Suosittelen. Sillä hän on Suomen parhain.
041-4939805
Hyvä ennustaja todella hyvä/ Oulu
7
7509
Vastaukset
- Utelias
Oletko käynyt henk.koht vai ennustiko hän puhelimessa tai meilaten? Kerro vähän lisää, please. Täsmäsikö moni asia ja entä miten tulevat asiat tuteutuivat? Kenties ei ole vielä ehtinyt toteutua.
- Soittanut
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
- kuokkija2
Soittanut kirjoitti:
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
mitä maksaa?????
- Soittoaikeissa
kuokkija2 kirjoitti:
mitä maksaa?????
Soitin tuohon 041...numeroon ja kyselin tarkemmin. Ennustaja kertoi sitten miten toimitaan. Ennustuksen hinta on 50 euroa, ja ennustus tehdään puhelimitse. Ensin sinun tulee lähettää hänelle omakätinen kirje. Kyselehän tarkemmin hänen numerostaan jos kiinnostaa.
Terveisin - Soittoaikeissa soitti
Soittanut kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
- yrittänyt
Soittoaikeissa soitti kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
Hei mikäs sen aunen numero on? En saa yhteyttä astron sivuilla olevaan numeroon..
- Realist
Aunesta on annettu muunlaista palautetta selvännökö- ja ennustusosassa. Näistä annustajista ollaan monta mieltä. Jokainen pyyntäjä tietää varmaan riskit, jos laitta näille rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064