Rehevää viiskymppistä

Panettaa

Olen kolmekymppinen mies ja mulla haluttais päästä köyrimään ja panemaan rehevää viiskymppistä naista.Mitä tällaiset naiset aattelee musta?

25

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulla

Olen aina vain haaveillut nuoremmista mutta en usko että 52 vuotias kelpaa sinulle?

• kake

laita ulla mailiosoite, niin laitan postia sulle...

• Mies21

sinä ulla !! haluaisitko 21v nuorta miestä?? laita email osottees ni katsotaan! mun haave on aina ollut sun ikäses nainen!

• Mies21

Haluaisitko 21v nuorta miestä?? mun haave on aina ollut sun ikäses nainen!! laita email osottees ni katsotaan!

• Panettaa

Ei tässä ikä ole este,vaan asenne.Mun anoppi on 51v,ja aina kun näen sen aattelen mielessäin miltä tuntuis ja mitkä olis reaktiot kun kävisin kiinni takaapäin tisseihin ja hieroisin kalua rehevää persettä vasten.Anopilla on ihanan rehevä perse ja D-kupin mahtavat lollot. Ainut este on hänen mustasukkainen mies.Olen valmis panemaan sua Ulla kunhan kohdataan.

• Panettaa

Ei tässä ikä ole este,vaan asenne.Mun anoppi on 51v,ja aina kun näen sen aattelen mielessäin miltä tuntuis ja mitkä olis reaktiot kun kävisin kiinni takaapäin tisseihin ja hieroisin kalua rehevää persettä vasten.Anopilla on ihanan rehevä perse ja D-kupin mahtavat lollot. Ainut este on hänen mustasukkainen mies.Olen valmis panemaan sua Ulla kunhan kohdataan.

• Panettaa

Ulla hei mulla seisoo jo

• Miehen luvalla

Moikka!
      Pitääkö olla rehevä, kävisikö hoikka 53 kiloinen 162 senttinen brunette, liikunnalla ja kuntosalilla käyvä, tissit on pienet mutta pylly kiinteä. Tykkään tanssimisesta ja otan ainakin mieheni mukaan eroottisesti suihin.
      Mieheni antoi luvan lähettää tään viestin, himottaa jo nyt..

• Nuori mies

Lähetä ihmeessä meiliosoitteesi, varmasti haluan!
        Missä asut?

• Panettaa

Aivan yhtä hyvin käy myös hoikka.Ilmoittele itsestäsi.Miten sinuun saa yhteyttä.

• Panettaa

Ei hoikassa ole mitään vikaa.Olen itsekin hoikka. Olet kiinnostavan oloinen nainen.Miten sinuun saa yhteyttä? Salainen sekstailu olisi enemmän kuin sata jänistä.Mitäs mies sanoisi tästä?

• Panettaa

Kyllä alkoi heti himottaan myös täällä.Miten saan yhteyttä sinuun?

• Panettaa

Rupes heti haluttaan.Kyllä hoikka käy tottakai.En ole kranttu.

• Miehen luvalla
        Nuori mies kirjoitti:

Lähetä ihmeessä meiliosoitteesi, varmasti haluan!
        Missä asut?

Mieheni meni puihin, eikä antanut lähettää meiliosoitetta, yhdessä luettiin illalla ja täytyy sanoa erotiikan olleen ilmassa. Asun Turussa, käyn matkoilla aika usein!

• Mikael
        Miehen luvalla kirjoitti:

Mieheni meni puihin, eikä antanut lähettää meiliosoitetta, yhdessä luettiin illalla ja täytyy sanoa erotiikan olleen ilmassa. Asun Turussa, käyn matkoilla aika usein!

Kysyppä mieheltäs vielä kerran lupaa niin saat komeaa 21v nuorta miestä! Et katuisi!

• Miehen luvalla
        Mikael kirjoitti:

Kysyppä mieheltäs vielä kerran lupaa niin saat komeaa 21v nuorta miestä! Et katuisi!

