Kattokaas pirua! 1,8 litrainen ja 165 hevosvoimainen Caterham pesee Porsche Cayman S:n kuivalla käsittelyradalla, kiihdytyksessä 0-100km/h ja Slalom radalla.
Caterham jää kyllä loppuarvostelussa toiseksi reilusti yli 50 000e enemmän maksavan Porschen jälkeen mutta silti...
AutoBild Suomi Nro 19
8
1925
Vastaukset
- .....
Niin tekee. Harmi, ettei saa kilvitettyä monessakaan maassa ja radoillehan toi on tehty, muualla ajo ei käytännössä onnistu kuin fakiireilta.
toisaalta 20teuron verollinen prätkä pesee caterhaminen satkulla, vartilla ja radalla.- Provo-Soija
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo. - Suomen nopein pyörä
Provo-Soija kirjoitti:
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo.Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan. - Provo-Soija
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
- vauhti maksaa
Provo-Soija kirjoitti:
melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
en tiedä mitä on rahaa palanut,mutta onhan se viimesen päälle rakennettu.Helman muistaakseni oli kuski joka tolla ajeli vielä ainakin pari vuotta sitten kisoissa.Slicseillähän se on ennätykset ajanut. Eikä tolla autolla kai voinutkaan ajaa kadulla kuskin kommenttien perusteella kuin muutaman kilometrin ns."normaalinopeuksilla" ettei lämmöt nouse. Mutta jos kriteerinä on Suomen opein katulaillinen auto,niin sen kriteerin tuo eittämättä täyttää
- T Turakainen
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.Katsohan täältä:
http://www.fhra.fi/sites/fhra/save/ennatykset230806.pdf - jauhetaan näköjään
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
- niin älä
jauhetaan näköjään kirjoitti:
essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
helvetissä lue!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4134770Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221916- 1451622
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751345Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151226Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791186Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise171138Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671066- 661042
- 381010