Kattokaas pirua! 1,8 litrainen ja 165 hevosvoimainen Caterham pesee Porsche Cayman S:n kuivalla käsittelyradalla, kiihdytyksessä 0-100km/h ja Slalom radalla.
Caterham jää kyllä loppuarvostelussa toiseksi reilusti yli 50 000e enemmän maksavan Porschen jälkeen mutta silti...
AutoBild Suomi Nro 19
8
1938
Vastaukset
- .....
Niin tekee. Harmi, ettei saa kilvitettyä monessakaan maassa ja radoillehan toi on tehty, muualla ajo ei käytännössä onnistu kuin fakiireilta.
toisaalta 20teuron verollinen prätkä pesee caterhaminen satkulla, vartilla ja radalla.- Provo-Soija
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo. - Suomen nopein pyörä
Provo-Soija kirjoitti:
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo.Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan. - Provo-Soija
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
- vauhti maksaa
Provo-Soija kirjoitti:
melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
en tiedä mitä on rahaa palanut,mutta onhan se viimesen päälle rakennettu.Helman muistaakseni oli kuski joka tolla ajeli vielä ainakin pari vuotta sitten kisoissa.Slicseillähän se on ennätykset ajanut. Eikä tolla autolla kai voinutkaan ajaa kadulla kuskin kommenttien perusteella kuin muutaman kilometrin ns."normaalinopeuksilla" ettei lämmöt nouse. Mutta jos kriteerinä on Suomen opein katulaillinen auto,niin sen kriteerin tuo eittämättä täyttää
- T Turakainen
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.Katsohan täältä:
http://www.fhra.fi/sites/fhra/save/ennatykset230806.pdf - jauhetaan näköjään
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
- niin älä
jauhetaan näköjään kirjoitti:
essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
helvetissä lue!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5143545Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1722497- 1552443
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81818Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141645Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811514Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien291408- 101343