ei auttanut kuin palata 98SE.hen. Xp on täysi paskaimuri ja linuxit muuten hyviä mutta kaikki niissä ei pelaa mitä tarvin.
Nojoo,
2
221
Vastaukset
- samaa mieltä
Miksi ihmeessä käyttää raskasta XP-matoimuria, jos 98 riittää omiin tarpeisiin?
98:n tietoturva alkaa olla jo parempi kuin XP:n siitä syystä, että madot optimoidaan nykyään yleensä XP:lle. Lisäksi 98 pyörii todella liukkaasti nykyisellä (tai pari vuotta vanhallakin) raudalla.
Linux voi olla jonkun mielestä hyvä, mutta itse olen saanut siitä lähinnä harmaita hiuksia.- Pave.
Ja 98 käytössäkin muistaa pari pikku seikka kuten vaihtaa sen Explorer selaimen johonkin muuhun ja ajantasainen palomuuri ja virustorjunta niin hyvin pärjää normaalissa internetkäytössä. Lähinnähän se, että jatkuvasti on tarjolla uusia käyttöjärjestelmiä johtuu siitä, että valmistajat haluavat myydä enemmän ja enemmän, ei siitä että käyttäjät niitä tarvitsisivat. Jopa Win 95 versiolla selailee nettiä vallan loistavasti kunhan vaan asentaa siihen Opera selaimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858