siis todellakin sellainen joka osaa leikata vahvat naisten hiukset!
Paras kampaamo/kampaaja
17
8124
Vastaukset
- asiakas
Parturi-Kampaamo Diamond kannattaa katsastaa.
- raavituksi tullut
minun hiuksia ainakin repi ja kiskoi aivan valtavasti ja raapi kynsillään niskan, huh en enää ikinä mene sinne.
- ...
Itse käyn Tampereella kampaajalla,mutta mieheni kehuu Kuvakatin vieressä olevaa parturia hyväksi.Tämä parturi näkyy kyllä osaavan hiustenleikkuun.
- M81
kuvakatin vieressä on kyllä paras parturi, leikkaa ilman ajanvarausta ja tekee hyvää jälkeä. Jono on joskus vaan aika pitkä!
- parturia
M81 kirjoitti:
kuvakatin vieressä on kyllä paras parturi, leikkaa ilman ajanvarausta ja tekee hyvää jälkeä. Jono on joskus vaan aika pitkä!
joka on samassa rakennuksessa kuin pizzeria ja valokuvausliike? Osaako leikata myös naisten hiukset? Onko siellä monta kampaajaa?
- M81
parturia kirjoitti:
joka on samassa rakennuksessa kuin pizzeria ja valokuvausliike? Osaako leikata myös naisten hiukset? Onko siellä monta kampaajaa?
joo , se sama. Leikkaa myös naisten hiuksia mutta siitä ei kokemusta.
- OLIS.
MÄÄ SAAN HIUKSET HEPOSTI LEIKATTUA ,MUTTA JÄLKI ON HIRVEETÄ,mutta halpaa
- kalliiksi tuli
järkyttäviä hintoja siellä, Tampereella maksaa naisten hiustenleikkaus 42 € ja Lielahdessa 37€!!!
- ...
Olen tyytyväinen HairStoreen.Missään muualla hiuksiani ei ole leikattu niin tyylikkäästi kuin siellä,ei ole tarvinnut kotona "parannella" parturin kätten töitä.Hiukset eivät todellakaan ole enää leikattu malliin pata,tai mollamaija.Hyvää harvoin saa "halavalla".
- paksut hiukset
Ja suosittelen Studio Afroditeä. Satu osaa.
- lyhyet hiukset
Kävin Asuntilassa, Saniaiskujalla kampaajalla. Leikkasi erittäin hyvin!
- eini
Biondo valintatalon välittömässä läheisyydessä on paras! Hinnat ovat sopivat ja itse olen käynyt siellä siitä asti kun muistan kampaamopalveluista maksaneeni ja aina on jälki miellyttänyt ja toisilta tullut kehuja niin leikkauksen, värin kuin kampauksienkin osalta.
Villen tapa toteuttaa toimii siis! Suosittelen lämpimästi - palvelu on tasokasta. - Hyvahius
Kauneustudio Perla Asemantiellä, suosittelen lämpimästi!
- awji
Biondo ja siellä Ville
- Rodi08
Lumo,ehdottomasti!
- hiskanenpantti
veittijärven saunalla paras leikkaus
- Jasku88
Perla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690