Miten sopivat yhteen kaksi leijonaa ?? Siis rakkaussuhteessa..
Leijona + Leijona
8
1775
Vastaukset
- Nimetön
mun horoskooppi on leijona ja usko pois ei se onnistu missään tapauksessa seurustelu leijonien kaa ....no..no ..no...
jo pelkkä kveruus on tuskallista...ainakin tyttöjen väliin...on siinä hyvät puolensa ku molemmilla on samat ajatukset ja mielipiteet...mut kun käännytään tarpeisiin nii jokainen haluu oman edunsa..varsinkin leijona..niin sanottu synnynnäinen johtaja =P - leijonaaaaaa
on ollut nyt noin 20v yhdessä ja suhde on aikas läheinen edelleen.
- Leijona N
Minulla on 9v.kokemus leijona M
Oltiin johtaja tyyppiä molemmat,kun laiton firman,mun mieheni pitilaittaa ns.perässä,kun se ei voinut olla mukamas heikompi minua,alettiin jo kilpailla keskenään! oltiin liian tiukka piposia molemmat elämäni oli täys helv....!!! Ja siinä seassa oli vielä tiukkaakin tiukempi vaaka anoppi joka määräsi lähes kaikesta!!!
Olen 8kk sitten tavannut kaksos M,meillä on ollut erittain tapahtuma rikasta aikaa,nautimme tosi paljon toistemme seurasta,osataan kannustaa toista ym.en sitä väitä etteikö meilläki olis erimielisyyttä,mut me osataan myös sopia asit jne.- Nimetön
järkky ihanaa!!!minäkin tapasin 2005 kaksosmiehen ja nyt ollaan oltu kuukausi naimisissa ja tuntuu että kaikkein paras kumppani leijonalle on kaksonen...on toki erimielisyyksiä mut pystymme niistä keskustelemaan sivistyneesti eikä niinkuin leijonamiehen kanssa eli huutamalla ja aina asiat jää selvitämättä.olen todella onnellinen ja rakastan miestäni paljon,paljon...
- Nimetön
itse seurustelin leijonamiehen kanssa 8 kurjaa vuotta,mitään siitä ei jääny paitsi maahan poljettu itsetunto,muistot tuhansista riidoista...no oli niitä hyviäkin hetkiä mut vähän.leijonamies on itsekeskeinen,"minä",vaikka kuinka olisi vakaa suhde niin aina katselee ja mittailee muita,uusia,naisia,tosissaan.joko suhde toimii tai ei toimi ollenkaan...
- Leijona N
Yhdyn täysin nuihin sanoihisi ja Leijona M viel kaiken lisäksi on petturi! Vaikka tunnustan myös flirttaavani,mut en ikinä pettäisi!!!
Ja se joka pettää kerran,se pettää aina!!! - la_stella
Leijona N kirjoitti:
Yhdyn täysin nuihin sanoihisi ja Leijona M viel kaiken lisäksi on petturi! Vaikka tunnustan myös flirttaavani,mut en ikinä pettäisi!!!
Ja se joka pettää kerran,se pettää aina!!!se joka pettää kerran pettää aina...tosin mun mies ei oo leijona...hän on vesimies...ja mä leijona.. mut siihen mä halusin kommentoida et se joka pettää kerran ihmisen joka on antanu koko elämänsä ja sydämmensä sille nii miksei se pettäis taas ja taaas ja taaas...ei hänenn enää voi luottaa..vaik kuinka yrittäis..
- mennyt
Kymmenisen vuotta olen ollut leijona naisen kanssa (itsekin siis leijona M)ja täytyy sanoa upeata on ollut. Seksi molemmin puolin erittäin tyydyttävää, vaikka minä se villimpi puoli.
Kun menee hyvin niin todellakin menee HYVIN. Sitten kun riidellään niin myös riidellään.
Molemmat johtaja leijonia, joka aiheuttaa välillä kitkaa, kummanko pillin mukaan mennään.
Raha-asioissa minä tod.tarkka vaimo tuhlaava, talous ainakin pysynyt hyvissä kuosissa. Jos olisi molemmat samanlaisia niin konkurssi olisi väistämättä edessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982