Missä asut, miten olet valmis ottamaan minut. Mieheni on koko tämän viikon työmatkalla

• Mikael
        Miehen luvalla kirjoitti:

Missä asut, miten olet valmis ottamaan minut. Mieheni on koko tämän viikon työmatkalla

Etelä-Suomi...ai mitenkö...kaikin mahdollisin "sallituin" tavoin! =)

• Talvilomalainen

Oletpa reipas nainen! Jos miehesi on koko viikon työmatkalla, käytkö joka ilta tanssimassa ja sillälailla?...!
        Olis varmaan upeeta antaa sun ottaa huultesi väliin mun käyrä, patsupäinen aseeni!
        Himottaa täällä, jätä meiliosoite niin kirjoitellaan!
        Vai kirjoitteletko vain muuten, saatko miesten vastauksista itsellesi tyydytyksen`?

• MIEHEN LUVALLA
        Talvilomalainen kirjoitti:

Oletpa reipas nainen! Jos miehesi on koko viikon työmatkalla, käytkö joka ilta tanssimassa ja sillälailla?...!
        Olis varmaan upeeta antaa sun ottaa huultesi väliin mun käyrä, patsupäinen aseeni!
        Himottaa täällä, jätä meiliosoite niin kirjoitellaan!
        Vai kirjoitteletko vain muuten, saatko miesten vastauksista itsellesi tyydytyksen`?

Tänään olisi tarkoitus hyödyntää vapaailta.
        Kiihottuu väkisinkin ajatellessani sinun elintäsi kovana suussani saatikka... olen hyvä ottamaan suihin mieheni mukaan ja muutenkin osaan miehen erootisen hyväilyn.Aion laittaa illalla minihameen päälle ja katsoa miten viuhka käy parketilla

• miehen luvalla
        Mikael kirjoitti:

Etelä-Suomi...ai mitenkö...kaikin mahdollisin "sallituin" tavoin! =)

Oletko sama Mikael,joka toivoo 30-50 naisten fantasioista novellit osastolla

• Talvilomalainen
        MIEHEN LUVALLA kirjoitti:

Kiihottuu väkisinkin ajatellessani sinun elintäsi kovana suussani saatikka... olen hyvä ottamaan suihin mieheni mukaan ja muutenkin osaan miehen erootisen hyväilyn.Aion laittaa illalla minihameen päälle ja katsoa miten viuhka käy parketilla

Oliko kiihkeä ilta, mieten miehet tunki minihameen alle.Saitko mitään suuhusi.Et lähettänytkään meiliosoitettasi?

• Mikael
        miehen luvalla kirjoitti:

Oletko sama Mikael,joka toivoo 30-50 naisten fantasioista novellit osastolla

..öö..En...vaikka kuulostaa hyvältä=)

• Mikael
        MIEHEN LUVALLA kirjoitti:

Kerro nyt kuinka kävi??? tuuppa etelä-suomeen päin niin voin kengittää sinua oikeen kunnolla jos kiinnostaa=)

• Miehen luvalla
        Mikael kirjoitti:

Kerro nyt kuinka kävi??? tuuppa etelä-suomeen päin niin voin kengittää sinua oikeen kunnolla jos kiinnostaa=)

Voin kertoa, että menoa oli. Hävetti hieman kun olin laitanut sen minihameen päälle ja vielä sivuhalkiolla. Olin varmaan hieman miestennielijän näköinen. No ainakin sai tanssia ja houkuttelevia tarjouksia. Eräskin 30 v. siisti kauppamies tunnusteli pyllyäni jo tanssilattialla niin että oli pakko jarrutella.
        No miten päättyi... menin kiltisti yksin kotiin!

• Panettaa

Heti alkoi himottaan myös mulla.Miten saan yhteyttä sinuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3709
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      112
      3589
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2482
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2305
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      35
      1213
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1063
    8. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      29
      871
    9. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      863
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      764
    Aihe