Nopeasti ja edullisesti Tallinna Airportille

ukraina85

Hei!

Olisi suunniteilla matka Ukrainaa (Kieviin) ja olen löytänyt Estonia Airin käteväksi, joten perimmäinen kysymykseni olisi, että miten pääsisin nopeimmin ja edullisimmin Tallinnaan, josta voisin jatkaa sitten lennolla Kieviin? Lennot Tallinnaan lähinnä kiinnostaisi, koska nopein vaihtoehto, löytyykö sinne todella edullisesti lentoja, tuntuu että voisi.

Olisiko mahdollista että voisi jopa olla jotain yhteislentoja Helsinki -> Tallinna -> Kiev?

Kiitos jo etukäteen.

5

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timetable

pääset riikan kautta kieviin

• tiemetable

onnistuu by sas

• Lentäen vai muullain?

Itse törmäsimme samaan ongelmaan viimekesänä avopuolisoni kanssa. Päädyimme ostamaan finnairin lennot, ne tulivat halvimmiksi lennoiksi, noin 135e suunta/hlö, lento oli helsinki - kiova tupolevin rämällä jonka vasen siipi notkui koko matkan mutta selvisimme kentälle hengissä.

Jos junalla haluaa kannattanee lentää tampereelta riikaan ja mennä junalla kiovaan. Toinen on että menee junalla tallinnasta kiovaan. Varmaa tietoa ei ole mutta matka ei kuulemma maksa 30-40 euroa enempää, matkustusluokasta riippuen. Toivottavasti tämä viesti ei tullut liian myöhään, hyvää matkaa, äläkä juo Bileä liikaa vaikka se onkin sanoinkuvaamattoman hyvänmakuista ;)

• Kesällä käynyt

Kävin kesällä kievissä ,hintasuunnilleen sama kuinEstonia Airin kautta.

Yhteistyössä Ukraina Airlinesinkanssa..Finnairinuudella reittikoneella.

KatroE-Bookersin sivuilt ja etsi sellaiset päivät jolloin kone lähtee Hesasta10.00 ja tulee takaisin 12.00 Kievista.

Useitalentoja Helsingistä.

Mielestäni ei kannata enää mennä Tallinnan kautta.

Terveisin Useita kertojakäynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe