Kuinkas hyvin yhteensopii kaksonen/vesi-sika ja vaaka/vesi-koira.. siitä olen tietoinen että kaksonen ja vaaka sopii todella hyvin yhteen (vaikkei se siltä välillä tunnukaan ;)) mutta kuinkas tuo koira ja sika...vaikuttaako kun elementit ovat samoja?
Kiitos=)
Yhteensopivuus...?
1
572
Vastaukset
- Santtu
Kaksosen ja Vaa´an osalta olette täydelliset, mutta sinun yllätykseksi myös Koira ja Sika passaa toisilleen oikein hyvin. Molemmilla on samat periaatteet ja aurinkoinen luonne ja hyvät aikeet kaikessa. Olette siis tavallaan, kuin luodut toisillenne. Pitäkää siitä kiinni.
Vesi elementtinä molemmilla ei ole paha asia. Saattaa vaan olla, että toisella on putous päivät ja toinen on kuin soliseva puro, mutta eikö se, että riidellään niin ole joka suhteessa ihan normaalia. Sitten taas on niitä päiviä, että molempien vesi kiiluu kirkkaana ja tyynenä, kuin järvi. Silloin teillä pitäisi elämä hymyillä. Näitä hetkiä teille on varmasti useasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882