Vaikka tämä ei olekkaan seuranhakupalsta toivon, että viestini voitaisiin julkaista. Olin lapsuuden uskossa, mutta puberteetti-ikäsenä maailman riennot vei minut pois Jumalasta. Nyt olen saanut palata Taivaan Isän hellään huomaan. Olen pian viisikymppinen mies Etelä-Suomesta. Minun on hyvin vaikea lähestyä uskovaisia naisia, kun pelkään että teen jotain väärin. Että olen liian julkea tai kömpelö jne. Tämä "vamma" on tullut nyt uskoon tulon myötä. olisiko täällä naisihmistä joka haluaisi kirjoitella kanssani ja jos tuntuu siltä että meillä voisi olla jotain enemmän ehkä tutustua?! [email protected]
Naisystävä!
2
610
Vastaukset
- MarkOOL
Niin, ei ole varsinaisesti seuranhakupalsta, mutta miksipä asiallisia viestejä "matkakumppanin" hakemiseen liittyen ei voisi julkaista? Onnea & Siunausta elämääsi!
- Uppiduu
Jos sinulle on tarkoitus löytyä puoliso niin eiköhän sitä siinä vaiheessa löydy ne oikeat sanat ja lähestymistapa. (Tosi lohduttavaa... ymmärrän, ettei tuosta ole juuri iloa.)
Itsekin olen tämän seurallisemman elämäni (vastakkaiseen sukupuoleen) elänyt epäuskossa ja varmaan tuntisin jotenkin epävarmuutta jos joku ihmissuhde nyt uskovaisena saisi alkunsa. Omalta osalta en ole jaksanut asiaa aikoihin murehtia, kun alkaa tuntua siltä ettei sitä toista kuitenkaan löydy. Epäuskon päivinä sitä kuitenkin tuntui löytyvän minustakin kiinnostuneita ihmisiä, nyt alkaa kuitenkin naisellinen itsetunto olla aika rappiolla. Ihmisethän tuppaavat vakiintumaan aika nuorina ja kun uskovaisten parissa ei (onneksi) ole toisia ja kolmansia kierroksia niin vapaat potentiaalit on aika vähissä...
Ehkä minun on parasta keskittyä puutarhanhoitoon, hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381