Paras kampaamo/kampaaja

Ylöjärvellä

siis todellakin sellainen joka osaa leikata vahvat naisten hiukset!

17

8237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas

Parturi-Kampaamo Diamond kannattaa katsastaa.

• raavituksi tullut

minun hiuksia ainakin repi ja kiskoi aivan valtavasti ja raapi kynsillään niskan, huh en enää ikinä mene sinne.

• ...

Itse käyn Tampereella kampaajalla,mutta mieheni kehuu Kuvakatin vieressä olevaa parturia hyväksi.Tämä parturi näkyy kyllä osaavan hiustenleikkuun.

• M81

kuvakatin vieressä on kyllä paras parturi, leikkaa ilman ajanvarausta ja tekee hyvää jälkeä. Jono on joskus vaan aika pitkä!

• parturia
        M81 kirjoitti:

kuvakatin vieressä on kyllä paras parturi, leikkaa ilman ajanvarausta ja tekee hyvää jälkeä. Jono on joskus vaan aika pitkä!

joka on samassa rakennuksessa kuin pizzeria ja valokuvausliike? Osaako leikata myös naisten hiukset? Onko siellä monta kampaajaa?

• M81
        parturia kirjoitti:

joka on samassa rakennuksessa kuin pizzeria ja valokuvausliike? Osaako leikata myös naisten hiukset? Onko siellä monta kampaajaa?

joo , se sama. Leikkaa myös naisten hiuksia mutta siitä ei kokemusta.

• OLIS.

MÄÄ SAAN HIUKSET HEPOSTI LEIKATTUA ,MUTTA JÄLKI ON HIRVEETÄ,mutta halpaa

• kalliiksi tuli

järkyttäviä hintoja siellä, Tampereella maksaa naisten hiustenleikkaus 42 € ja Lielahdessa 37€!!!

• ...

Olen tyytyväinen HairStoreen.Missään muualla hiuksiani ei ole leikattu niin tyylikkäästi kuin siellä,ei ole tarvinnut kotona "parannella" parturin kätten töitä.Hiukset eivät todellakaan ole enää leikattu malliin pata,tai mollamaija.Hyvää harvoin saa "halavalla".

• paksut hiukset

Ja suosittelen Studio Afroditeä. Satu osaa.

• lyhyet hiukset

Kävin Asuntilassa, Saniaiskujalla kampaajalla. Leikkasi erittäin hyvin!

• eini

Biondo valintatalon välittömässä läheisyydessä on paras! Hinnat ovat sopivat ja itse olen käynyt siellä siitä asti kun muistan kampaamopalveluista maksaneeni ja aina on jälki miellyttänyt ja toisilta tullut kehuja niin leikkauksen, värin kuin kampauksienkin osalta.

Villen tapa toteuttaa toimii siis! Suosittelen lämpimästi - palvelu on tasokasta.

• Hyvahius

Kauneustudio Perla Asemantiellä, suosittelen lämpimästi!

• awji

Biondo ja siellä Ville

• Rodi08

Lumo,ehdottomasti!

• hiskanenpantti

veittijärven saunalla paras leikkaus

• Jasku88

Perla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3045
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1432
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      43
      1277
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      979
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe