noi ameriikoissa polttaavat sellaaasen skrusifiksin niihen eläimien persiisiin.
        Tätä täytyy nyt miettiä pitkään ja hartaasti, että mikä kuva se sitten olis ja miten suuri?


    • kokemusta on yhdestä

      kokemusta on vain yhdestä härkämiehestä mut se olikin herrasmies, kertoi juttumme loppumisesta kasvokkain ja suostui selittämäänkin asian, ei siis ollut mitenkään hätiköity ja karkuun juoksemassa. muta muuten helkkarin epäselvä tapaus :(

    • Tytti

      Ja sen voin vakuuttaa härkätyttönä...
      Vuosia on mennyt tuon kaiken myöntämiseen(nro 10.
      kangertelee edelleen..)Mut sitten kun alan
      miettiä niitä pahimpia puoliani-huhhuh!
      Lisäisin vielä,että härällä tuo pahin juonittelu
      kieroilu sekä muut ilkeilyt on yleensä kausiluonteisia ja muun aikaa härkä on yksi
      upeimpia ihmisiä mitä olla voi!!!
      Jos se nyt ketään härän"uhreista"yhtään lohduttaa...

      • härkän uhri

        Oisko sittenkin härkä ihmisissä jotain rehellistä? Härkä on varmaan hakutuin merkki horoskoopeista.


      • _leijonatar_87
        härkän uhri kirjoitti:

        Oisko sittenkin härkä ihmisissä jotain rehellistä? Härkä on varmaan hakutuin merkki horoskoopeista.

        rehellinen meinaan , ja aikas päin vastanen mitä täälä härkä palstalla sanotaan.meinaat mun härkä ei flirttaile edes muille ,enneminki mä teen niin =D ja paljon =D ja mun härkä ei kyllä tykkää siitä yhtään =D mut se on osa mun luonnetta ni saa luvan tottua ajatukseen ,itekkin on sanonu että pakko kai se on tottua =D mutta kyllä siis riitojakin riittä enemmän ku muille jakaa mutta se sopiminenhan on kaikkein kivointa ;D tää mun härkä ei käy edes ryyppäämässä tai missään pahemmin ilman mua siis bilettämässä me ollaan aina yhessä jossain =) en ymmärrä kun haukutte härkiä täälä meinaat mun härkä ei oo tollanen sika mitä täälä selitetään ... on ollu ensi rakkauskin härkä ja melekimpä samanlainen oli ku tää nykyinen härkä,että miten te löydätte noi idiootit härät ?


      • olisitkohan
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        rehellinen meinaan , ja aikas päin vastanen mitä täälä härkä palstalla sanotaan.meinaat mun härkä ei flirttaile edes muille ,enneminki mä teen niin =D ja paljon =D ja mun härkä ei kyllä tykkää siitä yhtään =D mut se on osa mun luonnetta ni saa luvan tottua ajatukseen ,itekkin on sanonu että pakko kai se on tottua =D mutta kyllä siis riitojakin riittä enemmän ku muille jakaa mutta se sopiminenhan on kaikkein kivointa ;D tää mun härkä ei käy edes ryyppäämässä tai missään pahemmin ilman mua siis bilettämässä me ollaan aina yhessä jossain =) en ymmärrä kun haukutte härkiä täälä meinaat mun härkä ei oo tollanen sika mitä täälä selitetään ... on ollu ensi rakkauskin härkä ja melekimpä samanlainen oli ku tää nykyinen härkä,että miten te löydätte noi idiootit härät ?

        Toi sun kirjotus heijastaa että todistelet itsellesi että sun härkäherra ei toteuta noita kymmentä käskyä.Oletko sinisilmäinen? härät tekee toisen silmien alla just mitä ne itse haluaa.Ne on vaan niin juonia että ne osaa toimia ettei sitä aina edes huomaa.kokemusta on härkäherrasta
        yli kahdenkymmenen vuoden ajalta.


      • Nimetön
        olisitkohan kirjoitti:

        Toi sun kirjotus heijastaa että todistelet itsellesi että sun härkäherra ei toteuta noita kymmentä käskyä.Oletko sinisilmäinen? härät tekee toisen silmien alla just mitä ne itse haluaa.Ne on vaan niin juonia että ne osaa toimia ettei sitä aina edes huomaa.kokemusta on härkäherrasta
        yli kahdenkymmenen vuoden ajalta.

        Olen itse härkä ja naimisiin mentyäni en sen koomin muita haikaillut(tosin katsonut)minulle on vaimoni riittänyt aivan hyvin,en ole edes ajatellut muita vaihtoehtoja.


      • _leijonatar_87
        olisitkohan kirjoitti:

        Toi sun kirjotus heijastaa että todistelet itsellesi että sun härkäherra ei toteuta noita kymmentä käskyä.Oletko sinisilmäinen? härät tekee toisen silmien alla just mitä ne itse haluaa.Ne on vaan niin juonia että ne osaa toimia ettei sitä aina edes huomaa.kokemusta on härkäherrasta
        yli kahdenkymmenen vuoden ajalta.

        mulla on ruskeet silmät =D=D hohhohhoooo, ei vaan no saa nähdä onko se petolinen vai ei en osaa sanoo vielä =D


    • vaalea lempä härkämies

      Eihän kaikea voi yleistää neitä on moneen junaan ja kaikki ei mahdu edes samalle asemalle.Itse olen romantikko lupsakka ihan kiva mies.Onhan se hyvä että meistä pidetään ja puhutaan Kaikella on oma aikansa Surut pois ja kukka rintaan,,näin se on,,

    • Härkä ei mitään ilmoittele!!!

      Kun Härkä jättää hän vaan katoaa ja jättää vastaamatta yhteydenottoihin. Tulee sitten aikanaan toisen naisen kanssa vastaan.

      JA POKKA PITÄÄ.

      • härkänaiseen

        Kyllästyttyään mieheen härkänainen lähtee ja unohtaa ex-heilan sen enempiä tunteilematta.

        Turha soitella perään tai yrittää muutoinkaan ottaa yhteyttä, koska käytännöllinen härkänainen on jo suunnannut ajatuksensa muualle. Mennyt on mennyttä, mitä siitä jaarittelemaan. Ja uskokaa, siinä vaiheessa typerät lepertelyt ja tunteenpurkaukset ovat härkänaisesta pelkästään kiusallisia.


    • Lady_Taurus

      Nämä pitää kaikki NIIN paikkansa =D Että ei voi muuta kun sääliä miun ukkoparkaani =D

    • ehkä totta toinen puoli, mene ja tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe