Kattokaas pirua! 1,8 litrainen ja 165 hevosvoimainen Caterham pesee Porsche Cayman S:n kuivalla käsittelyradalla, kiihdytyksessä 0-100km/h ja Slalom radalla.
Caterham jää kyllä loppuarvostelussa toiseksi reilusti yli 50 000e enemmän maksavan Porschen jälkeen mutta silti...
AutoBild Suomi Nro 19
8
1930
Vastaukset
- .....
Niin tekee. Harmi, ettei saa kilvitettyä monessakaan maassa ja radoillehan toi on tehty, muualla ajo ei käytännössä onnistu kuin fakiireilta.
toisaalta 20teuron verollinen prätkä pesee caterhaminen satkulla, vartilla ja radalla.- Provo-Soija
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo. - Suomen nopein pyörä
Provo-Soija kirjoitti:
Olenkin joskus ihmetellyt mikä noissa kalliissa nelipyöräisissä viehättää.
Hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ainakaan vakuuta. Sehän on taivaan tosi että parin kymppitonnin hintaisella prätkällä voi kyykyttää jopa satojen tuhansien hintaisia autoja.
Esimerkkinä vaikkapa se Auto Motor und Sportissa ollu MV Agustan ja Lamborghini Gallardon radalla ajettu testi.
Ei pärjänny Lambo.Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan. - Provo-Soija
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
- vauhti maksaa
Provo-Soija kirjoitti:
melkoisen vikkelä laite, vaikka valitettavan harvinainen. Muistatko muuten että oliko katu- vai kisarenkailla? Tai paljon rakentaminen maksoi?
en tiedä mitä on rahaa palanut,mutta onhan se viimesen päälle rakennettu.Helman muistaakseni oli kuski joka tolla ajeli vielä ainakin pari vuotta sitten kisoissa.Slicseillähän se on ennätykset ajanut. Eikä tolla autolla kai voinutkaan ajaa kadulla kuskin kommenttien perusteella kuin muutaman kilometrin ns."normaalinopeuksilla" ettei lämmöt nouse. Mutta jos kriteerinä on Suomen opein katulaillinen auto,niin sen kriteerin tuo eittämättä täyttää
- T Turakainen
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.Katsohan täältä:
http://www.fhra.fi/sites/fhra/save/ennatykset230806.pdf - jauhetaan näköjään
Suomen nopein pyörä kirjoitti:
Suomessahan on ajettu katulaillisella autolla( Corvette `69,muistaakseni jotain 1200 hevosvoimaa ja kilvissä,toki jarruvarjoa ja muuta varustetta) varttimaili nipinnapin alle 8 sekuntia.
Tietääkseni yksikään katulaillinen pyörä ei ole päässys 7:lla alkaviin, kasia ovat vissiin hätyytelleet. Että kyllä auto voittaa pyörän,mutta tietysti keskimäärin on asia niin ettei perusAlmerakuskin kannata uneksiakkaan pysyvänsä vaikkapa 10 000euron 600 kuutioisen kyykuyn mukana alkuunkaan.essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
- niin älä
jauhetaan näköjään kirjoitti:
essonpaarijuttuja. On meijänkin kylällä yks starletti joka menee alle 6 sekkaan varttimailin kuustoistaventtiilisellä turpointterkuulerilla, aivan vakio.
helvetissä lue!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750