auttaako lääkkeen vaihto?

Olen syönyt 3 kuukautta Sepramia eli 40mg....
se ehkä auttoi pahimpaan ahdistukseen,mutta muuten ny on olo ollut ok..mutta hirveä väsymys painaa....ja se taasen ressaa. nukun 10.12 tuntia..aamut on tosi vaikeita.

No mulle kirjoitettiin resepti EFEXOR 75 ???
En ole vielä hakenut ku ovat kalliimpia kuin sepram,,, onko teillä kokemuksia tuosta lääkkeestä??

Ja onko kettän auttanut lääkkeen vaihto???

Nimittäin ei huvita syödä lääkkeitä jos ne kerran väsyttää näin paljon :(
4350
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

todellakin on seemonen ajatus että näistä lääkkeistä ei oo ku haittaa!! *JA ajattelinki että pitäiskö lopettaa .!!
Mut muistuu mieleen kyl ku viimeks lopetin,kun oli niin hyvä olo...niin tuli taas aivan kauheena tuo ahdistus ja ylikierroksilla käyminen:/
En kyllä uskalla....mitä mä teeeeeeeen!!

Äänestä

se Efe sinua jos et kokeile, Sepramissa ja Efexorissa kun on tyystin erilaiset vaikuttavat lääkeaineet.

Äänestä
  • siis pelottaa se jos saan efexorista jotain muita oireita :/...tai tulen hulluksi vaikka ,heh.

    Ei hitsi pakko huomenna hakea sitä!Mitä aikasemmin alotan sitä nopeemmintiiän auttaako se....

    Äänestä

  • pelottaa... kirjoitti:

    siis pelottaa se jos saan efexorista jotain muita oireita :/...tai tulen hulluksi vaikka ,heh.

    Ei hitsi pakko huomenna hakea sitä!Mitä aikasemmin alotan sitä nopeemmintiiän auttaako se....

    jos muun tyyppisistä muutama ei ole auttanut. Psykiatrin mielestä kaikki muut mielialalääkkeet ovat niin samanlaisia, että turha vaihtaa merkkiä muuhun kuin efexoriin jos ei tehot tunnut entisillä. Vielä ei ole vaihdettu, joten en sitten vaihdosta osaa sanoa sen enempää.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


sepramista Efexoriin......??? kirjoitti:

Olen syönyt 3 kuukautta Sepramia eli 40mg....
se ehkä auttoi pahimpaan ahdistukseen,mutta muuten ny on olo ollut ok..mutta hirveä väsymys painaa....ja se taasen ressaa. nukun 10.12 tuntia..aamut on tosi vaikeita.

No mulle kirjoitettiin resepti EFEXOR 75 ???
En ole vielä hakenut ku ovat kalliimpia kuin sepram,,, onko teillä kokemuksia tuosta lääkkeestä??

Ja onko kettän auttanut lääkkeen vaihto???

Nimittäin ei huvita syödä lääkkeitä jos ne kerran väsyttää näin paljon :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu