Mitä hitsiä?

anskuu

Tuliliskoni kävelee veden pohjassa mutta silti on myös puolet ajasta maassa MIKÄ SILLÄ ON?????
Haluan et sil alkaa vesikausi!!!!! :)

8

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anskuu

Liskoni on 3-4v ja sillä on nyt varmaan 2kk ollut maa-kausi!! :-)

• hoitaja

On ollut melko paljon nyt tänä kesänä maalla, hyvä että käväissyt vedessä, on tosin nuori vielä. Kyllähän ne väliin käveleskelee veden pohjassa, ei meillä ainakaan ns. ui hirveesti.

• tania
        hoitaja kirjoitti:

On ollut melko paljon nyt tänä kesänä maalla, hyvä että käväissyt vedessä, on tosin nuori vielä. Kyllähän ne väliin käveleskelee veden pohjassa, ei meillä ainakaan ns. ui hirveesti.

Meillä toinen on myös puolet vedessä ja puolet maalla...toista en ole koskaan nähnyt maalla. Kait niilläkin on luonne-eroja =)

• anskuu
        tania kirjoitti:

Meillä toinen on myös puolet vedessä ja puolet maalla...toista en ole koskaan nähnyt maalla. Kait niilläkin on luonne-eroja =)

Haluan että sillä alkaa vesikausi!! se on järkyttävää kun toiset vain on maalla ja yksi yirttää sukeltaa mutta ihankun se olisi joku ilmapallo ja plupsahtaisi pintaan.. :-/

• 6 tuliliskon omistaja.
        anskuu kirjoitti:

Haluan että sillä alkaa vesikausi!! se on järkyttävää kun toiset vain on maalla ja yksi yirttää sukeltaa mutta ihankun se olisi joku ilmapallo ja plupsahtaisi pintaan.. :-/

liskolla on maa- ja vesikausi täsmälleen silloin kuin se itse niin tekee.

rupea rauhassa tökkimään lisko-parkaasi veteen, niin saat sen vielä heittämään veivinsä.

liskon oma luonto kertoo mitä tehdä!

• anskuu
        6 tuliliskon omistaja. kirjoitti:

liskolla on maa- ja vesikausi täsmälleen silloin kuin se itse niin tekee.

rupea rauhassa tökkimään lisko-parkaasi veteen, niin saat sen vielä heittämään veivinsä.

liskon oma luonto kertoo mitä tehdä!

Joonas sanoi kun minimaalisen määrän vaihtaa olosuhteita VOI tulilisko aloittaa vesikauden nopeammin!!!

• Marlapää
        anskuu kirjoitti:

Joonas sanoi kun minimaalisen määrän vaihtaa olosuhteita VOI tulilisko aloittaa vesikauden nopeammin!!!

Miksi se ei saa olla maalla juuri niin kauan kun se itse haluaa, jos kuivahtamisvaaraa ei kuitenkaan ole? o_Ô

• anskuu
        Marlapää kirjoitti:

Miksi se ei saa olla maalla juuri niin kauan kun se itse haluaa, jos kuivahtamisvaaraa ei kuitenkaan ole? o_Ô

Tottakai se saa olla maakaudessa mutta tarkoitan että onko mielikuvituksessa tai voiko sen yirttää aloittaa aikasemmin vesikausi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe