Suosittelen. Sillä hän on Suomen parhain.
041-4939805
Hyvä ennustaja todella hyvä/ Oulu
7
7540
Vastaukset
- Utelias
Oletko käynyt henk.koht vai ennustiko hän puhelimessa tai meilaten? Kerro vähän lisää, please. Täsmäsikö moni asia ja entä miten tulevat asiat tuteutuivat? Kenties ei ole vielä ehtinyt toteutua.
- Soittanut
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
- kuokkija2
Soittanut kirjoitti:
Tiesi tasan tarkkaan, että olin voittanut kenosta tiistaina. Tiesi erään soitonkin, joka tuli tunnin sisällä. Suosittelen lämpimästi
mitä maksaa?????
- Soittoaikeissa
kuokkija2 kirjoitti:
mitä maksaa?????
Soitin tuohon 041...numeroon ja kyselin tarkemmin. Ennustaja kertoi sitten miten toimitaan. Ennustuksen hinta on 50 euroa, ja ennustus tehdään puhelimitse. Ensin sinun tulee lähettää hänelle omakätinen kirje. Kyselehän tarkemmin hänen numerostaan jos kiinnostaa.
Terveisin - Soittoaikeissa soitti
Soittanut kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
- yrittänyt
Soittoaikeissa soitti kirjoitti:
Aune oli todella hyvä vaikka höpötti omia asoita siinä sivussa. Kyllä näki paljon sellaista mitä ei millään voisi arvata, työpaikasta, ihmissuhteista, asunnosta ja lapsista. Siinä vierähti tuntui ihan kevyesti.
Hei mikäs sen aunen numero on? En saa yhteyttä astron sivuilla olevaan numeroon..
- Realist
Aunesta on annettu muunlaista palautetta selvännökö- ja ennustusosassa. Näistä annustajista ollaan monta mieltä. Jokainen pyyntäjä tietää varmaan riskit, jos laitta näille rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248