Suosittelen. Sillä hän on Suomen parhain.
041-4939805
Hyvä ennustaja todella hyvä/ Oulu
7
7671
Vastaukset
- Utelias
Oletko käynyt henk.koht vai ennustiko hän puhelimessa tai meilaten? Kerro vähän lisää, please. Täsmäsikö moni asia ja entä miten tulevat asiat tuteutuivat? Kenties ei ole vielä ehtinyt toteutua.
- Soittanut
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
- kuokkija2
Soittanut kirjoitti:
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
mitä maksaa?????
- Soittoaikeissa
kuokkija2 kirjoitti:
mitä maksaa?????
Soitin tuohon 041...numeroon ja kyselin tarkemmin. Ennustaja kertoi sitten miten toimitaan. Ennustuksen hinta on 50 euroa, ja ennustus tehdään puhelimitse. Ensin sinun tulee lähettää hänelle omakätinen kirje. Kyselehän tarkemmin hänen numerostaan jos kiinnostaa.
Terveisin - Soittoaikeissa soitti
Soittanut kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
- yrittänyt
Soittoaikeissa soitti kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
Hei mikäs sen aunen numero on? En saa yhteyttä astron sivuilla olevaan numeroon..
- Realist
Aunesta on annettu muunlaista palautetta selvännökö- ja ennustusosassa. Näistä annustajista ollaan monta mieltä. Jokainen pyyntäjä tietää varmaan riskit, jos laitta näille rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485117Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2711353Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 152985
- 49914