Hyvä ennustaja todella hyvä/ Oulu

Taina/ Säynetsalo

Suosittelen. Sillä hän on Suomen parhain.
041-4939805

7

7509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

Oletko käynyt henk.koht vai ennustiko hän puhelimessa tai meilaten? Kerro vähän lisää, please. Täsmäsikö moni asia ja entä miten tulevat asiat tuteutuivat? Kenties ei ole vielä ehtinyt toteutua.

• Soittanut

Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi

• kuokkija2
        Soittanut kirjoitti:

Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi

mitä maksaa?????

• Soittoaikeissa
        kuokkija2 kirjoitti:

mitä maksaa?????

Soitin tuohon 041...numeroon ja kyselin tarkemmin. Ennustaja kertoi sitten miten toimitaan. Ennustuksen hinta on 50 euroa, ja ennustus tehdään puhelimitse. Ensin sinun tulee lähettää hänelle omakätinen kirje. Kyselehän tarkemmin hänen numerostaan jos kiinnostaa.
        Terveisin

• Soittoaikeissa soitti
        Soittanut kirjoitti:

Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.

• yrittänyt
        Soittoaikeissa soitti kirjoitti:

Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.

Hei mikäs sen aunen numero on? En saa yhteyttä astron sivuilla olevaan numeroon..

• Realist

Aunesta on annettu muunlaista palautetta selvännökö- ja ennustusosassa. Näistä annustajista ollaan monta mieltä. Jokainen pyyntäjä tietää varmaan riskit, jos laitta näille rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe