Kiinnostais tietää mitä kaipaat Harjavaltaan? Uutta kahvilaa? Kirppistä? ym...
Mä kaipaisin kahvilaa keskustaan joka olis auki myös illalla. Viialan leipomon kahvila sulkee jo viideltä ja niiden kahvileivät ovat vähän kuivia ja kahvia liian väkevää. Muuten palvelu on hyvää.
Mua ärsyttää toi Koikkalaisen vieressä oleva tyhjä liiketila ja poistomyynti putiikki, rumentaa liikekeskuksen ilmettä. Pois ne ja uusi firma siihen!
Mitä kaipaat Harjavaltaan?
14
2369
Vastaukset
- kaipaan
mahdollisimman nopeeta ja suoraa reittiä vallasta POIS.
- ankkuli
Sama täällä!! Tää on kauheen tylsä paikka, en tajuu miten ihmiset jaksavat elää täällä!!!
- Positiivinen Ponteva
ankkuli kirjoitti:
Sama täällä!! Tää on kauheen tylsä paikka, en tajuu miten ihmiset jaksavat elää täällä!!!
Harjavalta ei ole yhtään tylsä paikka, ainakaan minun mielestäni. Ymmärrän toki, että monet nuoret haluavat pois, koska täällä ei ilmeisesti ole riittävästi 'menoa'. Muuten täällä on palvelut sun muut harrastusmahdollisuudet ihan hyvin mitoitetut runsaan 7000 asukkaan tarpeisiin.
- vahtera
siis mielisairaanhoitajia, karseeta ku ne avohoitopotilaat juoksentelee vapaana...
- meitsi98767
Vittuako inisette, kyllä täältä pois pääsee mikäli tarve tulee. Tervemenoa!
- petetty5
rehellisiä naisia,
- Pettynyt
Ja rehellisiä MIEHIÄ!
- rehellisiä
naisia löytyy... mikä ikähaarukka?
kaivataan rehellisiä miehiäkin. Tarkotan miehiä mitkä osaa pitää sanansa ja ol muutenkin luottamuksen arvosii. Eipä oo kauheesti vastaan tullu, ain mättää jostain. Joko ei tie mitä tahtoo tai sit tekee kaiken toisin mitä sanoo. ET HUHHU...
- kollo12
rehellisiä kirjoitti:
naisia löytyy... mikä ikähaarukka?
25-40
- 35vuotias
kollo12 kirjoitti:
25-40
rehellinen typy ilmoittautuu!! Eli on täällä!
- petetty72
35vuotias kirjoitti:
rehellinen typy ilmoittautuu!! Eli on täällä!
et taida olla sitten syntyjään valloista,tai sit oot joku tod.harvinaisuus.
vois olla mukava nähä livenä tollannen tapaus... - 35vuotias
petetty72 kirjoitti:
et taida olla sitten syntyjään valloista,tai sit oot joku tod.harvinaisuus.
vois olla mukava nähä livenä tollannen tapaus...No ymmärrän! Mä en oo täältä syntymäperäisin, vaan muualta muuttanut muutama vuotta sitten. Eli poikkeus. :D
- savumuikku
Peppi-1 kirjoitti:
kaivataan rehellisiä miehiäkin. Tarkotan miehiä mitkä osaa pitää sanansa ja ol muutenkin luottamuksen arvosii. Eipä oo kauheesti vastaan tullu, ain mättää jostain. Joko ei tie mitä tahtoo tai sit tekee kaiken toisin mitä sanoo. ET HUHHU...
No mitä se paikkakuntaan liittyy!! Miehet on mitä on ja naiset samoin, paikkakunnasta riippumatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693