TUOMARI RATKAS(vuohtoniemi)
6
550
Vastaukset
- Voi linnan poikia..
Sitten kun taidot loppuvat niin aletaan keksiä että tuomarit ratkaisivat.. Voi teitä päiväkerhon ressukoita..
- kuqi4ever
kuqi4ever kirjoitti:
Taitaa olla vuohtoniemi tämän vuoden ehdottomasti värikkäin tuomari. Tappara-Kärpät tv matsissa mokas tosi pahasti. Ihan piruuttani etsin googlesta sanalla ville vuohtoniemi, ja eipä tuomarista paljoa hyvää sieltä löytynytkään. Villellä omat vedot vetämässä? Parilla viime kierroksella ei olekkaan villeä näkynyt, miksiköhän? passitus divariin?
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=35457&page=2&pp=25
http://www.hpk.fi/service/gpublisher/action.do?operation=printpage&pageid=713&eventid=288 - saipaasi
kuqi4ever kirjoitti:
Minun mielestä surkein tuomari koskaan! Ihme että pääsi SM-tasolle. Alemmissa sarjoissa ihan ihme tuomarointia. Ehkäpä joku valitseekin juuri varta vasten näitä "ihme"-tuomareita sinne liigakaukaloihin?!
- Minä vain
Katsopas ensikerralla tarkemmin.
Tämä aloitus on Blues-fanilta, tai joltain peliä vastapuolelta seuranneelta, jonka mielestä Vuohtoniemi ratkaisi pelin HPK:lle! Ei kai täällä omat itke jos voitto tulee?
Sinänsä fanin puheissa on perää, sillä Vuohtoniemi oli aivan onneton tapaus, ja selostajat ja muut (valmenatjat, pelaajat ja yleisö) haukkuivat häntä siksi koska heppu sotki peliä aika tavalla.
Että sillä lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984